قانونگذاران و مدافعان از لایحه های Care4all کالیفرنیا 2024 برای اصلاحات بهداشتی رونمایی کردند


سیزده پیشنهاد CA امروز اعلام شد تا کالیفرنیا در اسرع وقت به یک سیستم بهداشتی جهانی تر، در دسترس و عادلانه تر برسد.

ساکرامنتو، کالیفرنیا – امروز حامیان مراقبت های بهداشتی با قهرمانان قانونگذاری در کنگره ایالتی گرد هم آمدند تا لایحه های مهم اصلاحات بهداشتی را در جلسه قانونگذاری 2024 برجسته کنند. سیزده صورت‌حساب و اقلام بودجه که به عنوان بخشی از کمپین #Care4AllCA در سال جاری ارائه شده‌اند، گام‌های فوری برای رساندن کالیفرنیا به یک سیستم مراقبت بهداشتی جهانی‌تر، در دسترس‌تر و عادلانه‌تر برمی‌دارند.

بسته قانونی Care4All کالیفرنیا امسال، با حمایت ائتلاف گسترده ای از بیش از 70 سازمان، شامل لوایحی است که سیستم بهداشتی ما را برای همه کالیفرنیایی ها بهبود می بخشد، و بیماران را بیش از منافع و منافع صنعت بهداشت قرار می دهد.

برای تکیه بر کار تاریخی قانون مراقبت مقرون به صرفه در ایالت ما، صورت‌حساب‌های موجود در بسته، دریافت و ماندن در پوشش را آسان‌تر می‌کند، به بهبود دسترسی به سلامت روان و سایر مزایای کلیدی کمک می‌کند و مبادلات ایالتی ما را بدون توجه به موارد بیشتر باز می‌کند. وضعیت مهاجرت این بسته قانونی همچنین گام‌های بزرگی را برای رسیدگی به نژادپرستی و تبعیض در سیستم بهداشتی ما برمی‌دارد، و نابرابری‌های بهداشتی را با مقابله با سوگیری ضمنی، رسیدگی به نرخ‌های مرگ‌ومیر مادران سیاه‌پوست کالیفرنیایی، و پیشبرد کار کارکنان بهداشتی جامعه از نظر فرهنگی شایسته، کاهش می‌دهد. این لوایح همچنین گام‌های مهمی را برای پرداختن به هزینه‌های سرسام‌آور مراقبت‌های بهداشتی از طریق حصول اطمینان از پوشش مزایای کلیدی، عادلانه بودن قیمت‌گذاری و صورت‌حساب بیمارستان، و با گسترش نظارت دادستان کل برای جلوگیری از اثرات مضر تصاحب بیمارستان‌ها و نهادهای بهداشتی توسط صندوق‌های تامینی برداشته می‌شود. صنعت سهام خصوصی

آنتونی رایت، مدیر اجرایی Health Access کالیفرنیا، گروهی که ائتلاف را تشکیل می‌دهد، گفت: «اهالی کالیفرنیا با هزینه‌ها، دسترسی و نابرابری‌های مراقبت‌های بهداشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، و این پیشنهادها کمک فوری به آن‌ها را در حال حاضر می‌دهد. “با چشم انداز مراقبت های بهداشتی همگانی به عنوان هدف ما، این بسته Care4All کالیفرنیا گام های متوالی است که سیاست گذاران می توانند به سرعت برای ارائه مزایای ملموس به مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی انجام دهند. کالیفرنیایی‌ها امسال باید پشت این پیشنهادها جمع شوند تا دسترسی به پوشش و ماندن در پوشش، دسترسی به سلامت روان و سایر خدمات کلیدی، جلوگیری از صورت‌حساب‌های پزشکی ناعادلانه، و رسیدگی به تبعیض‌ها و نابرابری‌ها در سیستم سلامت را آسان‌تر کنند.

افرادی که در این مراسم حضور داشتند عبارت بودند از رئیس مجلس پرو تم جیم وود، اعضای مجلس خواکین آرامبولا، تاشا بوئرنر، وندی کاریلو، لورا فریدمن، آکیلا وبر، ریک چاوز زبور، و سناتور کاترین بلیکسپیر، که حامیان سلامت و جامعه به نمایندگی از بیش از 70 مصرف کننده و مصرف کننده به آنها پیوستند. سازمان های اجتماعی به عنوان بخشی از ائتلاف Care4AllCA. با نشان دادن وسعت و عمق حمایت، نزدیک به 20 سازمان حامی حداقل یکی از پیشنهادات این بسته هستند، از جمله مرکز غربی قانون و فقر، شبکه بهداشت همه قومی کالیفرنیا، مشارکت کودکان، ائتلاف لاتین برای سلامت کالیفرنیا، انجمن لوسمی و لنفوم، کودکان در حال حاضر، پروژه اقدام زنان سیاه پوست برای سلامتی، پروژه ایدز لس آنجلس، برنامه قانون سلامت ملی، مرکز سیاست مهاجرت کالیفرنیا، دسترسی به سلامت مادر و کودک، مارس آف دایمز، 5 اول، بت تزدک، تولید مثل آزادی برای همه کالیفرنیا، انجمن پرستاران و ماماهای کالیفرنیا، و مجموعه زنان سیاه پوست کالیفرنیا.

این رویداد را می توان در اینجا مشاهده کرد.

صورتحساب هایی که امروز به عنوان بخشی از کمپین #Care4AllCA 2024 اعلام شد عبارتند از:

پوشش همه کالیفرنیایی ها به سمت دسترسی جهانی

  • AB 4 (Arambula): حذف موانع برای کالیفرنیای تحت پوشش بر اساس وضعیت مهاجرت، به سوی #Health4All.
  • AB 2956 (Boerner): محافظت از پوشش Medi-Cal برای کالیفرنیایی ها.
  • SB 1236 (Blakespear): دسترسی به برنامه های Medigap بدون در نظر گرفتن شرایط از قبل موجود.
  • SB 294 (وینر): بررسی خودکار انکار طرح سلامت خدمات بهداشت روانی کودکان و نوجوانان.
  • AB 2466 (W. Carrillo): دسترسی به موقع به خدمات بهداشت روانی Medi-Cal برای کودکان، جوانان.
  • درخواست بودجه: پوشش مستمر برای کودکان 0-5 در Medi-Cal.

پیشبرد برابری برای رسیدگی به نابرابری های بهداشتی

  • AB 2319 (ویلسون و وبر): کاهش مرگ و میر مادران سیاه پوست از طریق آموزش تعصب ضمنی.
  • AB 3161 (Asm Bonta) قانون برابری در مراقبت های بهداشتی.
  • درخواست بودجه: افزایش نرخ بازپرداخت Medi-Cal برای کارکنان سلامت جامعه/مبلغان/نمایندگان سلامت.

محافظت از بیماران در برابر هزینه های بالای بهداشتی

  • AB 3129 (چوب): نظارت بر ادغام دادستان کل بر تصاحب سهام خصوصی.
  • AB 2297 (فریدمن): حفاظت از بدهی پزشکی.
  • AB 2753 (اورتگا):
  • AB 2258 (Zbur): حفاظت از دسترسی به خدمات پیشگیرانه.

تم جیم وود (D-Healdsburg) و نویسنده AB 3129 گفت: «اکثر مطالعات نشان می‌دهند که ادغام مراقبت‌های بهداشتی هزینه‌ها را برای هیچ‌کس کاهش نمی‌دهد، جز نهادهایی که در حال ادغام هستند، از جمله آنهایی که توسط سهام خصوصی یا صندوق‌های تامینی به دست می‌آیند.» ما اغلب به این باور می‌رسیم که این ادغام‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود و برای مصرف‌کنندگان خوب است، اما چیزی که در واقع در مراقبت‌های بهداشتی می‌بینیم این است که رقابت را کاهش می‌دهد و منجر به سود بیشتر شرکت‌ها و سهامداران می‌شود.»

آدام زرین، مدیر امور دولت ایالتی در انجمن لوسمی و لنفوم، گفت: «SB 1263 از کالیفرنیایی‌های دارای پوشش مدیکر در برابر جریمه شدن به دلیل سابقه سرطان یا سایر شرایط سلامت محافظت می‌کند. “چرا؟ از آنجا که یکی از بهترین رازهای حفظ شده در مراقبت های بهداشتی این است که برخی از برنامه های بهداشتی همچنان علیه افرادی با شرایط قبلی تبعیض قائل می شوند. همراه با Care4All California، ما از حمایت از این حفاظت حیاتی که از سلامت و کیفیت زندگی کالیفرنیایی‌های مسن محافظت می‌کند، هیجان‌زده هستیم.

Onyemma Obiekea، مدیر خط مشی پروژه اقدام زنان سیاه پوست برای سلامتی، گفت: “زنان سیاه پوست و افرادی که زایمان می کنند به مراتب بیشتر از همتایان سفیدپوست ما تجربیات منفی بارداری و زایمان دارند، و تحقیقات نشان می دهد که سوگیری ضمنی یک علت اصلی است.” ما می دانیم که این برای تجربه گسترده تر جامعه ما با سیستم مراقبت های بهداشتی صادق است، بنابراین AB 2319 گامی حیاتی در جهت ترسیم تصویری واضح از مسائل است که به ما امکان می دهد آنها را بهتر به چالش بکشیم و برای بهبود نتایج سلامت برای همه افراد تلاش کنیم. جوامع ما.»

Kiran Savage-Sangwan، مدیر اجرایی شبکه بهداشت همه قومی کالیفرنیا گفت: «این نوع جمع‌آوری داده‌ها برای پیشبرد برابری نژادی در نتایج سلامت برای جوامع رنگین پوست بسیار مهم است. “در حالی که تحقیقات نشان داده است که BIPOC و سایر بیماران به حاشیه رانده شده حوادث ایمنی بیمار بیشتری را نسبت به بیماران سفیدپوست تجربه می کنند، ما از مقیاس و دامنه دقیق این تفاوت ها در بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا اطلاعی نداریم. ما مفتخریم که AB 3161 در بسته قانونی Care4All گنجانده شده است که بر عدالت سلامت بیشتر در کالیفرنیا فشار می آورد.

«کارمندان بهداشت جامعه، مروجین و نمایندگان (CHW/P/Rs) کارکنان بهداشتی ضروری هستند که به آسیب پذیرترین جوامع و جوامع رنگین پوست کالیفرنیا خدمت می کنند. آندریا مککی، مدیر ارشد سیاست در شبکه بهداشت و درمان همه قومی کالیفرنیا گفت: آنها اغلب پل بین افرادی هستند که در غیر این صورت نمی توانند به خدمات مراقبت های بهداشتی و شبکه ایمنی اجتماعی ما دسترسی داشته باشند. CHW/P/R ها نمایندگان جوامعی هستند که به آنها خدمت می کنند و در نتیجه، قادر به ارائه مراقبت های فرهنگی و زبانی قابل دسترسی هستند. با این حال، آن‌ها از برابری حقوق محروم می‌مانند و فقدان پایداری اقتصادی مانع از ماندن بسیاری در نیروی کار می‌شود. ما مشتاقانه منتظر پیشبرد حمایت از بودجه با همکاری ائتلاف Care4All هستیم تا بازپرداخت نرخ Medi-Cal برای CHW/P/Rs را افزایش دهیم.»

کارلی مایرز، دادستان کارکنان، برنامه قانون ملی بهداشت گفت: بسیاری از افراد دارای معلولیت کالیفرنیا به ویلچر، سمعک، دستگاه تنفس مصنوعی و سایر تجهیزات پزشکی بادوام که برای حفظ سلامت خود و زندگی کامل در جوامع خود نیاز دارند، دسترسی ندارند. «علیرغم دستور روشن قانون مراقبت مقرون به صرفه در غیر این صورت، برنامه‌های بهداشتی خصوصی به طور منظم پوشش این دستگاه‌ها را حذف می‌کنند. AB 2753 (Ortega) روشن می کند که تجهیزات پزشکی بادوام یک مزیت بهداشتی ضروری تحت پوشش در برنامه های بهداشتی تنظیم شده توسط کالیفرنیا است. به دولت وسیله ای ارزان قیمت برای اصلاح سریع و عادلانه این طرح سود تبعیض آمیز ارائه می کند.

###

سوالات مطبوعاتی ممکن است به آدرس زیر ارسال شود:
ریچل لین گیش، مدیر ارتباطات، دسترسی به سلامت کالیفرنیا
rlinngish@health-access.org: 916-532-2128 (سلول)



Source link