با من برای تابستان آماده شوید!


با شروع فصل بهار، هوا کمی گرمتر می شود (تسکین دمای یخ زدگی). درختان برگ های سبز تازه می رویند، گل ها شکوفا می شوند. به هر طرف که نگاه کنی شروعی تازه می بینی.

و همانطور که ما مارس خود را به سمت ماه مارس آغاز می کنیم … همچنین زمان آن است که لباس های تابستانی خود را جلو بیاوریم و همچنین روال مراقبت از پوست خود را بدون عارضه انجام دهیم تا خود را برای تابستان آماده کنیم.

بگذارید حدس بزنم، همه شما در حال برنامه ریزی برای سفر به سواحل مورد علاقه خود هستید، کمد لباس خود را با لباس های تابستانی، شورت و کلاه های شیک و عینک آفتابی برنامه ریزی می کنید. آیا من درست هستم؟ راست میگم؟؟ در حالی که کمد لباس و سفرهای خود را برای تابستان امسال برنامه ریزی می کنید، چرا پوست خود را برای تابستان نیز آماده نکنید. و بگذارید در این مورد به شما کمک کنم…

مراقبت از پوست تابستانی

زمان تغییر:

مهمترین چیزی که باید در روتین مراقبت از پوست شما در تمام طول سال باشد این است ضد آفتاب. چه در زمستان، چه فصل های موسمی یا تابستان، اشعه های مضر خورشید می تواند به پوست شما آسیب برساند. بنابراین هرگز استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید، حتی اگر تمام روز را در خانه خود حبس کنید. دومین نکته مهم این است که صورت خود را 2-3 بار در روز تمیز کنید، به خصوص پس از بازگشت به خانه از یک روز شلوغ بیرون.

با گرم شدن هوا، بهتر است مرطوب کننده سنگینی را که در زمستان استفاده می کردید کنار بگذارید. “اما پوست من خشک می شود” بله، این شک را دارم، اما مرطوب کننده سنگین منافذ شما را مسدود می کند. بنابراین، یک مرطوب کننده آبرسان بر پایه آب را انتخاب کنید. اگر مرطوب کننده و لوازم آرایش شما خاصیت دوگانه ای داشته باشند که از شما در برابر اشعه های خورشید نیز محافظت کنند، بهتر است. محصولات با مزایای اضافه شده از مزایای SPF بهترین هستند. همچنین به یاد داشته باشید که از موهای خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید. از نرم کننده مرطوب کننده استفاده کنید و خود را بشویید مو با گلاب هم. برای محافظت بیشتر در برابر اشعه های خورشید، یک پونی یا نان درست کنید یا روسری یا کلاه بپوشید.

در حالی که چند محصول را در روال زیبایی خود تغییر می دهید، به یاد داشته باشید که برای آن وقت بگذارید خود را نوازش کن با روتین زیبای مراقبت از پوست صورت یا مانی پدیس یا شبانه با سرم های ویتامین C. و 30-40 دقیقه جلسات یوگا و ورزش برای به رخ کشیدن بدنی آماده برای ساحل.

برای تابستان آماده اید؟؟

چک لیست:

  • عینک آفتابی
  • کلاه
  • لباس های تابستانی تنفسی و
  • دو دوست صمیمی شما،

تمام موارد موجود در چک لیست را تیک زده اید ?? وقت آن است که به جاده بروید و از لحظاتی در ساحل لذت ببرید. خود را هیدراته نگه دارید و میوه های تازه بخورید.

مراقبت از پوست تابستانی

اینجا خورشید می آید، و همه چیز درست است!!

این مقاله توسط 5PM Ardor ارائه شده است!

بیوگرافی نویسنده: ساعت 5 عصر آردور: مکانی که در آن از مطالعه کوتاهی در مورد مراقبت از پوست، غذا و کتاب لذت می برید و در عین حال از فنجان چای یا قهوه مورد علاقه خود لذت می برید…

آردور به معنای احساس گرما و اشتیاق است. در حالی که ‘5 بعدازظهر’ به معنای زمانی است که معمولاً یک استراحت قهوه/چای داریم. ساعت 5 بعدازظهر نیز زمانی است که برخی از ما کار خود را کامل می کنیم و راهی خانه های مربوطه می شویم. دلیل این نام این است که در کنار گرمای قهوه و چای، افراد باید در هنگام خواندن وبلاگ های 5pmardor، آن گرما (عاطفه) را نیز احساس کنند. آنها باید پس از خواندن مقالات تازه طراحی شده احساس اشتیاق و الهام داشته باشند.

وب سایت: https://5pmardor.com/

اینستاگرام: https://www.instagram.com/5pmardor/

فیس بوک: https://www.facebook.com/5pm-Ardor-103214371594344