هفت سمی که بر سلامت تیروئید شما تأثیر می گذارد


اکثر افراد مبتلا به بیماری تیروئید حتی به بیماری خودایمنی AN مبتلا هستند. این به این معنی است که تیروئید خود دلیلی برای نمایش تیروئید شما نیست. این سیستم شما است که به تیروئید شما توهین می کند. مشخص شده است که تقریباً همه افراد مبتلا به بیماری تیروئید حتی سطح سمیت بالایی در بدن خود دارند.

سلامت تیروئید

این حجم از سمیت از کجا برگشته است؟ با هفت منبع کلیدی سمیت آشنا شوید که امروزه بیشتر شناخته شده اند و تاثیر زیادی بر تیروئید دارند:

فهرست برترین عناصر سمی که باعث بدتر شدن تیروئید می شوند

شماره 1: غذایی که ما تمایل به خوردن داریم

غذایی که امروزه ما تمایل به خوردن آن داریم، بسیار متفاوت از غذاهای صد سال گذشته است. به جای غذای خالص و خالصی که تمایل به خوردن آن داریم، در حال حاضر تمایل به مصرف کالاهای بسیار فرآوری شده با انواع افزودنی ها و نگهدارنده ها داریم. فرآیند غذا ساختار و قیمت فرآیند ارگانیک غذا را تغییر می دهد. چیزی مانند استریل کردن، مخلوط کردن و در نتیجه تصفیه غذاها، نوع آنها را تغییر می دهد.


به نظر می رسد بسیاری از این غذاهای فرآوری شده چیزهایی نیستند که واحد ناحیه بدن ما برای خوردن و هضم طراحی شده باشد. کدام یک نشان می دهد که امروزه افراد در چند درصد مشکلات فرآیند بیولوژیکی و حساسیت های غذایی دارند؟ بیایید روند کم‌چرب یا باید بگویم وسواس را فراموش نکنیم که باعث شده است بسیاری از کالاهای غذایی حاوی چربی کم، هر چند سطوح بالای قند و مواد مختلف دیگر، سبک غذایی بالاتری را شکل دهند.

اگر متوجه شده باشید، سرعت ناخوشی به طور قابل توجهی از آنچه که نخواهد بود اغراق کرده است. هدف در اینجا این است که رژیم غذایی خود را به گونه ای اصلاح کنید که اغلب سالم ترین باشد، در حالی که شما و خانواده تان را دچار نگرانی نمی کنید. این می تواند یک تغییر سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد!

شماره 2: آبی که ما تمایل به نوشیدن داریم

آب لوله کشی حاوی هالید دیگری است تا از بهداشت معقول دندان اطمینان حاصل شود. ما یکی از معدود کشورهایی هستیم که این ماده شیمیایی را به آب خود اضافه می کنیم. هالید از آب در اکثر کشورهای اروپایی غیرقانونی است، در نتیجه ایمنی آن می تواند یک موضوع بسیار بحث برانگیز باشد.

در مورد ایمنی صحبت می کنیم، ما در حال حاضر تمایل داریم که واحد منطقه را درک کنیم که هالید انعطاف پذیری ید را برای اتصال به غده درون ریز مسدود می کند، که در تولید T4 و در نتیجه تولید T3 (هورمون فعال) مهم است و احتمالاً مقصر خواهد بود. برای کاهش سرعت تبدیل T4 به T3 (از این رو احساس خوبی ندارید حتی اگر داروی Synthroid مصرف کنید).

شماره 3: چیزهای پاکسازی واحد اجتماعی

در آنجا مواد شیمیایی موجود در کالاهای پاکسازی واحد اجتماعی وجود دارد که برخی از آنها می تواند برای برخی افراد شوک باشد. BPAها در پلاستیک ها و پارابن ها در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی و کالاهای غذایی واحد 2 شروع به شناخته شدن بیشتر خواهند کرد. واحد ناحیه مواد شیمیایی مختلف به‌علاوه بسیار سمی بود، مانند PFOA در تابه‌های لغزنده و تریکلوزان در صابون‌های ضد باکتری.

و اینها واحدهایی هستند که به سادگی تعدادی هستند. این مواد شیمیایی مختل کننده غدد درون ریز واحد منطقه; آنها استروژن های مصنوعی یا xenoestrogens هستند که به عنوان استروژن در بدن شما رژه می روند، اما واقعاً به عنوان استروژن از نظر انجام کار ترشح قابل قبول عمل نمی کنند. این می تواند در نتیجه استروئیدها حیاتی باشد، مانند ترشح داخلی شما، واحد منطقه ای که مستقیماً با یکدیگر مجذوب شده است و آنها یکدیگر را متعادل می کنند.

شماره 4: کالای توجه

مراقبت از تیروئید

آیا می دانستید که پوست شما بزرگترین اندام در معرض بدن شماست؟ و به طور همزمان ما تمایل داریم که اغلب صابون ها، لوسیون ها، لوازم آرایشی و عطرهای حاوی مواد شیمیایی را روی آن قرار دهیم. آیا می بینید که با این حال ممکن است این یک مسئله بزرگ باشد؟ این کالاهای مورد توجه معمولاً حاوی پارابن و فتالات هستند که باعث سرطان می شوند و علاوه بر این، به عنوان مختل کننده غدد درون ریز عمل می کنند. دفعه بعد قبل از اینکه بطری عطر را روی درب پاسخگویی خود اسپری کنید، آن را برگردانید.

شماره 5: آنتی بیوتیک ها و داروها

پزشکان در حال حاضر بیشتر از آنتی بیوتیک ها و داروهای مختلف برای کوچکترین چیزها سفارش می دهند. بسیاری از افراد در لحظه ای که احساس خوبی ندارند داروها را انتخاب می کنند تا از کمی ناراحتی جلوگیری کنند. با این حال، در طولانی مدت، آنها حتی خود را بسیار آزار می دهند. آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توانند میکروارگانیسم‌های خطرناکی را که واحد ناحیه‌ای که شما را به بوق می‌زنند، بکشند، البته، آنها به طور مشترک میکروارگانیسم‌های خوب را از بین می‌برند، آن‌هایی که سلامت و عملکرد صحیح سیستم شما را تسهیل می‌کنند. در صورت نیاز به آنتی بیوتیک، معرفی پروبیوتیک ها بسیار مهم است (به «باید» توجه کنید).

شماره 6: انگل ها و عفونت ها

واحد منطقه انگل نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌کنیم رایج‌تر بود. انگل‌های رایج شامل کرم‌های حلقوی، کرم‌های سوزنی، کرم‌های قلاب‌دار، کرم‌های گرد، کرم‌های نواری و فلوک‌های کبدی هستند. این اقلام مواد مغذی آمریکا را از بین می برد و حتی بار سمی زیادی در بدن ما ایجاد می کند.

یکی دیگر از دلایل پرکاری تیروئید هاشیموتو اغلب هلیکوباکتر پیلوری است که یک باکتری ناسالم است. این باعث گاستریت و زخم‌های فرآیندی ارگانیک می‌شود که باعث ایجاد یک پاسخ پیش التهابی در بدن می‌شود و منجر به اختلالات پاسخی می‌شود که به سادگی ذکر شد.

شماره 7: احساسات منفی و استرس


شما ممکن است عواطف منفی و واحد استرس را صرفاً نزدیک به شیوه زندگی و یک چیز {که شما|که به سادگی|آن را به سادگی} گذرانده اید یا تحت آن قرار دهید، فرض کنید. با این حال، بیشتر از آن است. غدد فوق کلیوی ما نقش زیادی در استرس دارند. بعد از اینکه استرس را بررسی کردیم، کورتیکواستروئید به دست می‌آیند، ترشحی که تمرکز و انرژی آمریکا را تامین می‌کند و علاوه بر این سیستم ما را تحریک می‌کند. این واکنش جنگ یا فرار نیست.

حمایت از تیروئید برای زنان
هم اکنون خریداری کنید

ما خطر را بررسی می کنیم، کورتیکواستروئید تولید می کنیم، و یا قدرت فرار یا مبارزه را داریم. در هر صورت، بدن ما از کورتیکواستروئید ایجاد شده استفاده کرد. امروزه استرس در نوع استرس کاری، غرور کم، عدم اطمینان از مسائل مالی، روابط عاشقانه، تعهد بیش از حد به خود و موقعیت‌های بسیار متفاوت است. آیا در این موارد می توانیم فرار فیزیکی یا دعوا کنیم؟ نه. هنگامی که بدن ما به طور سیستماتیک کورتیکواستروئیدها را تولید می کند، غدد فوق کلیوی ما خسته می شوند. این باعث می شود که آنها از تولید کورتیکواستروئیدهای کافی جلوگیری کنند و هر یک از سیستم ها و واحدهای ناحیه تیروئید ما تحت تأثیر قرار می گیرند.

کلمات پایانی

اگرچه نمی توانید به طور مداوم چیزهای اعصاب خردکن را از زندگی خود حذف کنید، اما راه های واحدی وجود دارد که در آنها می توانید این چیزها را دوباره قالب بندی کنید و در غیر این صورت به آنها پاسخ دهید، بنابراین آدرنال و تیروئید خود را نجات می دهید!

حمایت از تیروئید برای زنان
هم اکنون خریداری کنید

رهاسازی بدن از سموم می تواند سیستم و در نتیجه سلامت تیروئید هر بیمار تیروئیدی را تقویت کند. یک پروتکل صحیح بخش باید برای ارائه نتایج صحیح اتخاذ شود. یک رویکرد جامع برای سم زدایی حیاتی است.

ماگدالنا می‌تواند خالق بخش تیروئید باشد که می‌تواند یک برنامه 12 روزه رادیویی کنترل شود که روشی برای برقراری رابطه جنسی به روشی ایمن، تدریجی و موثر را آموزش می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر، سه ویدیوی آکادمیک رایگان را بخوانید و تصمیم “7 سمی که تیروئید شما را خراب می کند” را در http://www.ThyroidDetox.com بشنوید.

تیروئید از مکمل ها پشتیبانی می کند
هم اکنون خریداری کنید