برنامه تمرین بدنسازی در خانه


زنی با پیراهن سفید و شلوار لی که روی پله های سیمانی می دود

هر کسی می تواند بدون صرف هزینه برای رفتن به یک باشگاه ورزشی گران قیمت، به تمرینی باورنکردنی برای کاهش وزن یا افزایش قدرت عضلانی فقط در خانه خود دست یابد و همچنین از آن لذت ببرد! یک باشگاه بدنسازی خانگی را متناسب با خواسته‌های خود بسازید که می‌خواهید به آن برسید، به عنوان مثال برای افزایش قدرت از طریق تمرینات و انعطاف‌پذیری از طریق کشش.

حرکات کششی باید هر روز قبل از تمرین انجام شود تا ماهیچه‌ها گرم شوند و همچنین بعد از تمرین برای یک دوره خنک‌کننده، عضلات می‌توانند شل شوند و دچار شوک نشوند و از گرفتگی جلوگیری کنند.

فرض کنید دوشنبه، شما می خواهید روی پاها و باسن تمرکز کنید. ورزش خانگی ساده می‌تواند به این صورت باشد: – انجام اسکات 2-3 ست 10 تایی، – انجام حرکات لانگز 2-3 ست 10 تایی، – بالا و پایین رفتن از پله 5-10 بار، – انجام ضربات باسن و شروع در وضعیت دست و زانو، زانو را خم کنید و پا را به سمت سقف 2-3 ست 10 تایی بلند کنید.

سه شنبه، شما می خواهید روی بازوها تمرکز کنید. ورزش ساده در خانه این است که…- فشارهای فشاری روی دیوار انجام دهید یا برای چالش بیشتر روی زمین 2-3 ست 10 تایی انجام دهید – کار سه سر را با استفاده از صندلی انجام دهید. بچرخید و پشت خود را به سمت صندلی صندلی قرار دهید و دستان خود را روی صندلی قرار دهید و پاهای خود را کمی به سمت جلو حرکت دهید سپس آرنج ها را خم کنید و بدن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید 2 تا 3 ست 10 تایی. بطری آب ساده یا قوطی سوپ به عنوان وزنه و پرس شانه 2-3 ست 10 تایی.

چهارشنبه، شما می خواهید بر روی شکم تمرکز کنید. تمرینات ساده در خانه عبارتند از….- انجام دراز و نشست 2-3 ست 10 تایی، – انجام حرکات مورب 2-3 ست 10 تایی، -انجام کج لگن با بالا بردن پای صاف 2-3 ست 10 تایی، – انجام ضربات پا به داخل و خارج از حالت شروع روی دست ها و انگشتان پا، سپس هر دو زانو را به داخل آورده و 2-3 ست 10 تایی را تکرار کنید، – پاهای متناوب را مانند دویدن 2-3 ست 10 تایی انجام دهید.

پنجشنبه، شما می خواهید روی کاردیو تمرکز کنید. ورزش خانگی ساده می تواند…. – طناب بپرید به مدت 3-5 دقیقه، – برای انجام دور شنا بروید، – برای دویدن 1 مایلی بروید.

جمعه، شما می خواهید روی تعادل تمرکز کنید. ورزش خانگی ساده می تواند…. – تعادل ایستادن یک پا در حین گرفتن توپ…اگر خیلی آسان است، با ایستادن روی یک بالش نرم خود را به چالش بکشید تا مرکز ثقل شما به هم بریزد.

خوب، متوجه می‌شوید که چقدر ساده، آسان و سرگرم‌کننده است که در خانه ورزش کنید و از فواید تناسب اندام و تناسب اندام بهره ببرید. برای تغییر دادن آن خلاق باشید، اما همیشه به یاد داشته باشید که بسیار مهم است که با چالش به پیشرفت خود ادامه دهید، زیرا اگر این کار خیلی آسان شود، ماهیچه ها نمی توانند آن را تقویت کنند، زیرا به مقاومت بیشتر یا افزایش تکرار نیاز دارد تا قوی تر شود و همیشه پیشرو باشد. با ثبات برای دیدن تغییرات واقعی اتفاق می افتد.

آن را امتحان کنید و ببینید برنامه تمرینی شما چگونه برای شما کار می کند. ممنون که اجازه دادید به اشتراک بگذارم. لطفا نظر دهید، لطفا آن را لایک کنید، آن را به اشتراک بگذارید، در وبلاگ من مشترک شوید و به خواندن ادامه دهید!

💕debs

The post برنامه ورزش بدنسازی در خانه اولین بار در Ahmazingly Healthy پدیدار شد.