بررسی محصول لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم


موضوع: بررسی محصول لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم

بررسی محصول لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم
بررسی محصول لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم

بررسی محصول لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم

سلام، مردم دوست داشتنی من آنجا هستند!!

در این مقاله شما را با یک برند دارویی استرالیایی آشنا می کنم که محصولات آن در سراسر جهان در دسترس است و اخیراً در هند عرضه شده است – “Neutriderm”. آبرسانی به پوست بسیار مهم است و این تصور غلط وجود دارد که افراد دارای پوست چرب نیازی به مرطوب کننده ندارند. آبرسانی (داخلی و خارجی) راز داشتن پوستی سالم و زیبا است. من به بررسی لوسیون مرطوب کننده پرفروش Nutriderm می پردازم که سرشار از ویتامین E و ایده آل برای پوست های چرب است اما برای انواع پوست مناسب است.

PRICE: 850 روپیه برای 125 میلی لیتر
دسترسی: آمازون، FLIPKART

توضیحات محصول

عناصر:

آب تصفیه شده، ایزوپروپیل میریستات، موم امولسیون کننده، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، گلیسریل استئارات، ستئاریل الکل، گلیسیرین، دی سدیم توکوفریل فسفات (ویتامین E)، کربومر، دی متیکون، دی متیل لورامید اولئات، پارفوم آزوآمیک اسید، اسید لاکتیک، پارفوم آزوآمیک اسید تری اتانول آمین.

مواد اصلی:

ویتامین E: بیشتر به دلیل فواید آن بر سلامت و ظاهر پوست شناخته شده است. می توان آن را به صورت موضعی روی صورت استفاده کرد تا التهاب را کاهش دهد و پوست را جوان تر نشان دهد. افراد زیادی ادعا می‌کنند که استفاده از ویتامین E موضعی هر شب روی صورت تاثیرات آن را دارد.

اسید لاکتیک: پوست را روشن، نرم و یکدست می کند و در عین حال آن را سفت می کند. به کاهش خطوط و چین و چروک و لکه های تیره کمک می کند.

گلیسیرین:

  • پوست را جوان نگه دارید. استفاده از گلیسیرین روی پوست، رطوبت را در پوست به دام می اندازد و به آن درخشندگی جوان و سالم می بخشد.
  • آکنه را کاهش دهید.
  • مطمئنا
  • نرم است.
  • پوست را التیام بخشد.
  • پوست را آبرسانی می کند.
  • از پوست محافظت می کند.
  • اجزای باقی مانده نگهداری می شوند.

تجربه من با لوسیون مرطوب کننده NEUTRIDERM با ویتامین E

بسته بندی: این در یک بسته بندی لوله بزرگ با یک کلاه رویی عرضه می شود. کیفیت بسته بندی واقعا خوبه آنها محکم هستند و حمل و نقل آنها آسان است.

بو و رنگ چیست؟
بوی بسیار شیرین و آشنا دارد. بوی آن بیشتر شبیه محصولات مراقبت از کودک است و سفید است.

انسجام و جذب چیست؟
بنابراین این نکته اصلی است که من در مورد مرطوب کننده ها به آن نگاه می کنم. این لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم با ویتامین E بر خلاف کرم های سنگین یا مرطوب کننده های شفاف مبتنی بر ژل است. این یک مرطوب کننده مبتنی بر آب است. نه مایع و نه غلیظ. این مرطوب کننده فوق العاده سبک است و هنگام ماساژ پوست را جذب می کند. و پس از جذب، ظاهری مات می بخشد و پوست را عمیقا آبرسانی می کند. شما حتی احساس نمی کنید که از چیزی روی صورت خود استفاده کرده اید.

آیا به خوبی پوست را مرطوب می کند؟
گونه های من این روزها خشک می شوند، اما منطقه T من همیشه چرب است و این لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم با ویتامین E، هم قسمت های چرب و هم قسمت های خشک پوست من را به خوبی مرطوب می کند. پوست من را هیدراته و مغذی کرد، که من آن را دوست داشتم. به دلیل قوام شگفت انگیزی که دارد، برای افرادی که پوست چرب و خشک دارند مناسب است، بنابراین افراد با پوست معمولی نیز آن را دوست دارند. جذب می شود و پوست را نرم و صاف می کند. و بله، منافذ من را مسدود نکرد یا باعث ایجاد جوش نشد.

در زیر آرایش نیز عالی عمل می کند. از آنجایی که این یک مرطوب کننده مبتنی بر آب است، به ایجاد یک پایه آرایشی خوب کمک می کند و کمتر احتمال دارد که منافذ را مسدود کند. من به اندازه یک نخود برای مرطوب کردن پوستم استفاده می کنم. میزان استفاده از محصول به نوع پوست شما بستگی دارد. اگر پوست چرب دارید، مقدار کمی محصول کافی است.

این لوسیون بعد از چند ساعت پوست را چرب می کند؟
پس اگر از خانواده پوست های چرب هستید، بدانید که صرف نظر از کیفیت و تیرگی محصول، پوست ما همیشه بعد از مدت زمان مشخصی (که بستگی به محصولی که استفاده می کنید) سبوم اضافی ترشح می کند. E منطقه T من را به مدت 3-4 ساعت بدون روغن نگه داشت و سپس فقط می توانستم درخشندگی را روی بینی خود ببینم. گونه هایم نرمال و هیدراته بود. و بله، این مرطوب کننده حتی بعد از ساعت ها احساس چربی یا چسبندگی به من نمی داد. باعث عرق کردن من هم نشد

هیچ محصولی یافت نشد

چیزهای شگفت انگیز در مورد لوسیون مرطوب کننده ویتامین E نوتریدرم:

  • ثبات را دوست دارم
  • چسبنده نیست
  • مقدار کمی برای آبرسانی عمیق کافی است.
  • پوست بلافاصله آن را جذب می کند.
  • پوست را فوق العاده نرم می کند
  • بسیار سبک و نرم روی پوست.
  • مرطوب کننده بر پایه آب مناسب برای انواع پوست
  • هیچ اپیدمی ایجاد نکرد.
  • بوی خوبی شبیه محصولات کودک دارد.
  • حاوی ویتامین E

معایب:
برخی ممکن است آن را گران بدانند.

رای نهایی:
اگر پوست چرب دارید، می توانید این لوسیون مرطوب کننده مبتنی بر آب را امتحان کنید. فرمول سبک آن آن را برای پوست های چرب و انواع پوست ایده آل می کند. پوست را عمیقا آبرسانی می کند بدون اینکه صورت را چرب یا چسبنده نگه دارد. من این مرطوب کننده را دوست داشتم و به شما توصیه می کنم آن را امتحان کنید.

هیچ محصولی یافت نشد

مردم همچنین می پرسند:

آیا مرطوب کننده نوتریدرم برای صورت خوب است؟

مناسب برای استفاده قبل از آرایش یا استفاده در هر زمانی از روز. ویتامین E نوتریدرم علاوه بر مراقبت از پوست خشک، یک گزینه مرطوب کننده عالی برای پوست های حساس، چرب و مستعد آکنه است. پوست را بهبود می بخشد و آن را نرم تر و صاف تر می کند و در عین حال ایمن و ظریف است.

آیا نوتریدرم مارک خوبی است؟

محصولات آنها مقرون به صرفه هستند و این برند را برای من جذاب تر می کند! لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم یک مرطوب کننده عالی برای کل بدن است. ملایم، سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E است و برای تامین رطوبت طولانی مدت، کاهش قرمزی و التهاب در پوست طراحی شده است.

آیا می توانیم شب ها از مرطوب کننده نوتریدرم استفاده کنیم؟

لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم ملایم، بدون چربی، ملایم بر روی پوست بوده و رایحه ای مطبوع دارد. مناسب برای استفاده قبل از آرایش یا استفاده در هر زمانی از روز. ویتامین E نوتریدرم علاوه بر مراقبت از پوست خشک، یک گزینه مرطوب کننده عالی برای پوست های حساس، چرب و مستعد آکنه است.

آیا مرطوب کننده نوتریدرم فاقد پارابن است؟

بله، کرم مرطوب کننده نوتریدرم بدون پارابن است.

فواید لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم:

  • پوست را بهبود می بخشد و آن را نرم تر و صاف تر می کند و در عین حال ایمن و ظریف است.
  • یک آنتی اکسیدان قوی که رادیکال های آزاد را خنثی کرده و از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند.
  • به کاهش علائم پیری و عمق چین و چروک های موجود کمک می کند و خطوط صورت را کوتاه می کند.

مرطوب کننده نوتریدرم چه عوارضی دارد؟

کرم سفید کننده پوست نوتریدرم معمولاً هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند. در صورت مشاهده هرگونه واکنش در محل مصرف، مانند تحریک پوست، خشکی پوست، حساسیت بیش از حد، قرمزی پوست یا هر واکنش آلرژیک دیگری، با پزشک خود مشورت کنید.

مقالات پیشنهادی:

نقد و بررسی محصول کرم مرطوب کننده سافت لایت NIVEA

نقد و بررسی محصول تونر طراوت کننده منافذ خیار Biotique

بررسی محصول سرم صورت تقویت کننده ویتامین C کامل گارنیر برایت

بررسی محصول کرم ژل سفید کننده و روشن کننده پوست لوتوس هربالز وایت گلو