پشت صحنه: ایجاد تغییرات بزرگ در کسب و کار شما


فکر کردم جالب است که تجربیات اخیرم را در مورد ایجاد تغییرات قابل توجه در کسب و کارم و اینکه چه چیزی باعث این تغییرات شده است، تغییرات به نظر می رسد و برخی از برنامه های آینده ام به اشتراک بگذارم.

مهم نیست که چقدر این کار تجاری را انجام می دهید، می تواند ایده خوبی باشد که آنچه را که در کسب و کار خود می گذرد بررسی کرده و مرور کنید تا بتوانید پاکسازی کنید، ساده کنید و انرژی تازه ای را جذب کنید.

من از اشتراک‌گذاری محتوای پشت صحنه لذت می‌برم زیرا از تجربیات دیگران چیزهای زیادی می‌توان آموخت و در حالی که کسب‌وکار من ممکن است کمی متفاوت از کسب‌وکار شما به نظر برسد، امیدوارم هنوز نکات مهمی وجود داشته باشد.

برای بازگشت سریع به ابتدای سال، نسبت به برنامه‌هایی که در دسامبر 2024 ایجاد کرده بودم، احساس خوبی داشتم، اما با پیشرفت ژانویه و رفتن به فوریه، همه چیز واقعاً «سنگین» به نظر می‌رسید.

احساس می‌کردم که در حال پیشروی هستم، هم در تجارت و هم در زندگی شخصی‌ام و احساس می‌کردم که واقعاً هیچ چیز رو به جلو نیست. من احساس ناامیدی فوق العاده ای داشتم – که به عنوان یک مولد در طراحی انسانی، یک پرچم قرمز است!

همه چیز در ابتدای مارس زمانی که من به این درک بزرگ رسیدم که چیزی باید تغییر کند، کمی به هم خورد.

احساس اینکه می خواهید کسب و کار خود را بسوزانید می تواند بخش بسیار عادی یک کسب و کار باشد. در هر سطحی که هستید، و مهم نیست که چقدر این کار را انجام داده اید، من مربیان و کارآفرینان زیادی را می شناسم که به آن نقطه می رسند.

این بدان معنا نیست که شما نیاز دارید همه چیز را بسوزانید و دوباره شروع کنید – گاهی اوقات به خاطر جایی که در چرخه ام هستم یا به دلیل بیماری یا شاید به دلیل اتفاقی در زندگی شخصی ام چنین احساسی داشته ام.

با این حال، این بار می دانستم که چیز عمیق تری در آن وجود دارد و باید کشف کنم که چه چیزی این احساس را ایجاد می کند.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=7FsHRyVRexc

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

من برخی از ناامیدی‌های کلیدی را شناسایی کردم – که باید اضافه کنم که هیچ ارتباطی با مشتریان شگفت‌انگیز من ندارند و بیشتر به این موضوع مربوط می‌شوند که چگونه اجازه داده‌ام همه چیز در کسب و کارم توسعه یابد.

  • من کارهای زیادی را برای شما انجام می‌دادم – شروع کردم به اضافه کردن بیشتر و بیشتر این موارد در جایی که در واقع وارد آنجا می‌شوم و کارها را برای مشتریان انجام می‌دهم و بیشتر از آن چیزی که می‌توانم بجوم گاز گرفته بودم. من همچنین برای این کار که برای شما انجام شده است هزینه مناسبی دریافت نمی‌کردم، بنابراین در حال سوختن بودم.
  • این باعث شد که من برای انجام کارهایی که می‌دانستم برای رشد کسب‌وکار باید انجام دهم، مانند راه‌اندازی و اجرای برخی تبلیغات و اصلاح برخی قیف‌های جدید، وقت نداشته باشم. این خیلی خیلی مهم است. اگر مخاطبان شما در حال رشد نیستند، کسب و کار شما در حال رشد نیست.
  • پایه درآمد مکرر من بسیار کم بود و شروع هر ماه از سطح پایه پایین استرس زا بود، حتی زمانی که جریان نقدی من کاملا سالم بود.
  • همه چیز به هم ریخته و پراکنده بود و من بین تلاش برای فروش و ارائه پیشنهادهای مختلف تمرکز نداشتم.
  • من شروع کردم به گرفتن بیش از حد انرژی مشتریانم – به عنوان فردی که تمایلات همدلی دارد، می توانم بسیاری از آنچه را که برای مشتریانم می گذرد جذب کنم و فشار بیشتری بر روی خودم ایجاد کنم که مکانی پایدار برای فعالیت نیست.
  • چیزی غریزی “خاموش” بود

در آغاز ماه مارس، ایده یا پینگ برای یک برنامه سبک گروهی کوچک مغز متفکر را داشتم که به مربیان کمک می کرد تا پیشنهادی مانند برنامه گروهی، دوره آموزشی یا عضویت ایجاد کنند و در حالی که علاقه زیادی به آن وجود داشت، افراد کافی برای آن آماده نبودند. روی آن سرمایه گذاری کنید

همه این چیزها در کنار هم منجر به احساس “بیایید این چیز را بسوزانیم” می شود، اگرچه گروه مغز متفکر احتمالاً محرک آن نبود.

خبر خوب این است که در حالی که مکان ناخوشایندی است، اما مکان واقعاً خوبی برای بودن است، زیرا گاهی اوقات برای شروع تغییرات بزرگی که شما را به یک نتیجه بهتر می‌رساند، به این نیاز دارید.

از همان جا شروع کردم به یادداشت افکارم. این برای به دست آوردن شفافیت در مورد اینکه چه چیزی کار نمی کند، چه چیزی کار می کند و چه چیزی باید تغییر کند بسیار مفید بود.

– من در اینجا اضافه می کنم که در حال حاضر با مربی کار نمی کنم. من به دنبال یکی هستم اما هنوز کسی را پیدا نکرده‌ام که با او همخوانی داشته باشم و به روشی که من می‌دانم به آن نیاز دارم، مربیگری و راهنمایی ارائه دهد. قطعاً حمایت یک مربی در اینجا مفید خواهد بود و این باعث شد که حتی بیشتر متوجه شوم که باید برای یافتن کسی کار کنم / فرد مناسبی را برای خودم فراخوانم!

از آن زمان من شروع به توسعه کمی برنامه کردم. من تصمیم گرفتم جامعه خود را بررسی کنم تا بررسی کنم که برای آنها چه می گذرد و بازخورد کلی را دریافت کنم. من همچنین با بررسی بهترین عملکرد خود در بازاریابی، جستجو در داده های دیگر و به دست آوردن تصویری بسیار دقیق تر از آنچه در کسب و کارم می گذرد، تحقیقات بیشتری انجام دادم.

من به طور طبیعی وقتی نوبت به کاری که برای خودم انجام می‌دهم آنقدر به جزئیات علاقه‌مند نیستم، بنابراین عمیق‌تر کردن این موضوع واقعاً مفید بود.

من قبلاً کمی تلنگر شهودی در مورد آنچه که فکر می‌کردم ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد داشتم، اما دریافت آن «داده‌ها» برای اطلاع‌رسانی به ایده‌ها و تصمیم‌هایم در حرکت رو به جلو مفید بود.

من یک هفته را در تقویم خود مسدود کردم، تلاشی آگاهانه انجام دادم تا از ورودی های خارجی رسانه های اجتماعی و غیره اجتناب کنم و سپس شروع کردم به کار کردن با همه چیزهایی که جمع آوری کرده بودم، بیشتر روزنامه نگاری انجام دادم، کارهای انرژی انجام دادم و سپس برنامه ها و تصمیماتی در مورد کسب و کار گرفتم. حرکت رو به جلو که به نظر می رسد…

تغییرات کلیدی Heheartedly Laura:

⚡️ چند تماس تلفنی خود را بازنشسته کرده ام. من قبلا 3 گزینه تماس غیرفعال داشتم و الان فقط یکی دارم. می توانید یک تماس شفاف برای 60 دقیقه یا دو ساعت رزرو کنید. همچنین امکان رزرو یک تماس شفاف 60 دقیقه ای را با قیمت 97 پوند / 127 دلار برای همه افراد جامعه فراهم کرده ام. داشتن پشتیبانی 1:1 در دسترس مردم و در عین حال احترام گذاشتن به وقتم برای من مهم بود، بنابراین آن را در جای خود قرار دادم. من ممیزی کسب و کار مربیگری رایگان خود را نیز بازنشسته کرده ام، زیرا با وجود اینکه ارائه آنها سرگرم کننده بود و بینش های زیادی را در مورد جایی که افراد در آن حضور داشتند به من دادند، اما آنها در مرحله کسب و کار من قابل ارائه نیستند. پیشنهاد Clarity Call را اینجا بررسی کنید.

⚡️من بازاریابی محتوا برای باشگاه مربیان را بازنشسته کردم. من بیش از یک سال است که عضویت کم هزینه را اجرا می کنم و اجرای آن بسیار سرگرم کننده است، اما اکنون زمان مناسبی برای بستن آن است. متوجه شدم که نمی توانم با موفقیت چندین پیشنهاد را بفروشم و رشد دهم و باید چیزی ارائه دهم. وقتی به آنچه ارائه می‌دهم نگاه می‌کنم، این کار منطقی‌ترین کار را برای رها کردن داشت. من تمام منابعی را که برای این کار ایجاد کردم در یک محصول دیجیتال جدید به نام Content for Coaches Kit گردآوری کردم.

✨تغییر ساختار برنامه مربیگری و منتورینگ 1:1 من. من در نحوه ارائه مربیگری و راهنمایی 1:1 تغییراتی ایجاد کرده ام. در حال حاضر، من معمولا هرگز به مشتری توصیه نمی کنم کاری را که من انجام می دهم انجام دهد، اما یک پیشنهاد 3-4 ماهه و یک پیشنهاد 6-8 ماهه اضافه کرده ام. من اکنون عنصر “انجام شد برای شما” را نیز در برنامه قرار می دهم تا کاملاً هزینه شود. من صادقانه فکر می‌کنم که ارزش این برنامه‌ها بی‌میزان است، و طبق استانداردهای صنعت، احتمالاً هنوز مقداری کم هزینه می‌کنم، اما از نظر تحویل، قیمت و آنچه می‌دانم می‌توانم به مردم در کسب‌وکارشان کمک کنم، واقعاً احساس خوبی دارم. با حمایت من می‌توانید قیمت‌ها و گزینه‌های جدید برای راهنمایی و مربیگری 1:1 را با من در اینجا بررسی کنید.

✨چیزی جدید در اواخر سال برای مربیانی که از کار 1:1 خسته شده‌اند – بله، من سعی کردم چیزی شبیه به این را فقط در این ماه بدون موفقیت ارائه دهم، اما می‌دانم که به برنامه‌ای مانند این نیاز است. فکر می کنم فقط باید قالب مناسب را پیدا کنم. تعدادی از مربیان هستند که متوجه می‌شوند کار 1:1 پایدار نیست یا از آن لذت نمی‌برند و من همچنین می‌دانم که من فردی باهوش هستم تا به آنها کمک کنم تا بفهمند چه چیز دیگری می‌توانند ارائه دهند که هنوز سرگرم‌کننده است. سودآور و پایدار

✨کسب و کار تمام عیار – اینجاست که همه چیز واقعاً هیجان انگیز می شود! از بین تمام پیشنهادات من، این یکی بزرگترین تغییر را خواهد داشت و من بسیار هیجان زده هستم که نسخه ارتقا یافته جدید را به زودی با شما به اشتراک بگذارم. من یک گفتگوی دیگر در پشت صحنه انجام خواهم داد که چگونه و چرا این را تغییر می دهم و به محض اینکه همه چیز به پایان رسید، راه اندازی آن را تغییر می دهم. اما من خیلی هیجان زده هستم که این را ایجاد می کنم که نمی توانم صبر کنم!

در کنار همه اینها، من یک نقشه راه کسب و کار جدید برای خودم طراحی کردم که همگی به صورت فلوچارت ترسیم شده است تا بتوانم ببینم چگونه همه قطعات به هم متصل می شوند. من با این خیلی گیک می شوم و واقعاً به مغز بصری من کمک می کند تا همه چیز را به همین شکل ببیند.

بنابراین شما آن را دارید، تقریباً همان جایی است که من در حال حاضر در تجارتم هستم! امیدوارم این مطلب به نوعی مفید بوده باشد. باید اعتراف کنم، مطمئناً احساس شرمندگی در مورد یافتن خودم در این مکان وجود داشت.

به عنوان کسی که دیگران را در کسب و کارشان مربی و راهنمایی می کند، از خودم انتظار داشتم که به طور خودکار همه چیز را بفهمم. اما حقیقت این است که همه افراد در کسب و کار این تحولات را پشت سر می گذارند و من واقعا به این که چگونه این مسیر را هدایت و مدیریت کرده ام و به مدیریت آن ادامه خواهم داد، افتخار می کنم. می‌دانم که این تجربه باعث می‌شود مربی بهتری برای دیگران باشم.

در سفری مستقیم و رو به جلو، چیز زیادی برای یادگیری وجود ندارد، و به من اعتماد کنید، سفر تجاری من چیزی جز این بوده است! این فراز و نشیب ها و مسیرهای انحرافی است که احساس می کنم به من این تجربه را داده است که یک مربی و مربی واقعاً خوب باشم تا بتوانم به دیگران کمک کنم تا در مسیر خود حرکت کنند.





Source link