چگونه خدمات مربیگری خود را با اطمینان بیشتری بفروشیم


یکی از پیچیده‌ترین چیزهایی که باید به عنوان مربی به آن عادت کنید، فروش بسته‌های مربیگری است، اساساً به این دلیل که چیزی که می‌فروشید خودتان هستید!

بنابراین چگونه شروع به احساس اطمینان بیشتر از فروش به طور کلی می کنید و چگونه می توانید ارزش بسته مربیگری خود را شروع کنید و با آن ارتباط برقرار کنید تا فروش بسیار آسان تر و سرگرم کننده تر باشد؟

در اینجا طیف وسیعی از ایده ها، نکات و استراتژی ها برای احساس بهتر در مورد فروش وجود دارد.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=WLoNcM-4iCM

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

به جای ویژگی های خود بسته، روی ارزشی که بسته مربیگری شما ارائه می دهد تمرکز کنید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که مربی‌ها مرتکب می‌شوند این است که تلفن را از ارزش ویژگی‌های واقعی بسته قطع می‌کنند، بنابراین تعداد تماس‌های بسته شامل چه نوع پشتیبانی و غیره است، اما آنچه مهم‌تر است ارزش تغییر بسته است. قرار است ایجاد کند. وقتی روی ارزش آن تحول تمرکز می‌کنید، باید قیمت‌گذاری و فروش بسته‌تان را آسان‌تر کند، زیرا واقعاً می‌توانید روی تغییر و تحولی که قرار است برای مردم ایجاد کند تمرکز کنید نه اینکه فقط به تکه‌ها و تکه‌هایی که در بسته وجود دارد فکر کنید.

برای خود یک مانیفست فروش بنویسید

این چیزی است که من در چالش زنده اخیر خود به اشتراک گذاشتم و این چیزی است که شخصاً در مورد فروش بسیار مفید می دانم. این به سادگی یک یا دو پاراگراف است که نحوه برخورد شما با فروش را خلاصه می کند و آنچه به شما کمک می کند این است که روشی را که قرار است در هنگام فروش نشان دهید – کارهایی که قرار است انجام دهید و چیزهایی که انجام می دهید را مشخص کنید. شما قرار نیست انجام دهید داشتن این تعریف به وضوح می تواند به شما اطمینان بیشتری در هنگام فروش بدهد. این مانیفست فروش من است:

من همیشه به روشی که دوست دارم با من انجام شود، تجارت خواهم کرد. من هرگز کسی را در نحوه برخوردم با فروش تحت فشار و شرمنده مالی قرار نمی دهم. من از مردم دعوت می‌کنم قدم بعدی را با من بردارند، زیرا برای کارم و نتایجی که می‌دانم می‌توانم به مردم کمک کنم، ارزش قائلم. من سیستم‌هایی مانند طرح‌های پرداخت را برای پشتیبانی از دسترسی به پیشنهادات خود در محل قرار خواهم داد. وقتی مستقیماً در مورد یک پیشنهاد با کسی تماس می‌گیرم، همیشه قبل از انجام دعوت، رضایت او را می‌خواهم».

بسته های خود را خوب قیمت گذاری کنید

اشتباه دیگری که من گاهی اوقات می بینم مربیان مرتکب می شوند این است که چگونه بسته های مربیگری خود را قیمت گذاری می کنند. اغلب ما قیمت کمتری می گذاریم، این فقط یکی از کارهایی است که ما تمایل به انجام آن داریم و این مشکلی ندارد. اما زمانی که قیمت‌ها را کاهش می‌دهیم، آنچه اتفاق می‌افتد این است که ما خشمگین می‌شویم زیرا مبادله انرژی از نظر آنچه به مشتریان خود داده‌اید با آنچه در ازای دریافت می‌کنید از نظر ارزش پولی مطابقت ندارد.

ما باید بسته های خود را به طور مناسب قیمت گذاری کنیم و آنها را به گونه ای قیمت گذاری کنیم که احساس راحتی کنیم، زیرا چیزی که نمی خواهیم انجام دهیم این است که قیمت آنقدر بالا باشد که نمی توانیم ظاهر شویم و بسته را به طور کامل با آن قیمت بفروشید.

من فکر نمی‌کنم این کار مفیدی باشد، بنابراین وقتی چیزی را با چیزی که من آن را «قیمت گسترش» می‌نامم قیمت‌گذاری می‌کنیم، در لبه منطقه راحتی خود هستیم، بنابراین قیمت خود را به سمت بالا فشار می‌دهیم، اما همچنان می‌توانیم کاملاً ظاهر شوید و آن چیز را با اطمینان بیشتری بفروشید تا اینکه چیزی را به قیمتی بفروشیم که آنقدر بالا باشد که نمی‌توانیم با اطمینان آن را داشته باشیم.

گام خود را تمرین کنید

این می تواند مفید باشد که دقیقاً چگونه بسته خود را در یک تماس به کسی بفروشید، قبل از اینکه واقعاً آنجا بنشینید، می دانید که در تماس هستید!

این ممکن است تمرین یک فیلمنامه کوچک در مورد اینکه چگونه می‌خواهید کسی را دعوت کنید تا قدم بعدی را با شما بردارد، به طوری که دفعه بعد که خود را در یک تماس فروش پیدا کردید، اعتماد به‌نفس‌تری داشته باشید، زیرا می‌دانید دقیقاً چه چیزی باید بگویید. آی تی.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که یک گزینه کاهش فروش در دسترس داشته باشید. این چیزی است که ممکن است برای برخی از افراد احساس خوبی داشته باشد و برای برخی دیگر احساس خوبی نداشته باشد و اگر این موضوع طنین انداز شود کاملاً به شما بستگی دارد، اما اگر نگران این هستید که مردم به پیشنهاد شما منفی نگویند، سعی کنید یک فروش پایین آماده داشته باشید تا اگر آنها نه گفتند و برای آنها درست نیست که شما پیشنهاد دیگری داشته باشید که می توانید ارائه دهید که شاید کمی نسخه کوچک شده و قیمت کمی پایین تر از پیشنهاد کامل شما باشد. سپس ممکن است آن‌ها نقطه شروع راحت‌تری را با شما پیدا کنند، بنابراین می‌تواند به عنوان بخشی از پیشنهاد شما مفید باشد که از قبل آن کم‌فروش را آماده کنید.

قبل از فروش رضایت خود را دریافت کنید

نکته بعدی من این است که مطمئن شوم قبل از شروع فروش، رضایت خود را دریافت می‌کنید، اخیراً من در بحث‌های زیادی پیرامون فروش محترمانه و اینکه چگونه فروش را بدون استثمار یا به طور کلی وحشتناک انجام می‌دهیم، بوده‌ام! کاری که انجام آن واقعاً ساده است این است که قبل از شروع به فروش چیزی از مردم رضایت بخواهید. در یک تماس فروش، این ممکن است به سادگی به آنها بگویید:

“من چیزی در دسترس دارم که فکر می کنم واقعاً برای شما خوب است، آیا اگر در این مورد بیشتر به شما بگویم خوب است؟”

به این ترتیب، قبل از اینکه شروع به گفتن این پیشنهاد به او کنید، از او رضایت می‌خواهید. این می تواند باعث شود در هنگام فروش کمی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید زیرا در تماس فروش به کسی کمین نمی کنید!

انرژی خود را در مکان مناسب دریافت کنید

وقتی نوبت به فروش می رسد، می تواند برای ذهنیت و انرژی شما آسان باشد که وارد یک مکان واقعاً بد بو – گاهی اوقات ممکن است کمی ناامید، مضطرب، شاید وحشت زده شوید – و وقتی می خواهید از آن فضا بفروشید، اینطور نیست. مکانی واقعاً خوب برای بودن، بنابراین می‌تواند برای مثال قبل از تماس با فروش یا نوشتن نسخه فروش، وارد یک مکان پر انرژی مثبت خوب شود.

این ممکن است انجام یک مدیتیشن، انجام مقداری EFT، فکر کردن به این باشد که چگونه می توانید چیزها را در زندگی خود ساختار دهید تا در موقعیتی نباشید که در آن شرایط مالی واقعاً تحت فشار است.

صرف مقداری زمان برای مراقبت از انرژی خود می تواند تأثیر زیادی داشته باشد و به شما کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

یک فایل کلمات مهربان نگه دارید

هر زمان که بازخورد مثبتی در کار خود دریافت کردید، همه آن را در یک فایل ویژه «کلمات مهربان» نگه دارید. شاید این یک پوشه در صندوق ورودی شما یا یک Notion یا Google Doc باشد، اما همه چیزهای خوبی که مشتریان درباره شما گفته اند و همه بازخوردهای مثبت خوب را نگه دارید و قبل از اینکه بخواهید چیزی بفروشید، آن را بخوانید.

قبل از تماس با فروش، به برخی از بازخوردهای واقعاً مثبت و برخی از کلمات محبت آمیز که مردم در گذشته در مورد همکاری با شما گفته اند نگاه کنید و واقعاً به خود یادآوری کنید که چقدر عالی هستید و کار شما چقدر شگفت انگیز است. به یاد داشته باشید که هر کسی که با شما کار می کند، تجربه شگفت انگیزی را با شما خواهد داشت و ارزشی که برای آنها ارائه می کنید، باور نکردنی است.

باز هم، این فقط چیز دیگری است که شما را وارد آن فضای بسیار پر انرژی در هنگام فروش کالای خود می کند!

امیدوارم که این نکات واقعاً مفید و برانگیزنده بوده باشید و دوست داشته باشید که بدانید چه فکر می‌کنید – آیا این نکات باعث شده است که هنگام فروش بسته مربیگری خود کمی اعتماد به نفس داشته باشید؟

در نظرات به من اطلاع دهید!





Source link