آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید مواد غذایی) غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتیجه دلخواه ما نفهمیدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه ای از نقاط وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

مشابه مشکلات عصبی ، استرس می تواند انرژی لازم را تأمین کند. بدن را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و ناکامی هایی روبرو خواهد شد.
وقتی صحبت از استرس و نقش آن در کاهش وزن می شود ، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا شرایط کاری و استرس زا)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف وی را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما از وزن خود اطلاع ندارید کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم: “چه کار می کنید تا سطح استرس خود را 10 برابر 9 برابر کاهش دهید؟” می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما می پرسید ، آزمایش کنید ، و ما باید چه کار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها برای کمک به شما در رهایی از استرس اوقات خوشی داشته باشید ، آماده شوید!

این ایده ها می توانند به شما در تبلیغ و ایجاد یک لیست شخصی بر اساس تجربه من کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا رنگ کنید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

برای انجام یوگا.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید