مندی کوهن، مدیر جدید CDC، تلاش می کند تا به یک آژانس آسیب دیده اعتماد را تقویت کند


دکتر مندی کی کوهن در نوامبر توسط شعبه فاکس در دالاس، تنها چند روز پس از امضای قانونی توسط فرماندار تگزاس که کارفرمایان خصوصی را از درخواست واکسن کووید-19 منع می‌کرد، اخراج شد. دکتر کوهن، مدیر جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، اگر فکر می کرد ترویج واکسیناسیون در حالت قرمز یاقوتی کار سختی خواهد بود، هیچ نشانه ای ارائه نکرد.

او با خوشحالی گفت: «من فقط مدیر CDC نیستم، بلکه یک مادر هستم. او افزود: «بنابراین من چیزی را برای مردم آمریکا توصیه نمی‌کنم که برای خانواده‌ام توصیه نمی‌کنم.»

این همان عبارت سهامی بود که دکتر کوهن به‌طور مکرر از آن استفاده می‌کرد و به دنبال کاری که برخی از کارشناسان بهداشت عمومی از غیرممکن بودن آن می‌ترسند: بازگرداندن ایمان آمریکایی‌ها به سلامت عمومی و آژانس آسیب دیده‌اش. پنج ماه پس از تصدی وی، با پایان رسمی وضعیت اضطراری بهداشت عمومی کووید، رهبر جدید CDC بی وقفه در حال پیام رسانی است.

اعتماد آمریکایی ها به آژانس، و به طور گسترده تر به علم، به دلیل همه گیری ویروس کرونا به شدت آسیب دید، و از دست دادن ایمان به ویژه در میان جمهوری خواهان مشهود است. در یک نظرسنجی اخیر توسط مرکز تحقیقات پیو، 38 درصد از جمهوری خواهان گفتند که اعتماد کمی به دانشمندان دارند یا اصلاً اعتماد ندارند تا در راستای منافع عمومی عمل کنند، در حالی که در آوریل 2020 این رقم 14 درصد بود.

در همان زمان، به نظر می رسد که کمپین واکسیناسیون زمستانی CDC در حال ناشنوایی است. این آژانس روز پنجشنبه هشداری صادر کرد که نرخ پایین واکسیناسیون برای آنفولانزا، کووید و ویروس سنسیشیال تنفسی معروف به RSV می‌تواند منجر به «بیماری شدید و افزایش فشار ظرفیت مراقبت‌های بهداشتی در هفته‌های آینده» شود. و اختلافات حزبی بر سر واکسیناسیون همچنان ادامه دارد: یک نظرسنجی KFF در ماه سپتامبر نشان داد که از هر 10 دموکرات هفت نفر اما فقط یک چهارم جمهوری خواهان قصد داشتند واکسن به روز شده کووید را دریافت کنند.

دکتر کوهن، که پرزیدنت بایدن او را برای جانشینی دکتر روشل پی. والنسکی انتخاب کرد، با یک انفجار رسانه‌ای سراسری پاسخ می‌دهد. از زمان به دست گرفتن سکان هدایت CDC در ماه جولای، او به کشور سفر کرده و واکسیناسیون را در 19 شهر در 13 ایالت ترویج کرده است. او از 22 سایت واکسیناسیون بازدید کرده و در ده ها مصاحبه شرکت کرده است، از جمله حضور در برنامه “امروز” NBC درست قبل از روز شکرگزاری.

او دنباله‌ای از پست‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه، به نام «بررسی با دکتر کوهن»، که معمولاً با برخی از همین تبریک آغاز می‌شود: «سلام به همه، مندی کوهن است! ”

در یکی از ویدئوهای ضبط شده در لانگ آیلند، دکتر کوهن و یک مقام بهداشتی شهرستان، با کلاه و جلیقه سخت، گزارش دادند که چگونه فاضلاب می تواند به دانشمندان در ردیابی ویروس ها و بیماری ها کمک کند. در دالاس، او با یکی دیگر از مقامات بهداشتی شهرستان ظاهر شد برای صحبت در مورد اهمیت داده ها و با یک پرستار در نمایشگاه سلامت کلیسا. و در شیکاگو، او در کنار رئیس انجمن پزشکی آمریکا ایستاد همانطور که او واکسیناسیون را ترویج می کرد.

وقتی با خبرنگاران صحبت می کند، اغلب فرزندانش را بزرگ می کند.

دکتر کوهن در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت: “علم مهم است و بله، داده ها مهم هستند.” اما در پایان روز، ما نیز همه انسان هستیم. و اگر بتوانیم یک گفتگوی انسان به انسان در مورد اینکه چه کاری برای بچه‌هایم انجام می‌دهم، که دوستشان دارم و می‌خواهم سالم باشند، داشته باشیم، شاید این می‌تواند ما را به روشی متفاوت به هم متصل کند.»

دکتر کوهن آژانسی را در دست می گیرد که در حال گذار است. سلف او، دکتر والنسکی، که از ابتدای دولت بایدن خدمت کرد و در ژوئن از سمت خود کنار رفت، دستور بررسی CDC را داد که نقاط ضعف جدی را در حوزه‌های مختلف از آزمایش گرفته تا جمع‌آوری داده‌ها و ارتباطات شناسایی کرد. او سپس بازنگری در آژانس را آغاز کرد.

دکتر کوهن گفته است که متعهد به اجرای این طرح است، که شامل ایجاد یک مرکز پیش‌بینی و تحلیل جدید و همچنین تغییرات ساختاری می‌شود تا آژانس بتواند به سرعت علم خود را به توصیه‌های سیاست منسجم تبدیل کند. اما حتی سرسخت ترین متحدان او نیز می گویند که اولویت اصلی او باید تغییر دیدگاه عمومی از آژانسش باشد.

دکتر جودیت مونرو، رئیس و مدیر اجرایی بنیاد CDC، یک نهاد غیرانتفاعی مستقل که توسط کنگره برای بسیج حمایت بخش خصوصی برای کار آژانس ایجاد شده است، گفت: «احیای اعتماد احتمالاً چالش شماره 1 در حال حاضر است. “چون اگر مردم به آنچه شما می گویید اعتماد ندارند، پلت فرم شما کجاست؟”

کارشناسان موافق هستند که مقامات CDC و سایر رهبران بهداشت عمومی در طول همه گیری در پیام رسانی اشتباهات جدی انجام دادند. برایان سی. کاستروچی، رئیس و مدیر اجرایی بنیاد دو بومونت، یک سازمان غیرانتفاعی بهداشت عمومی که با فرانک لونتز همکاری می‌کند، گفت که مقامات با صحبت کردن «با قطعیت در زمانی که وجود نداشت» و بعداً توصیه‌های خود را تغییر دادند، بی‌اعتمادی ایجاد کردند. نظرسنجی و استراتژیست سیاسی، برای مطالعه نگرش نسبت به سلامت عمومی.

آقای لونتز که در کار برای جمهوری خواهان به شهرت رسید، گفت که تحقیقات او نشان داده است که بخش قابل توجهی از مردم – به اندازه 20 یا 25 درصد – اکنون غیرقابل دسترس هستند، زیرا مقامات بهداشت عمومی از زبانی استفاده می کنند که “به نظر می رسد در حال سخنرانی است. و تقریباً توهین آمیز نسبت به افرادی که تردیدهای مشروع داشتند.»

بر اساس نظرسنجی‌ها و گروه‌های تمرکز آقای لونتز، این بنیاد راهنمایی‌های پیام‌رسانی، از جمله «برگه تقلب‌های ارتباطی» را برای کمک به مقامات بهداشت عمومی برای دسترسی به آمریکایی‌ها از هر طیف سیاسی ایجاد کرده است. دکتر تام فریدن، که به عنوان مدیر CDC در زمان پرزیدنت باراک اوباما خدمت کرده و در این پروژه شرکت کرده است، گفت که شیوه ارتباطی دکتر کوهن با یافته های آن مطابقت دارد.

او گفت: “شما آنجا هستید تا مردم را با اطلاعات توانمند کنید، نه اینکه مردم را برای تغییر رفتارشان سرزنش کنید.” فکر می‌کنم دکتر کوهن متوجه این موضوع شده است.»

صبح قبل از اینکه دکتر کوهن برای یک گردش دو روزه در سه شهر در تگزاس حرکت کند، با دستیاران ارشد خود و تیم بیماری های عفونی خود در مقر CDC در آتلانتا جمع شد تا درباره آنفولانزا، کووید و RSV به روز شود. که در طول آنچه آژانس اکنون آن را “فصل ویروس تنفسی زمستانی” می نامد، گردش می کنند. یکی از مزایای این نام: ویروس های زمستانی از نظر سیاسی کمتر از کووید سمی هستند.

اخبار مختلط بود. تعداد بستری‌های ناشی از آنفولانزا نسبت به سال گذشته اندکی افزایش یافته است. میزان واکسیناسیون کووید در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی بسیار کمتر از واکسیناسیون آنفولانزا بود – نشانه خوبی نیست. یک آنتی بادی مونوکلونال جدید برای جلوگیری از RSV در نوزادان کمبود داشت، اما 77000 دوز دیگر به تازگی منتشر شده بود. تگزاس شاهد افزایش در RSV بود

اما چیز دیگری در ذهن دکتر کوهن بود. در طول سفر، او از افرادی شنیده بود که نگران عوارض جانبی واکسیناسیون بودند و اطلاعات بیشتری در مورد آنچه مقامات بهداشت فدرال برای نظارت بر ایمنی واکسن انجام می‌دادند می‌خواستند. او به همکارانش گفت CDC باید بتواند “داستانی واضح و مختصر” را بیان کند.

برای این منظور، دکتر کوهن در حال تغییر زبانی است که CDC برای توصیف خود استفاده می کند. او که ماه گذشته در برابر یک کمیته فرعی مجلس در اولین حضورش در کنگره در پست جدیدش شهادت داد، آژانس را به عنوان یک “دارایی حیاتی امنیت ملی” توصیف کرد – عبارتی که ممکن است برای جمهوری خواهان مجلس نمایندگان جذاب باشد، زیرا پیشنهاد کاهش از CDC را داده اند. بودجه آن 1.6 میلیارد دلار یا تقریباً یک ششم بودجه آن است.

اما ام. آنتونی میلز، محقق ارشد مؤسسه محافظه‌کار امریکن انترپرایز که اعتماد عمومی به علم را مطالعه می‌کند، گفت که چارچوب امنیت ملی ممکن است برای آمریکایی‌های عادی که به CDC و سایر سازمان‌ها مانند مؤسسه ملی بهداشت و غذا و مواد غذایی بی‌اعتماد هستند، جذاب نباشد. اداره دارو

برای آمریکایی‌هایی که معتقدند NIH در مورد تأمین مالی تحقیقاتی که باعث همه‌گیری شده است، دروغ گفته است، گمان می‌کنند که صنعت داروسازی در بستر FDA است و تلاش‌های بهداشت عمومی را نقض آزادی خود می‌دانند، این مجموعه نگرانی‌ها ربطی به ملی ندارد. امنیت،» او گفت.

برخلاف دکتر والنسکی، که هیچ تجربه قبلی در دولت نداشت و به خاطر آموزش رسانه‌ای تیتر یک روزنامه شد، دکتر کوهن با واشنگتن یا کانون توجه غریبه نیست.

او در دوران دولت اوباما یکی از مقامات ارشد مراکز خدمات مدیکر و مدیکید بود. بعداً، به عنوان وزیر بهداشت و خدمات انسانی در کارولینای شمالی، او زمینه را برای مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان فراهم کرد تا گسترش Medicaid را بپذیرد و به هدایت ایالت از طریق همه گیری کمک کرد.

پس از گزارش های خبری مبنی بر اینکه آقای بایدن قصد دارد دکتر کوهن را برای پست مدیر انتخاب کند، بیش از دوجین جمهوری خواه کنگره نامه ای را امضا کردند که او را به سیاسی کردن علم متهم کردند. آنها به دوران تصدی او در کارولینای شمالی اشاره کردند، جایی که او از دانش آموزان و کارکنان مدارس K-8 خواست که ماسک بزنند و تهدید کرد که علیه یک منطقه مدرسه به دلیل سیاست های کووید، اقدام قانونی خواهد کرد.

دانی لمبث، نماینده ایالتی، جمهوری خواه و رئیس کمیته بهداشت در مجلس نمایندگان کارولینای شمالی، گفت، اگرچه روابط او با جمهوری خواهان در کارولینای شمالی ممکن است پر تنش بوده باشد، اما آنها هرگز به سمت وسواس نرفتند.

آقای لمبث گفت: “او خونسرد، آرام بود و تقریباً هر بار که او را جلوی خود داشتیم، جمع و جور بود.” “او متلاطم نشد.”

در طول شهادت او در کنگره در ماه گذشته، آتش بازی های کمی انجام شد. وقتی نماینده دانیل کرنشاو، جمهوری‌خواه تگزاس، او را تحت فشار قرار داد تا اعتراف کند که CDC در طول همه‌گیری اشتباه کرده است، او مؤدبانه این درخواست را نادیده گرفت.

جف دانکن، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی، می‌خواست بداند آیا از محدودیت‌های کووید از زمان اقامت خود در کارولینای شمالی پشیمان است یا خیر. دکتر کوهن به هیچکدام اعتراف نکرد. هنگامی که او با صراحت از او پرسید که آیا امروز چنین محدودیت هایی را اعمال خواهد کرد، او این سوال را نادیده گرفت و در عوض به او گفت که منتظر فصل جدیدی در CDC است.

او گفت: “خبر خوب این است که ما در مکان جدیدی هستیم.”





Source link