آیا جایگاه شغلی مربیگری مناسبی دارید؟


یک سوال متداول که به عنوان یک مربی کسب و کار برای مربیان سلامت و زندگی از من پرسیده می شود این است که آیا این جایگاه مناسبی است؟ بیشتر مربیان می‌دانند که برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق، باید یک حوزه تخصصی مشخص داشته باشید، به عنوان مثال، یک جایگاه تخصصی – اما تعیین جایگاهی که برای شما کار می‌کند می‌تواند کار سختی باشد!

در این پست می‌خواهم نظراتی را در مورد اینکه چگونه بفهمیم جایگاه شما برای شما مناسب است و چگونه شفافیت بیشتری در صورتی که چیزی درست نیست به اشتراک بگذارم. من قصد دارم چند سؤال را به اشتراک بگذارم تا از خود بپرسم که آیا چیزی که به جایگاه شما متصل است کاملاً درست نیست.

جایگاه شما یکی از مهم‌ترین پایه‌های کسب‌وکار است و زمانی که جایگاه شما کاملاً مناسب نباشد، می‌تواند تأثیر زیادی بر کسب‌وکار شما داشته باشد – و نحوه حضور شما در آن.

من قبلاً در مورد چگونگی تعریف یک موقعیت شغلی صحبت کرده‌ام، اگر شروع به کار در نحوه یافتن جایگاه مربیگری سودآور خود کرده‌اید و راه‌هایی برای نزدیک شدن به naching در صورت تمایل چندگانه، بنابراین برای ایده‌های بیشتر آن‌ها را بررسی کنید.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=-pXCkiDScpw
این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

آیا هنگام ایجاد محتوای بازاریابی در کسب و کار مربیگری خود احساس هیجان دارم و ایده های زیادی دارم؟

اگر ایده‌هایی برای بازاریابی محتوا مانند موضوعات پست وبلاگ، ایده‌های پادکست یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی برایتان سخت است، این می‌تواند نشانه‌ای باشد که جایگاه شما کاملاً مناسب نیست. بدیهی است که بسیاری از عوامل دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند بر این احساس تأثیر بگذارند، اما زمانی که جایگاه شما به خوبی تعریف شده باشد، در عین حال به شما آزادی عمل می‌دهد، ایجاد محتوا باید راحت‌تر به نظر برسد، زیرا همه چیز از آن جایگاه تعریف‌شده سرچشمه می‌گیرد.

همچنین می‌توانید ایجاد محتوا بر روی مضامینی را که من آن‌ها را «نیش مجاور» می‌نامم، بررسی کنید، که اساساً به معنای محتوایی است که مستقیماً در جایگاه شما قرار نمی‌گیرد، اما همچنان برای مشتری ایده‌آل شما مرتبط است. این می تواند به خصوص در مورد سئو مفید باشد.

آیا من مشتریان مناسب را جذب می کنم؟

باز هم، بسیاری از چیزها می‌توانند در جذب مشتریان به کسب‌وکارمان نقش داشته باشند، اما اگر برای جذب مشتریانی که تمام هزینه‌های ما را می‌پردازند و مناسب هستند – یعنی مشتریان ایده‌آل و رویایی قایق‌های ما، در تلاش هستیم، این می‌تواند باشد. نشانه ای برای بازدید مجدد از جایگاه خود

گاهی اوقات ما جایگاه خود را بر اساس آنچه که فکر می‌کنیم «باید» باشد، قرار می‌دهیم تا آنچه برای ما خوب است. و در حالی که مطمئناً یک عنصر استراتژیک در آن وجود دارد، وقتی جایگاه شما احساس خوبی ندارد، می تواند ما را از همسویی پر انرژی خارج کند و باعث ایجاد مشکلاتی در جذب مشتری شود.

احساس درونی من در مورد جایگاهم به من چه می گوید؟

گاهی اوقات ما فقط احساس می کنیم که چیزی درست است – یا اشتباه است. من همیشه فکر می کنم ارزش دارد که به شهود شما در تجارت گوش دهید و اگر احساس درستی نداشته باشد، این نشانه به اندازه کافی خوب است که می توانید دوباره به جایگاه خود نگاه کنید.

بررسی ذهنیت

گاهی اوقات چیزهای ذهنی مانند سندروم فریبکار، اهمال کاری و ترس از دیده شدن، همگی می توانند در مکالمه مهم با هم مخلوط شوند. من واقعاً برای مدت طولانی با پیدا کردن موقعیت شغلی خود مشکل داشتم و این موضوع بسیار در مسائل ذهنی در هم آمیخته بود!

با این حال، اگر متوجه می‌شوید که در کسب‌وکارتان به جلو حرکت نمی‌کنید و موقعیت شغلی‌تان شما را درگیر نگه می‌دارد، این قطعاً نشانه‌ای است که هم به جایگاه و هم به طرز فکرتان نگاه کنید. به‌ویژه اگر اجازه می‌دهیم فقدان شفافیت در اطراف جایگاه ما را از انجام کار باز دارد – گاهی اوقات این می‌تواند راهی باشد که خودمان خرابکاری می‌کنیم تا جلوی حرکت خود را بگیریم.

اگر طاقچه شما کار نمی کند

وقتی نوبت به جایگاهی می رسد که کاملاً کار نمی کند، چهار گزینه کلیدی دارید:

  • جایگاه خود را به طور کامل تغییر دهید
  • جایگاه خود را بچرخانید – معمولاً این به معنای حرکت به منطقه کاری است که در مجاورت جایگاه فعلی شما قرار دارد
  • جایگاه خود را گسترش دهید
  • جایگاه خود را محدود کنید

اینکه چقدر شدید پیش می‌روید ممکن است به میزان پیشرفت شما در کسب‌وکارتان بستگی داشته باشد! هر گزینه ای که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که در حال انجام برخی تحقیقات بازار هستید تا به شما کمک کند تا در مورد اینکه چه چیزی منطقی تر است، تصمیم بگیرید.

یا البته یک جلسه با یک مربی یا مربی کسب و کار رزرو کنید تا به شما در پردازش ایده ها و افکارتان کمک کند! یکی از Clarity Call های من را اینجا بررسی کنید.

همچنین می‌توانید یک پیشنهاد منحصربه‌فرد راه‌اندازی کنید که به‌شدت و به‌طور خاص به یک منطقه جدید متصل است تا علاقه به آن را اندازه‌گیری کنید – این می‌تواند یک محصول دیجیتال کوچک برای مثال یا یک تماس به سبک «ساعت‌های برق بی‌ارزش» باشد. این احتمالاً اگر مخاطب فعلی داشته باشید بهترین کار را دارد، اما راه خوبی برای آزمایش چیزی است.

امیدوارم این پست برای شما مفید بوده باشد! برای حمایت بیشتر و ایده‌هایی برای کمک به کسب‌وکار مربیگری شما به‌ویژه برای جذب مشتریان بیشتر، سیستم جذب مشتری همسو با من را در زیر بررسی کنید:





Source link