5 نکته فوق العاده ساده و در عین حال م healthثر برای سلامت روان


به عنوان بخشی از موضوع HUM Mind Matters در سپتامبر 2021 ، ما نکات بهداشت روان را به راحتی درک می کنیم تا از طریق مراقبت از خود به ایجاد انعطاف پذیری و رفاه کمک کنیم.

غمگین؟ برجسته شده؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما غنی تر باشد ، توقف و اطمینان از اولویت رفاه روانی و احساسی مان سخت تر می شود. در عین حال ، سلامت روانی نیز مستلزم مراقبت و توجه به اندازه سلامت جسمی است. خوشبختانه هر روز دستیابی به دستاوردهای کوچک سلامتی آسان تر از آن است که فکر می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از بهترین توصیه های بهداشت روانی که ما (و علم ما) از آنها حمایت می کنیم مطلع شوید.

5 نکته درباره سلامت روان که واقعا مثر است

در اینجا برخی از نکات مراقبت از سلامت روان ما آمده است.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید.

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، نوشیدن قهوه و عجله برای رسیدن به محل کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در برنامه روزانه خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر دیوانه کننده ، سعی کنید صبح خود را با تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. با تمرین کوچک ، پنج تا 10 دقیقه ، شروع کنید تا اثرات آرامش بخش و مدیتیشن را تجربه کنید. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن طولانی مدت کنید ، مهم این است که تمرین مداوم داشته باشید. می توانید مدیتیشن آرام انجام دهید ، مدیتیشن هدایت شده را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا به سادگی قصد یا بیانیه ای را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اعتماد کنید: آبجو صبحانه و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. برو صحبت کن

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، با پیاده روی با یک دوست یا تماس با او هنگام ورود ، وقت خود را برای ورزش و روحیه خوب بگذارید. گذراندن در خارج از منزل (با تشکر ، طبیعت!) ، بلکه دوز سالم همراهی ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی.

3. استراحت کنید

PSA: شما باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است و در سال 2019 توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک پدیده حرفه ای شناخته شد. چه چند استراحت کوتاه در طول روز کاری خود داشته باشید یا از تمرینات بوکس مانند تکنیک Pomodoro برای افزایش بهره وری و مدیریت استرس در همان زمان استفاده کنید ، استراحت برای تمرین مراقبت از خود در محل کار ضروری است.

همچنین ، برای ارتقاء تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً در صورت داشتن تعطیلات به این مرخصی بروید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روانی برسید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تفریح ​​به درک کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که هم در ساعات کار و هم بعد از ساعت برای شما مفید خواهد بود. (بله ، حتی اگر خانه باشد.)

4. خوداندیشی برای سلف سرویس

یکی دیگر از نکات مهم سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای استراحت و بازیابی از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، می توانید یک دفتر خاطرات مراقبت شخصی را شروع کنید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد که در زمان حال بمانید ، صادقانه خودتان را محک بزنید و دستاوردهای خود را در رفاه و زمینه هایی که می توانید با گذشت زمان در آنها پیشرفت کنید ، ردیابی کنید.

5. استرس را با عوامل سازگار مدیریت کنید.

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد و نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارد که به کاهش استرس کمک می کند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس که شامل سازگار با عوامل شیمیایی مانند ashwagandha و rhodiola rosea است ، بهبود بخشید. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر عوامل استرس زا (جسمی ، عاطفی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شود ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز مشکلات برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل فوق العاده تسکین دهنده استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل آشواگاندا خوشمزه و آب میوه گیلاس) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

جوهر

با رعایت یکی ، برخی ، یا همه نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد دلخواه) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. بنابراین ، مهم است که اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود را درک کنید ، زیرا در نهایت ، ذهن شما واقعاً اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید