هنگام تلاش برای شروع اولین رژیم غذایی در 32 سالگی ، به توصیه هایی نیاز دارم که باید از نظر درصد در هر جعبه (یا در واقع هر توصیه دیگری) به چه نکاتی توجه کنم: تغذیه


بنابراین ، من در تلاش هستم تا وزن خود را کاهش دهم ، که به دلیل تشخیص پزشکی و شیوه زندگی بی تحرک واقعاً دشوار خواهد بود (کم پشتی ناشی از ورزش ، بنابراین راه رفتن برای کمک به کاهش وزن برای من دشوار است).

من خیلی درباره “این رژیم غذایی یک رژیم غذایی فانتزی است” یا “این یک رژیم غذایی ناامن از نظر پزشکی است” بسیار شنیده ام ، بنابراین به سختی می توان برای اولین بار اطلاعات ضد و نقیضی به دست آورد. یکی از سایت ها می گوید گوشت قرمز خوب است و دیگری می گوید برای شما وحشتناک است و من نمی توانم بگویم کدام درست است ، آیا می دانید؟

من سعی می کنم در شروع کنترل بخش کمک کنم. من فقط غذای فوق العاده ساده یا غذای مایکروویو می پختم. من به جز ریختن قوطی های رشته فرنگی و سرو کردن ، هیچ دستور العمل دیگری نمی شناسم. من سعی می کنم این را تغییر دهم ، اما به دلیل درآمد کم ، نمی توانم آنقدر که می خواهم هزینه کنم.

بنابراین ، برای شروع ، من سعی می کنم سفارشات خود را بدون سفارش این تعداد کاهش دهم و چند غذای کم کالری و سدیم بالا و بدون چربی پیدا کردم که سعی می کنم بخورم. من موز یا سیب می خورم و سعی می کنم هنگام خوردن میان وعده چیزی بهتر بخورم ، مانند ماست ، و سعی می کنم نوشیدنی های گازدار را به طور کامل از سر میز بردارم.

من می دانم که غذاهای بدون چربی احتمالاً در درازمدت خوب نخواهند بود ، اما آیا گزینه های سریع وجود دارد که به شما کمک کند از غذا خوردن بیرون به خوردن غذاهای کمتر خوشمزه در خانه بروید؟

آیا نکاتی در مورد بدترین قسمت برچسب وجود دارد؟ برای اینکه کمتر غذا بخورم باید روی چه چیزی تمرکز کنم؟

در واقع ایده هایی برای کمک به انتقال وجود دارد (من یکبار بوقلمون سرد را امتحان کردم اما کار نکرد). یا هر وب سایت قانونی که بتوانم به طور کامل به آن اعتماد کنم به شروع این موقعیت کمک می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید