بهترین زمان برای کار با یک مربی یا مربی کسب و کار چه زمانی است؟


وقتی نوبت به رشد کسب و کار کوچینگ شما می رسد، به دلایل زیادی به دنبال حمایت یک مربی یا مربی منطقی است. خواه دریافت حمایت و راهنمایی استراتژیک باشد یا همکاری با کسی که از نظر ذهنیت شما حمایت می کند یا از دیدگاه مسئولیت پذیری، کار با یک مربی یا مربی می تواند به شما کمک کند تا کارها را به سطح بعدی ببرید.

اما چگونه می دانید بهترین زمان برای دریافت پشتیبانی در سفر تجاری شماست تا سرمایه شما هدر نرود؟ در این پست ما بررسی خواهیم کرد که بهترین زمان برای کار با یک مربی یا مربی چه زمانی است تا بتوانید حداکثر سود را به دست آورید.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=G45NWO6gLKw

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

شناسایی نتایجی که می خواهید به دست آورید

قبل از اینکه سناریوهای خاصی را در نظر بگیریم که چه زمانی کار با کسی سودمند است، فقط می‌خواهم به این موضوع بپردازم که چقدر مفید است تا نتایج واقعی را که می‌خواهید در نتیجه کار با کسی به دست آورید، روشن کنید. اکثر مربیان و مربیان در هر اکتشاف یا تماس فروش که ممکن است به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام شما در مربیگری داشته باشند، در مورد این سوال می پرسند. چه چیزی می خواهید از رابطه مربیگری به دست آورید؟ امیدوارید به چه نتایج واقعی برسید؟

اغلب بسته‌های مربیگری و مربیگری بلیط بالایی دارند، زیرا شما از آن حمایت مستقیم یک به یک با آن مربی یا مربی بهره می‌برید – فقط به این دلیل که چیزی یک سرمایه‌گذاری بالای بلیط است، به این معنی نیست که همه مشکلات زندگی و کسب‌وکار شما یک شبه حل می‌شود. بنابراین واقع بین بودن و دانستن حداقل نتایجی که می خواهید به دست آورید می تواند به شما کمک کند که بدانید آیا اکنون زمان مناسبی برای دریافت حمایت است یا خیر.

علاوه بر این، لازم به یادآوری است که نتایج کار با یک مربی یا مربی همیشه فوری نیست، آنها اغلب در طول زمان افزایش می‌یابند و گاهی ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها پس از کار با کسی – که شخصاً من آن را دوست دارم – به وجود بیایند! هر چند وقت یکبار از مزایایی که اکنون به دلیل مربیگری 3 سال پیش تجربه کرده ام آگاه می شوم.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است بخواهید در اینجا در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید با کسی که بیشتر مربیگری می کند یا کسی که بیشتر راهنمایی می کند کار کنید یا خیر. تفاوت های ظریفی وجود دارد که من در پست خود در مورد مربیگری در مقابل مربیگری صحبت می کنم. این آن را با جزئیات بیشتری توضیح می دهد، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که آیا روش خاصی برای کار وجود دارد که ممکن است برای شما و نیازهای شما بهتر باشد.

اکنون وارد شدن به برخی موارد خاص که احساس می کنم با یک مربی یا مربی کار می کنم بسیار مفید خواهد بود.

شما در یک نقطه گذار هستید

برخی از نقاط گذار در سفر تجاری شما می توانند از کار با یک مربی یا مربی سود زیادی ببرند. این شامل:

  • مراحل اولیه: هنگام شروع کار، دریافت پشتیبانی در طول راه اندازی اولیه و توسعه بسته های مربیگری، وب سایت ها و غیره می تواند ارزشمند باشد.
  • یافتن مشتریان: پس از راه‌اندازی وب‌سایت‌تان و ارائه پیشنهادات اصلی مربی‌گری‌تان، به مرحله‌ای رسیدید که من آن را مرحله واقعاً دشوار رشد یک کسب‌وکار مربیگری می‌نامم، زیرا این زمانی است که همه چیز واقعی می‌شود! برنامه گروهی 6 ماهه من به طور خاص برای افراد در این مرحله طراحی شده است.
  • شناسایی موارد بعدی: این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که جریان منظمی از مشتریان داشته باشید و زمان آن فرا می‌رسد که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد – شاید برای شناسایی آنچه باید به شما کمک کند از مزایای بیشتری از کسب‌وکارتان برخوردار شوید، به پشتیبانی نیاز دارید. این ممکن است محوری به یک طاقچه کمی متفاوت باشد، مقیاس‌بندی، ایجاد پیشنهادات جدید و موارد دیگر.

اینها واقعاً نقاط گذار رایج برای مربیان در سفر تجاری آنها هستند و مربیگری و راهنمایی در اینجا می تواند نتایج شگفت انگیزی ایجاد کند!

اگر مطمئن نیستید که قدم بعدی شما چیست

شاید به‌تازگی روی کسب‌وکارتان سخت کار کرده‌اید، اما ناگهان احساس می‌کنید کمی بی‌جهت هستید و مطمئن نیستید که کجا بروید. کار با کسی که می تواند شما را از طریق تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه باید به شما آموزش دهد، یا کار با یک مربی و دریافت مشاوره و حمایت از تجربه خود، می تواند واقعا مفید باشد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که مرحله بعدی چه باید باشد.

شما نیاز به اطمینان دارید

شاید شما فقط نیاز به اطمینان دارید! فکر می‌کنم این موضوع واقعاً مهمی است، و در واقع وقتی به این فکر می‌کنم که چه زمانی از کار با مربیان و مربیان سود برده‌ام، اغلب در نقاطی از کسب‌وکارم بوده است که فقط به اطمینان بخشی نیاز داشته‌ام. من فقط به کسی نیاز داشتم که بگوید، “در واقع لورا، تو خیلی خوب کار می کنی!”

بنابراین احساس نیاز به اطمینان از جانب کسی نقطه کاملاً معتبری برای دسترسی به پشتیبانی است.

اگر احساس غرق شدن می کنید

اگر احساس خستگی می کنید، می تواند زمان خوبی در محل کار با یک مربی یا یک مربی باشد. تلاش برای صرف یک دوره آموزشی دیگر یا گرفتار شدن در چیزهای دیگر معمولاً می‌تواند بر این مشکلات بیفزاید، اما یک مربی یا مربی خوب می‌تواند به شما کمک کند مسیر را واضح‌تر ببینید.

من اغلب به مشتریانم می گویم، شما فقط روی این مرحله بعدی تمرکز کنید، و من به چیزهای بزرگتر ادامه خواهم داد، زیرا تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگ در پروژه های بزرگ می تواند کمی سخت باشد.

همچنین اشاره به این نکته می تواند مفید باشد که شاید در واقع نیازی به کار با یک مربی یا مربی در مدت زمان طولانی نداشته باشید، شاید فقط به یک جلسه نیاز داشته باشید تا کمی وضوح را به دست آورید تا بتوانید به جلو حرکت کنید و اجرا کنید. که توسط خودت

اگر احساس می کنید گیر کرده اید یا به فلات برخورد کرده اید

یکی دیگر از زمان‌های عالی برای کار با یک مربی یا مربی این است که احساس می‌کنید گیر افتاده‌اید یا شاید به یک پلاتو رسیده‌اید. این ممکن است سطح درآمدی باشد یا تعداد مشتریانی که جذب می‌کنید کاهش یافته باشد. ممکن است که شما فقط در کسب و کار خود کمی احساس بی حوصلگی و بی الهام بودن می کنید.

این می‌تواند زمان خوبی برای کار با یک مربی یا مربی باشد تا از شما حمایت کند تا کارهای سرگرم‌کننده جدیدی پیدا کنید، راه‌های جدیدی برای عبور از آن فلات و رسیدن به سطحی دیگر. این می‌تواند زمان بسیار خوبی برای دریافت حمایت برای کمک به شما در مذاکره با آن مرحله خاص از کسب‌وکار باشد، زیرا من فکر می‌کنم همه ما در کسب‌وکار اوج‌ها و فرورفتگی‌هایی داریم و در واقع دریافت نظرات شخص دیگری برای کمک به شما برای عبور از آن واقعا مفید باشه

شما می خواهید به سطح بعدی بروید

شاید همه چیز به طور مداوم خوب پیش رفته باشد، اما می دانید که گام دیگری وجود دارد که می خواهید در کسب و کار خود برای رسیدن به نتایج هیجان انگیز جدید بردارید. شما فقط مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید! شاید این یک چیز مربوط به درآمد، یک نتیجه مرتبط با تعادل زندگی کاری یا بیشتر در مورد تأثیری است که کسب و کار شما دارد.

این می‌تواند زمان خوبی برای کار با یک مربی یا مربی باشد که می‌تواند به شما کمک کند تا گام‌هایی برای رسیدن به آن «سطح بعدی» بردارید.

این اغلب جایی است که من با مربیان در برنامه مربیگری 1:1 خود کار می کنم، زیرا اغلب بر روی ایجاد پیشنهادات جدید کار می کنیم که به آنها امکان مقیاس بندی می دهد که اساساً به آنها کمک می کند تا به هر سه نتیجه “سطح بعدی” با درآمد بیشتر، زمان دست یابند. آزادی و تاثیر

شما می خواهید کار جدیدی انجام دهید

شاید شما فقط می خواهید کار جدیدی انجام دهید! اغلب مشتریان زمانی که می خواهند برای اولین بار یک دوره آموزشی ایجاد کنند، یک برنامه گروهی یا زمانی که می خواهند نوعی عقب نشینی یا رویداد زنده انجام دهند، با من کار می کنند. کار کردن با شخصی از طریق این فرآیند می تواند واقعا مفید باشد زیرا در نهایت ما چیزهایی را که نمی دانیم نمی دانیم و اگر با فردی با تجربه در این زمینه کار کنیم، می توانیم از دانش او در مورد مشکلات و راه های انجام بهتر کارها بهره مند شویم.

این حوزه دیگری است که در آن مربیگری و راهنمایی بسیار ارزشمند است. شما می توانید چیزهای خاصی را از یک دوره بیاموزید، اما در واقع داشتن یک نفر در کنار شما، حمایت از شما برای انجام یک کار جدید می تواند راه کار بسیار مؤثرتر و کارآمدتری باشد، تا اینکه چندین سال به تنهایی در تلاش باشید و در واقع هرگز آن را به دست نیاورید. انجام شده.

راه دیگری که مربیگری و راهنمایی در این مرحله می تواند به شما کمک کند، از طریق پاسخگویی است تا به شما در اجرای کاری جدید کمک کند.

فقط به نظر می رسد زمان مناسب است!

شاید به نظر می رسد زمان مناسبی است! گاهی اوقات فکر می‌کنم که ما فقط آن فشار داخلی را دریافت می‌کنیم و این “در واقع، اکنون زمان مناسبی است که باید با کسی کار کنم”. شاید شما فقط با کسی برخورد کنید و فقط احساس ارتباط کنید و واقعاً بخواهید با او کار کنید.

و من از طرفداران پر و پا قرص دنبال کردن این تلنگرهای داخلی هستم، اگر واقعاً احساس خوبی داشته باشند و سپس آنها را دنبال کنم تا ببینم در نهایت به کجا می‌رسی!

این همیشه منطقی ترین راه برای تصمیم گیری نیست، اما گاهی اوقات بدن و شهود ما فقط می دانند که به چه چیزی نیاز داریم و اکنون زمان مناسبی است.

تو وقت داری

نکته دیگری که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا زمان مناسبی برای کار با یک مربی یا مربی باید در نظر بگیرید این است که شما در واقع مقداری زمان برای کار کردن و اجرای آنچه پیش می آید در اختیار دارید.

با این حال، به همان اندازه مهم است که بدانیم چیزی به نام «زمان عالی» وجود ندارد – اکثر مردم احتمالاً همیشه چیز دیگری در زندگی‌شان می‌گذرد، با این حال هنوز مهم است که به سمت جایی که می‌خواهید بروید، قدم بردارید.

اگر همه چیز در زندگی شما فوق العاده شدید، استرس زا و پرمشغله است، شاید اکنون زمان مناسبی برای دسترسی به مربیگری و راهنمایی برای کسب و کارتان نباشد، اگر واقعاً احساس می کنید برای انجام کار مشکل دارید (گاهی اوقات ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. همچنین کار با پیمانکاری را در نظر بگیرید که واقعاً می تواند کار را برای شما انجام دهد – اما این بسیار به بودجه بستگی دارد!)

در کسب‌وکارم، به همه مشتریانم این فرصت را می‌دهم که اگر یک رویداد مهم زندگی مانند سوگواری یا بحران دیگری اتفاق افتاد، کار را با هم متوقف کنند. این یک ارزش مهم برای من است که در کسب و کارم انسان محور باشم، بنابراین این به نظر راهی کوچک است که می توانم در زمان وقوع زندگی به مردم انعطاف و درک بدهم!

زمانی که با مربی یا مربی کار نکنید

من فقط چندین مثال از زمان های عالی برای کار با یک مربی یا مربی در کسب و کارتان را به شما ارائه دادم، و به طور کلی فکر می کنم که در بیشتر مواقع هرکسی به نحوی از کار کردن با کسی در هر مقطعی سود می برد. با این حال، چند بار وجود دارد که فکر نمی‌کنم ایده خوبی باشد.

اولاً، اگر از نظر مالی در وضعیت نامناسبی هستید. بله، مربیگری و راهنمایی می‌تواند از شما برای ایجاد ثبات مالی و فراوانی بیشتر در کسب‌وکارتان حمایت کند، اما انجام اقداماتی که زمانی که در آن مکان کمبود هستید به نتیجه برسد، بسیار سخت است. قرار دادن خود در یک وضعیت مالی سالم‌تر، ابتدا از راه‌های دیگر و سپس دسترسی به مربیگری، رویکرد بهتری خواهد بود.

ثانیاً، زمانی که ما احساس آسیب‌پذیری می‌کنیم و احساس می‌کنیم به اندازه کافی خوب نیستیم، تحت فشار یا شرمنده هستیم که با کسی کار کنیم، این برای من یک پرچم قرمز بزرگ است. اگر احساس می‌کنید در این راه تحریک شده‌اید، یک قدم به عقب بردارید و واقعاً در نظر بگیرید که چرا کوچینگ در حال حاضر برای شما مناسب است، و اگر یک مربی یا مربی خاص برای شما مناسب است، مهم است که مطمئن شوید که وارد یک کوچینگ نمی‌شوید یا رابطه مربیگری که برای شما مناسب نیست

دسترسی به پشتیبانی که برای شما مناسب است

در نهایت، نکته مفیدی که باید در نظر بگیرید این است که اگر مربیگری و راهنمایی بهترین شکل حمایت برای شما است، من در اینجا در مورد راه‌های مختلف حمایت از شما صحبت می‌کنم.

مراحل بعدی

به طور خلاصه، ما این موضوع را پوشش داده‌ایم که چقدر مهم است که با دانستن اینکه می‌خواهید از کار با یک مربی یا مربی به چه نتایج واقعی برسید، شروع کنید تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا اکنون واقعاً زمان مناسبی برای شماست یا خیر. سپس من چند نمونه خاص از سناریوهایی را به شما ارائه دادم که در آن از کار با یک مربی در سفر تجاری خود سود زیادی خواهید برد، و موارد نادری که اصلاً نباید روی کوچینگ سرمایه گذاری کنید!

امیدوارم این پست مفید بوده باشد اگر قصد دارید با شخصی در اطراف اهداف تجاری خود کار کنید.

اگر می‌خواهید در مورد اینکه چگونه می‌توانم از شما حمایت کنم، صحبت کنید، با خیال راحت با ما تماس بگیرید و ما می‌توانیم یک گپ رایگان و دوستانه ترتیب دهیم تا در مورد گزینه‌ها بحث کنیم.