چگونه سریع و آسان وزن کم کنیم


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم.

آیا نمی دانید چگونه می توانید وزن خود را سریع و آسان بدون سردرد شمارش کالری روزانه کاهش دهید؟

همانطور که سبک زندگی سالم تری را دنبال می کنید، قطعاً متوجه خواهید شد که کاهش وزن و تناسب اندام با داشتن شرایط مناسب بسیار آسان تر است. انگیزه و ابزارهایی برای انجام این کار، به همین دلیل است که می خواستم جستجو کنم آمازون و به تشریح بهترین محصولات بهداشتی برای افرادی که سعی در داشتن سبک زندگی سالم تری دارند کمک کند.

یافتن بهترین محصولات برای سفر کاهش وزن شما می تواند چالش برانگیز باشد زیرا افراد و محصولات مختلف زیادی در آنجا وجود دارند که سعی می کنند به سرعت از مبارزات کاهش وزن شما صرفه جویی کنند… بی ادب!

اگرچه نمی توانم به شما بگویم که این محصولات باعث کاهش وزن می شوند آسان، من در واقع معتقدم که این 10 محصول کاهش وزن/سلامتی می تواند به آسان تر کردن زندگی شما در حین تلاش برای شکل دادن کمک کند!

در اینجا لیستی از 10 محصول برتر کاهش وزن مورد علاقه من است که به کاهش وزن برای زنان کمک می کند. همه در آمازون موجود است!

1. صمغ سیب گلی

بدیهی است که سرکه سیب برای کاهش وزن در چند سال گذشته روند صعودی داشته است و به درستی هم همینطور است! سرکه سیب در واقع فواید بسیاری برای سلامتی دارد، از جمله کاهش وزن به همین دلیل است که توصیه می کنم سعی کنید آن را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. حتی اگر در تلاش برای کاهش وزن نیستید، سرکه سیب فواید سلامتی بسیاری دارد. یکی از آنها این است که می تواند به کاهش قند خون و کمک به دیابتی ها در کنترل قند خون کمک کند (پست من را در مورد مدیریت دیابت). سرکه سیب نیز می تواند به کاهش کمک کند التهاب که عامل بزرگی در سلول‌های پوست سالم است و جوان‌تر به نظر رسیدن شما… همه ما می‌دانیم که همه می‌خواهند جوان‌تر به نظر برسند (دروغ نگویید!)

متأسفانه، مصرف روزانه سرکه سیب توصیه نمی شود، زیرا بسیار اسیدی است و می تواند به مرور زمان به مری و پوشش معده شما آسیب برساند. بنابراین ممکن است بپرسید چگونه از سرکه سیب برای کاهش وزن استفاده کنیم؟ لثه البته! اینها صمغ سرکه سیب گلی واقعا بهترین هستند زیرا فوایدی مشابه یک شات کامل سرکه سیب تنها با دو تکه دارند و همچنین اگر رژیم غذایی انتخابی شما باشد، فاقد گلوتن و گیاهخوار هستند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

2. ارگانیک پودر پروتئین

یک دقیقه هم فکر نکنید که پودر پروتئین فقط برای آقایان است! خانم‌ها هم می‌توانند آن را تکان دهند، و برای دختران تناسب اندام من، این پودر پروتئین ارگانیک را ارگانیک کنید واقعا بهترین است دلیل اینکه من این برند را نسبت به سایر برندها توصیه می کنم این است که یک منبع پروتئین کامل برای کمک به ساخت بافت عضلانی است، اما همچنین حاوی کربوهیدرات خالص کم است و کمی کالری کمتری نسبت به رقبای خود دارد. اگرچه من احساس نمی‌کنم که اگر روزانه در تمرینات پر فشار روزانه شرکت می‌کنید، کاهش کالری مهم نیست، زیرا بدن شما به سوخت اضافی نیاز دارد، من این محصول را برای اکثر زنانی که فقط خواهان افزایش پروتئین اضافی بدون کربوهیدرات‌های اضافه هستند دوست دارم. .

بعلاوه امتیاز اضافه، کمی ارزانتر از سایر پودرهای پروتئین موجود در بازار است و همچنین طعم بهتری دارد!

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

3. Dragon Fit: بهترین شلوار ساق بلند زنانه

مبارزه است واقعی برای خانم‌هایی که سعی می‌کنند بهترین ساق‌های ورزشی را بیابند که خیلی تنگ، خیلی گشاد یا وقتی می‌خواهید دوید سوار نشوند. این ساق کمر بلند Dragon Fit عالی هستند زیرا وقتی زیاد در اطراف حرکت می کنید دسته نمی شوند، فوق العاده راحت هستند و بهترین بخش از همه … آنها جیب دارند! اگرچه من مشتاق شلوارهای ساق Fabletics خود هستم، اما از نظر راحتی و استایل بسیار به هم نزدیک هستند و کمی مقرون به صرفه هستند زیرا برای خرید آنها نیازی به اشتراک گران قیمت ندارید. به همین دلیل است که من اینها را بهترین شلوارهای ساق فشرده زنانه برای خرید اکنون در آمازون می دانم!

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

4. آب انار شگفت انگیز POM

من عشق دانه های انار! اما مشکل آن‌ها این است که نسبت به مقدار کمی دانه‌هایی که در واقع از هر انار می‌گیرید بسیار گران هستند، و خرید آن‌ها در بسته‌بندی فقط با دانه‌ها نیز سخت است، زیرا برای مدت طولانی پس از انار خوب نمی‌مانند. قبلا از میوه استخراج شده اند. به همین دلیل من فقط خرید را توصیه می کنم POM آب انار فوق العاده در عوض، شما هنوز هم تمام فواید سلامتی یکسانی را از میوه دریافت می کنید، اما به شکلی بسیار ساده تر.

آب انار بدون شک یکی از بهترین انواع آب برای کاهش وزن است زیرا بسیار سیر کننده است و به راحتی می تواند جایگزین سایر غذاهای شیرین شود که اگر به خاطر لذیذ بودن آب انار نبود، ممکن است به جای آن از خوردن آن لذت ببرید. بعلاوه سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف و همچنین پتاسیم است که به این معنی است که برای یک طراوت بعد از تمرین مناسب است و به جایگزینی مواد مغذی که ممکن است در اثر تعریق از دست داده اید کمک کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

5. نوارهای مقاومتی Booty Bands

اگر دوست داری تمرینات در منزل، از باندهای مقاومت ضروری هستند! آنها یک جلسه تمرین ساده پیلاتس را بسیار دشوارتر می کنند و برای تقویت عضلات و مصرف کلی کالری بسیار مفیدتر می کنند. این نوارهای مقاومتی Booty Bands در آمازون گزینه‌ای عالی، سرگرم‌کننده و کوچک برای باشگاه شما هستند، زیرا در این رنگ‌های پاستلی شایان ستایش عرضه می‌شوند و دارای سه سطح مقاومت متفاوت هستند تا با نیازهای هر زن در هر سطح قدرتی مطابقت داشته باشند. کاهش وزن برای زنان آسان و سرگرم کننده است!

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

6. مقیاس غذای دیجیتال نایسول

اگر در رژیم غذایی یویو گیر کرده اید و احساس می کنید که فقط به کاهش وزن ادامه می دهید تا وزن خود را دوباره به دست آورید، ممکن است لازم باشد آن را افزایش دهید و در واقع شروع به شمارش کالری ها کمی دقیق تر کنید. اگرچه من واقعاً از کالری شماری متنفرم، اما واقعاً برای افراد خاصی لازم است، و همه دانش غذایی یا تغذیه ای برای تصمیم گیری صحیح در مورد مصرف کالری ندارند. برای کسانی از شما که مشکلات مشابهی دارید، ممکن است از یک ترازو دیجیتالی مواد غذایی بهره مند شوید.

این مقیاس غذای دیجیتال نایسول در آمازون، بسیار عالی است زیرا وزن سبکی دارد، در صورت عدم استفاده آسان است و همچنین قیمت بسیار خوبی دارد! این باطری کار می کند، بنابراین نیازی به پیدا کردن دوشاخه نیست، که باعث می شود آن را در سفر با خود ببرید، و عمر باتری آن به اندازه کافی طولانی است که امیدواریم تا زمانی که به هدف کاهش وزن خود برسید نیازی به تعویض آنها نداشته باشید. 😉

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

7. تشک تمرینی Gxmmat

این تشک ورزشی Gxmmat مناسب برای تمام نیازهای تمرینی شما، بزرگتر از یک یوگا سنتی تشک تمرینی، این تشک تمرینی برای یک روتین HIIT تمام بدن، کشش های مختلف مختلف، و هر نوع تمرین دیگری که ممکن است در آن شرکت کنید، عالی است. این تشک در دو رنگ مشکی و صورتی (من عاشق صورتی هستم!)، وزن سبک و سبک است. همچنین برای ذخیره سازی در یک موقعیت جمع و جور جمع و جور می شود.

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

8. Clicilen Workout Top برای زنان

افشای کامل من ممکن است کمی وسواس کمی نسبت به لباس های ورزشی زیبا داشته باشم … اما می توانم آن را با این واقعیت توجیه کنم که طبق Healthline.com، یک نظرسنجی نشان داد که از هر 10 زن 9 نفر گفتند که وقتی لباس راحت و مد روز می پوشند، انگیزه بیشتری برای تمرین دارند. لباس های ورزشی نسبت به زمانی که نیستند. به هر حال این دلیل کافی برای من است 🤷‍♀️

این تانک تمرینی Clicilen یک لباس ورزشی عالی است زیرا بر خلاف اکثر تانک های تمرینی، در واقع طول بیشتری دارد و در حین حرکت، شکم شما را بالا نمی برد. همچنین در قسمت سینه محکم است، اما دور کمر خیلی تنگ نیست، بنابراین برای اکثر تیپ‌های بدن باید جذاب باشد، حتی اگر لاغر نباشید!

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

9. مینی بارهای مهربان

خوردن میان وعده آسان است وقتی که این میله های کوچک و خوشمزه شادی را داشته باشید! مینی بارهای مهربان میان وعده‌ای عالی هستند که می‌توانید در ماشین، کیف پول یا هر جای دیگری که غذا ذخیره می‌کنید بیندازید 😋 بسیار خوشمزه، کمی شیرین و کمی شور برای تعادل طعم عالی هستند و بهترین بخش این است که… زیر 100 کالری! آنها همچنین برای یک واقعا ساده و در عین حال صبحانه سالم صبح اگر وقت ندارید چیزهای فانتزی تهیه کنید.

برای خرید اینجا را کلیک کنید!

10. کتاب کار تغذیه آگاهانه

برای برخی افراد، رابطه ناسالم با غذا مقصر افزایش وزن است و برای آن، من توصیه می کنم کتاب کار تغذیه آگاهانهدر آمازون با قیمت واقعا عالی در حال حاضر موجود است. می‌توانید انتظار داشته باشید که تمرین‌های غذایی آگاهانه، توصیه‌های عملی و هزاران اطلاعات مفید را پیدا کنید تا شما را به سمت یک طرز فکر سالم راهنمایی کند.

همچنین، اگر واقعاً در مورد به دست آوردن یک طرز فکر سالم تر نسبت به کاهش وزن و تصویر بدنی جدی هستید، my را دانلود کنید چک لیست رایگان ذهنیت سالم برای یک رویکرد ساده تر و سازمان یافته تر به ذهن آگاهی.

برای خرید اینجا را کلیک کنید!


همچنین اگر می خواهید یک 100٪ رایگان، تأیید شده توسط متخصص تغذیه، برنامه غذایی که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود، در زیر ثبت نام کنید تا نگاهی گذرا به یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و سفر کاهش وزن خود را با پای راست شروع کنید! 👇🏼