استفاده از یادداشت صوتی / مربی Voxer در کسب و کار مربیگری سلامت یا زندگی شما


کوچینگ یادداشت صوتی یک راه محبوب برای ارائه پشتیبانی به مشتریان مربی است. در این پست می‌خواهم اصول اولیه نحوه استفاده از پشتیبانی یادداشت صوتی را برای کمک به مشتریان خود و نحوه استفاده از آن در کسب‌وکارم به اشتراک بگذارم تا بتوانید درک بهتری از نحوه کارکرد آن در کسب‌وکار خود به دست آورید.

قبل از اینکه وارد این کار شوم، می‌خواهم به الیزابت گدارد که تقریباً پیشگام مربیگری و پشتیبانی نت‌های صوتی بود و دوره‌ای در مورد نحوه ارائه یک روز مربی‌گری Voxer دارد، نکته کلاهی بدهم.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=N1GyvqOSJD8

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

پشتیبانی از یادداشت صوتی / Voxer چیست؟

کوچینگ یادداشت صوتی یک روش پشتیبانی است که مبتنی بر این است که یک مشتری و یک مربی برای یکدیگر یادداشت های صوتی (گاهی اوقات یادداشت های متنی) را به عنوان راهی برای پرسیدن سؤال، آموزش و برقراری ارتباط با یکدیگر به یکدیگر ارسال می کنند.

Voxer یک برنامه مبتنی بر یادداشت صوتی محبوب است که برای این کار استفاده می شود، به ویژه در فضای کسب و کار تا کسب و کار، اما از برنامه های دیگری مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام یا فیس بوک مسنجر نیز می توان استفاده کرد.

من شخصا Voxer را ترجیح می دهم زیرا از آن برای سایر اهداف شخصی مانند آنچه برای Whatsapp استفاده می کنم استفاده نمی کنم. این بدان معنی است که من می توانم کار و زندگی را جدا نگه دارم و اکنون فقط در زمان های خاص پیام های Voxer را بررسی می کنم. من اعلان ها را خاموش کرده ام برخی از مربیان نیز Voxer را ترجیح می دهند زیرا مجبور نیستید شماره تلفن شخصی خود را همانطور که اگر از Whatsapp استفاده می کنید با مشتریان به اشتراک بگذارید.

چرا پشتیبانی از یادداشت صوتی و مربیگری ایده خوبی است؟

ارائه پشتیبانی مبتنی بر یادداشت صوتی می‌تواند یک مکمل عالی برای پیشنهادات مربیگری 1:1، برنامه‌های گروهی و غیره باشد. حتی می‌تواند به تنهایی به عنوان شکل اصلی پشتیبانی مربیگری در یک پیشنهاد ارائه شود.

به دلایل مختلفی می تواند به خوبی کار کند. در مرحله اول، مربیگری و پشتیبانی ناهمزمان را ارائه می دهد. به جای اینکه مجبور باشید در یک مکان خاص در یک زمان خاص باشید، می توانید پشتیبانی ارائه دهید / در زمان های مختلف پشتیبانی شوید. این می‌تواند به افرادی که می‌خواهند یک ساعت بدون وقفه جلوی لپ‌تاپ بمانند، در دسترس باشد.

همچنین در برخی موارد می توان از آن برای کاهش تعداد جلسات 1:1 که به طور کلی نیاز دارید استفاده کرد. این یک راه عالی برای ارائه مربیگری و حمایت فردی 1:1 به افراد است، اما بدون زمان لازم برای جلوگیری از یک ساعت برای یک جلسه 1:1.

همچنین به عنوان راهی برای ارائه پشتیبانی بین جلسات 1:1 بسیار خوب عمل می کند. ارسال و گوش دادن به یادداشت های صوتی می تواند سریعتر از نوشتن ایمیل باشد.

برای افرادی که سؤالات سریعی دارند و نیاز به پاسخ دارند، می تواند راه بسیار خوبی برای حمایت باشد. این بدان معنی است که وقتی سؤال ظاهر می شود، آنها می توانند تلفن خود را بیرون بیاورند و یادداشت صوتی سؤال را در حالی که در ذهن آنها تازه است ضبط کنند.

چگونه از راهنمایی و مربیگری یادداشت صوتی در تجارت خود استفاده می کنم

مربی‌گری مبتنی بر یادداشت صوتی از طریق برنامه Voxer یکی از راه‌های اصلی است که من از مشتریان و مشتریان 1:1 خود در کسب‌وکار خالصانه پشتیبانی می‌کنم.

به من این امکان را می‌دهد تا به مردم آن پشتیبانی فردی 1:1 را ارائه دهم تا بتوانند مستقیماً با من گپ بزنند – برای مشتریان 1:1 بین جلسات و برای مشتریان تجاری با صمیمیت بین تماس‌های گروهی.

تفاوتی بین آنچه که می‌توانید در یک جلسه آموزشی نشستن مناسب انجام دهید وجود دارد – چه گروهی باشد یا ۱:۱، و شخصاً فکر نمی‌کنم که پشتیبانی از نت صوتی بتواند جایگزین آن شود. اما بسته به آنچه مشتریان نیاز دارند، پشتیبانی از یادداشت صوتی می‌تواند به همان اندازه روش خوبی برای مربی شدن باشد، بدون اینکه آنها مجبور به تماس باشند – یا من مجبور باشم یک ساعت از برنامه‌ام وقت بگذارم.

این می‌تواند پشتیبانی مبتنی بر یادداشت صوتی را به روشی مقرون‌به‌صرفه‌تر و پایدارتر برای ارائه مربی‌گری/دسترسی تبدیل کند.

من در مورد نحوه ارائه پشتیبانی از یادداشت صوتی و مربیگری محدودیت‌های خاصی دارم، همانطور که در بالا گفتم، اعلان‌هایی برای Voxer روشن نیست، بنابراین برنامه را صبح و بعدازظهر بررسی می‌کنم، همانطور که ایمیلم را انجام می‌دهم. من همچنین فقط در ساعات کاری خود که دوشنبه تا پنجشنبه 9.30-2.30 است به پیام های Voxer پاسخ می دهم. مشتریان می توانند در هر زمان به من پیام دهند، اما می دانند که من فقط در آن ساعات کاری پاسخ خواهم داد.

نکته دیگری که در آموزش یادداشت صوتی باید در نظر داشت، طول پیام است. من هنوز هیچ محدودیت یا مرز مشخصی برای مدت زمانی که پیام‌ها را ترجیح می‌دهم قرار نداده‌ام، اما زمانی که پیام‌های طولانی‌تر از 3 یا 4 دقیقه را دریافت می‌کنید، مدیریت آنها سخت‌تر می‌شود. من هنوز چیزی در مورد این موضوع قرار نداده ام زیرا اغلب می توانم با پیام های طولانی پاسخ دهم، اما این چیزی است که من به آن نگاه می کنم!

چگونه آن را در پیشنهادات خود بگنجانید

پشتیبانی از یادداشت صوتی را می توان در انواع مختلفی از پیشنهادات گنجاند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

⚡️ تصمیم بگیرید که آیا پشتیبانی از یادداشت صوتی روش اصلی مربیگری است یا اینکه ثانویه به جلسات 1:1، مطالب دوره، تماس‌های گروهی و غیره است.

⚡️ ببینید کدام برنامه برای شما و مشتریانتان بهتر عمل می کند.

⚡️ برخی از مرزها را در اطراف آن ایجاد کنید و آنها را با مشتریان خود در میان بگذارید – بسیار مهم است!

⚡️ ممکن است بخواهید آن را به عنوان یک پیشنهاد بتا ارائه دهید تا فرآیند را آزمایش کنید و ببینید که چگونه برای شما کار می کند

من دوست دارم بدانم که آیا می‌خواهید آموزش نت صوتی را در کار خود لحاظ کنید یا خیر! با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.





Source link