قانون کاهش تورم امضا شد!


پرزیدنت بایدن قانون کاهش تورم را امضا کرده است که مهم ترین پیشرفت در پرداختن به هزینه های مراقبت های بهداشتی از زمان قانون مراقبت مقرون به صرفه است. این قانون با اجازه دادن به دولت برای مذاکره در مورد قیمت‌ها، قیمت داروهای تجویزی را کاهش می‌دهد و در عین حال هزینه‌های انسولین و انسولین را در مدیکر محدود می‌کند. همچنین از افزایش قیمت گران قیمت برای 1.5 میلیون ثبت نام کننده در کالیفرنیای تحت پوشش جلوگیری می کند.

در 12 آگوست، در یک رای تقسیم شده و خط حزبی، همه 42 دموکرات کالیفرنیا به تصویب قانون کاهش تورم رای دادند و همه 11 جمهوری خواه کالیفرنیا به آن رای منفی دادند.

پرزیدنت بایدن با امضای این قانون به این معنی است که میلیون‌ها سالمند در مدیکر سقفی برای هزینه داروهای تجویزی از جیب خود و سقف دیگری برای انسولین 35 دلار در ماه دریافت می‌کنند.

فراتر از این سیاست که به Medicare توانایی مذاکره در مورد قیمت داروهای تجویزی را می دهد، این سقف برای بیش از 115000 سالمند و افراد دارای معلولیت کالیفرنیا یک مزیت عملی مالی دارد که بیش از 2000 دلار در سال برای داروها خرج می کند و صدها هزار کالیفرنیایی دیگر نیز از این کار استفاده می کنند. دسترسی بهتر به انسولین یا واکسن

این امضا همچنین به معنای قفل کردن حق بیمه‌های کاهش‌یافته و جلوگیری از افزایش بیش از 1.5 میلیون دلار با برنامه‌های کالیفرنیای تحت پوشش است و دلارهای ایالتی را آزاد می‌کند که به کالیفرنیا این امکان را می‌دهد تا در مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن پوشش بهداشتی ما حتی بیشتر از این پیش برود.

از آنجایی که کالیفرنیایی‌ها همچنان با هزینه‌های بالای زندگی در ایالت ما دست و پنجه نرم می‌کنند، از فرماندار و قانون‌گذار می‌خواهیم در حذف فرانشیزها در طرح‌های نقره کالیفرنیای تحت پوشش سرمایه‌گذاری کنند و پرداخت‌های مشارکتی را کاهش دهند.

فرانشیزها دیگر نباید افراد را از ثبت نام در بیمه درمانی منصرف کند یا به عنوان یک مانع مالی برای مراقبت های مورد نیاز عمل کند.

در کالیفرنیا، برخی از تأثیرات عبارتند از:

  • 114775 نفر از ثبت نام کنندگان بخش D مدیکر در کالیفرنیا که هزینه های اضافی بیش از 2000 دلار را در سال 2021 تجربه کردند، اکنون سقف داروهای تجویزی آنها به 2000 دلار در سال محدود می شود.
  • بیش از 5 میلیون کالیفرنیایی در مدیکر از افزایش قیمت‌های خودسرانه Big Pharma که قیمت داروها را سریع‌تر از تورم افزایش می‌دهد، محافظت خواهند شد.
  • 332,770 کالیفرنیایی در مدیکر، پرداخت انسولین با سقف 35 دلار در ماه خواهند داشت.
  • 1,599,264 کالیفرنیایی در حق بیمه ماهیانه بیمه درمانی صرفه جویی خواهند کرد.

Health Access اخیراً تأثیرات اضافی را بر اساس مناطق ایالتی، شهرستانی، منطقه‌ای و کنگره کاهش داد. کسانی که به این لایحه رای منفی دادند، برخی از متأثرترین مؤلفه‌های این ایالت مانند دره مرکزی را نشان می‌دهند.

ما از آن دسته از اعضای کنگره کالیفرنیا که با لابی مواد مخدر مبارزه کردند تا در نهایت به Medicare اجازه دهند بهترین قیمت برای داروهای تجویزی مذاکره کند، قدردانی می کنیم. کسانی که با این قانون مخالفت کردند، به کاهش قیمت داروهای تجویزی و دو برابر کردن حق بیمه برای بیش از یک میلیون نفر در طرح های تحت پوشش کالیفرنیا رای دادند.