آیا این کلاهبرداری است یا شرکت مورد اعتماد؟ (2023)


آیا Nu Skin MLM کلاهبرداری است؟ آیا می توانم از طرح جبران پوست نو کسب درآمد کنم؟ آیا Nu Skin یک طرح هرمی است؟ همه آن سوالات در من پاسخ داده شده است بررسی Nu Skin MLM.

هی رفیق، من هستم سومرج موندال، موسس و مدیر عامل شرکت Noni4all.com. من صدها شرکت MLM را بررسی کرده ام ارزش هوشمند، محصولات Forever Living، Optavia، زندگی جوان، لگال شیلد، و خیلی بیشتر.

هفته گذشته، من تحقیقات کاملی در مورد آن انجام دادم نو اسکین MLM شرکت، بنابراین می توانم آنچه را که باید در مورد آن بدانید به شما بگویم.

بنابراین، بیایید همین حالا شیرجه بزنیم.

درباره Nu Skin MLM

پوست نو یک است بازاریابی چند سطحی شرکتی که محصولات مراقبت شخصی و مکمل های غذایی را تحت نام تجاری می فروشد پوست نو و Pharmanex مارک ها بلیک رونی، سندی تیلوتسون و استیو لاند شرکت Nu Skin Enterprise را در سال 1984 تأسیس کردند.

تجارت اصلی این شرکت در ایالات متحده آغاز شد و فعالیت های بین المللی اولیه خود را در کانادا آغاز کرد، اکنون این شرکت در حال فعالیت در 53 شهرستان ها در سراسر جهان در حال حاضر، پوست نو یکی از برترین شرکت های MLM در ایالات متحده.

بنیانگذار و مدیریت شرکت Nu Skin مصمم به ایجاد کسب و کاری بودند که محصولات مراقبت شخصی نوآورانه را با مواد فعال ترکیب کند. شرکت Nu Skin بر روی دغدغه های زیبایی مانند آکنه، لک، ضد پیری، سیاهی دور چشم، پف کردگی، لیفتینگ، استحکام، محصولات غذایی، تغییر رنگ، خشکی پوست، خطوط، چین و چروک، پوست چرب و بسیاری موارد دیگر.

مشخصات شرکت Nu Skin

نام شرکت شرکت Nu Skin
موسس بلیک رونی، ندرا رونی، استیون جی لوند، استیو لوند و سندی ان. تیلوتسون
آغاز شده 1984
دفتر مرکزی پروو، یوتا، ایالات متحده آمریکا
محصولات مراقبت های شخصی و مکمل های غذایی
سایت اینترنتی www.nuskin.com
آدرس ایمیل [email protected]ناسکین.com

آیا Nu Skin MLM قانونی است؟

آره. Nu Skin Enterprises یک شرکت MLM قانونی است. طبق طرح تجاری شرکت، شما از تمام فروش هایی که انجام می دهید، علاوه بر درآمد افرادی که برای نمایندگی شما استخدام می کنید، به نام تیم خود، درآمد کسب می کنید. اکثر توزیع کنندگان یا فروشندگان مستقیم شرکت علاقه مند به جذب اعضای جدید برای ایجاد یک Downline یا تیم بزرگ هستند که به آنها در کسب درآمد بیشتر کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی را استخدام کنید که ذهنیت تجاری یا کارآفرینی قوی داشته باشد و در فروش مهارت داشته باشد، می توانید بدون اینکه انگشت خود را بردارید درآمد کسب کنید. بنابراین در آن صورت، درآمد شما نتیجه فروش محصولات نیست، بلکه از استخدام افراد برای انجام سازمان واقعی است.

در نتیجه، هر چه تعداد افراد بیشتری را بتوانید به تیم یا Downline خود جذب کنید، پول نقد بیشتری به دست خواهید آورد.

چگونه به شرکت MLM Nu Skin ملحق شویم؟

فرآیند پیوستن به نو اسکین MLM شرکت بسیار ساده است. هر کسی می تواند با ثبت نام در وب سایت رسمی اصلی به شرکت بپیوندد. با این حال، اگر به اسپانسر نیاز دارید، بسیار ساده است. می‌توانید دوست صمیمی‌ای پیدا کنید که محصولات NU Skin را می‌فروشد تا شما را ثبت‌نام کند یا یکی را آنلاین بیابد.

هنگامی که شبکه توزیع کننده شما ساخته شد، توزیع کننده می تواند شروع به کسب سود، پورسانت و بسیاری از مزایای دیگر کند که نیازها را برآورده می کند. اگرچه طبق قوانین شرکت، یک توزیع کننده در هنگام عضویت مجبور به پرداخت هیچ هزینه ای نیست، پس از ثبت نام در شرکت، باید برخی از محصولات نو اسکین را خریداری کنید. اجباری است.

بسته بندی محصول پیوستن بین 475 دلار و همچنین 1519 دلار هزینه دارد. شرکت یا توزیع کننده موجود شرکت شما را به ثبت نام در این شرکت تشویق می کند جوایز توزیع خودکار (ADR) برنامه به این معنی است که به طور مداوم یک محصول مشخص را به عنوان یک توزیع کننده فعال دریافت کنید. ADR نیاز به a 100 دلار نظم ثابت

بنابراین، برای اقدام در برنامه، باید درآمد کسب کنید 200 تا 350 دلار ماهانه. این را قبل از پریدن تا زانو در MLM Nu Skin درک کنید. به طور خلاصه، Joining Nu Skin MLM رایگان است. اما برای تبدیل شدن به یک نماینده واجد شرایط، باید مقداری هزینه کنید 100 دلار

محصولات پوست نو

Nu Skin بیشتر بر روی محصولات مراقبت از پوست تمرکز دارد. مجموعه محصولات مراقبت از پوست آن مجموعه استانداردی است که شامل محصولات مراقبت از پوست ضد پیری، به علاوه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، پرچین پوست، لایه بردارهای صورت AHA و خنثی کننده ها.

علاوه بر این، این شرکت عرضه خود را به بیش از 200 محصول درمانی شخصی مانند پاک کننده ها، تونرها و همچنین محصولات مراقبت از پوست ضد پیری گسترش داده است. علاوه بر این، Nu Skin Enterprise نیز روی آن ایستاده است شرکت آرایشی MLM برتر فهرست کنید.

شرکت Nu Skin MLM علاوه بر محصولات مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از مو، دهان شویه، لوازم آرایشی و مراقبت از مو را نیز به فروش می رساند. می توانید بررسی کنید لیست محصولات Nu Skin برای دیدن تمامی محصولات این شرکت

این شرکت ادعا می کند که محصولات زیبایی را ارائه می کند که از ترکیب محصولات طبیعی و علمی ساخته می شوند. همچنین بسته‌های محصول Fast Start وجود دارد که به توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان کمک می‌کند هنگام فروش یک بسته، پرداخت‌های شروع سریع را دریافت کنند. قیمت محصولات بسته به کشور متفاوت است، بنابراین مصرف کنندگان برای درک بهتر باید کیفیت و قیمت محصول Nu Skin را با بازار خرده فروشی مقایسه کنند.

طرح جبران پوست نو

به طور عمده دو نوع درآمد در طرح جبران پوست نو وجود دارد. یکی است سود خرده فروشی و دیگری است اساس کمیسیون.

1. سود خرده فروشی

توزیع کنندگان یا همکاران برند محصولات شرکت را با هزینه کمتری نسبت به قیمت MRP خریداری می کنند که به آن قیمت توزیع کننده یا Distributer Price می گویند. DPو آنها را به قیمت خرده فروشی بفروشید تفاوت بین قیمت خرده فروشی و قیمت تخفیف خورده سود خرده فروشی است.

این شرکت قیمت های خرده فروشی پیشنهادی را به توزیع کنندگان ارائه می دهد اما به آنها اجازه می دهد قیمت های خود را تعیین کنند.

2. کمیسیون

توزیع کنندگان Nu Skin کسب درآمد تا 30 درصد کمیسیون از فروش شخصی خود از فروش Downline.

در اینجا انواع کمیسیون شرکت آمده است.

  • کمیسیون حجم (5%)
  • پاداش اجرایی (بسته به GSV)
  • کمیسیون سمت سازنده کسب و کار (5%)

PSV: حجم فروش شخصی امتیاز ماهانه کل خرید انجام شده توسط یک توزیع کننده است.

GSV: حجم فروش گروهی که کل PSV Downline است.

1. کمیسیون حجم (5%)

کارمزد حجمی به عنوان 5 درصد خرید انجام شده توسط خط مستقیم محاسبه می شود. اساساً این کمیسیون به عنوان پاداش سطح 1 (L1) شناخته می شد. همچنین، برای واجد شرایط بودن برای جایزه L1 باید حداقل پنج فروش منحصر به فرد و 100 PSV (حجم فروش شخصی) داشته باشد.

2. پاداش اجرایی (به GSV بستگی دارد)

با رعایت شرایط صلاحیت 3 ماهه، توزیع کنندگان می توانند رهبران اجرایی شوند.

  • LOI (نامه قصد) را با تولید حداقل 1000 GSV و 100 PSV ارسال کنید.
  • با تولید حداقل 1500 GSV و 100 PSV واجد شرایط برای Executive (Q1) شوید.
  • با تولید حداقل 2000 GSV و 100 PSV واجد شرایط برای Executive (Q2) شوید.
نیت نامه Nu Skin

توزیع کنندگان Downline با رتبه های پایین و اجرایی خود به عنوان Breakaway Executives شناخته می شوند. اگر هیچ مدیر اجرایی دیگری در این بین وجود نداشته باشد، به آنها مدیران نسل اول جدا شده (مدیران خط مقدم یا G1) می گویند.

بدون پوسته پاداش اجرایی

2 نفر اصلی از مدیران اجرایی وجود دارد.

  1. حداکثر کننده های حجم
  2. حداکثر کننده های ثروت

1. حداکثر کننده حجم: در اینجا، در این طرح، مدیر اجرایی یک پاداش دو نسل 1 (DBLG1) به همراه پاداش اجرایی اضافی دریافت می کند.

2. حداکثر کننده ثروت: در اینجا، در این طرح، مدیران می توانند یک پاداش اجرایی جدا با درآمد 5٪ کمیسیون در CSV تا شش نسل دریافت کنند.

3. کمیسیون سمت سازنده کسب و کار (5%)

همچنین، توزیع کنندگان فرصت کسب یک موقعیت سازنده کسب و کار الماس آبی (BBP) اگر واجد شرایط هستند مدیر اجرایی BBP. اگر مدیران الماس آبی حداقل 12 مدیر خط مقدم (G1) را برای دو ماه متوالی داشته باشند، می توان آن را ایجاد کرد. BBP به ازای هر عضویت جدید، کمیسیون اضافی تا 5% دریافت می کند.

رتبه پوست نو

اینها رتبه شرکت MLM Nu Skin هستند.

  1. وابسته به برند
  2. نماینده برند
  3. شریک طلا
  4. شریک لاجورد
  5. شریک یاقوت
  6. کارگردان زمرد
  7. کارگردان الماس
  8. کارگردان الماس آبی

آیا طرح هرمی پوست Nu است؟

همانطور که می دانیم در قسمت بالای این مقاله، Nu Skin Distributor با فروش محصولات و جذب اعضای جدید کسب درآمد می کند. بنابراین، می توان ادعا کرد که Nu Skin یک طرح هرمی نیست.

اگرچه، برخی افراد شرکت Nu Skin is Products Selling scheme هرمی می نامند. اساساً به این معنی است که بسیاری از افراد پایین هرم محصولات زیادی را به دست می آورند تا اطمینان حاصل کنند که افراد بالای هرم می توانند مقدار خوبی پول به دست آورند و افراد پایین هرم کمی درآمد دارند.

بنابراین، به طور خلاصه، یک بار دیگر، “آیا پوست نو یک طرح هرمی است؟” پاسخ ساده این است خیر.

آیا پوست نو یک کلاهبرداری است؟

در من بررسی MLM Nu Skin, Nu Skin کلاهبرداری نیست. این شرکت محصولات با کیفیت خوب را می فروشد و طبق فروش به اعضای خود کمیسیون می دهد.

اگرچه این MLM محصولات با کیفیت خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد، کمیسیون های آن بسیار کم است تا این شرکت را به یک فرصت تجاری خوب تبدیل کند. صدها مشتری فعال را استخدام کنید تا به عنوان حامی محصول، درآمد پاره وقت تا تمام وقت مناسبی داشته باشید.

مزایا و معایب پوست Nu

طرفداران:

  • NU Skin Enterprise یک شرکت معتبر است که از سال 1984 شروع به کار کرده است.
  • آنها در یک صنعت خوب و با موقعیت طولانی سلامت و زیبایی کار می کنند.
  • محصولات شرکت نو اسکین نیز کیفیت نسبتا بالایی دارند.
  • برای پیوستن به تیم Brand Affiliate به حداقل خرید یا موجودی نیاز ندارید.
  • به محض اینکه به NU Skin MLM بپیوندید، هیچ هزینه ای برای ثبت نام یا خرید کیت آغازین دریافت نمی کنید.

معایب:

  • شما باید دوستان و خانواده یا هر کسی را آزار دهید تا به شما و بازاریابی شبکه ای Do Nu Skin بپیوندد.
  • 85 درصد از توزیع کنندگان با Nu Skin هیچ درآمدی ندارند.
  • شما در حال تبدیل شدن به گوسفند سیاهی هستید که سعی می کند مردم را در «طرح هرمی» فریب دهد.
  • این یک تجارت واقعی برای استخدام یا استخدام افراد است، نه فروش محصولات.
  • برای واجد شرایط بودن به عنوان یک توزیع کننده مستقل، باید حداقل 2500 امتیاز کسب کنید.
  • محصولات Nu Skin بسیار گران هستند.

نتیجه

نو اسکین MLM در واقع برای مدتی وجود داشته است برخی از افراد از مدل کسب و کار درآمد مناسبی کسب می کنند. البته این بستگی به هر فرد و مهارت و توانایی او در فروش این محصولات دارد. این MLM چیز جدیدی برای کار کردن به شما نمی دهد.

آنها محصول منحصر به فردی ندارند و در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و برندها بهتر از آنها عمل می کنند.

بنابراین، این نتیجه گیری من از بررسی Nu Skin MLM است. به طور کلی، من پیوستن را توصیه نمی کنم نو اسکین MLM. ما قبلاً این را می دانیم میزان موفقیت MLM تنها 0.4٪ است و بیش از هزاران روز طول می کشد تا یک شبکه قوی بسازید.

با این حال، امیدوارم اطلاعات کاملی در مورد شرکت نو اسکین از این بررسی نو اسکین به دست آورده باشید.

حالا من می خواهم از شما بدانم:

یا می خواهید برای کسب درآمد به شرکت نو اسکین بپیوندید؟

همین الان در بخش نظرات به من اطلاع دهید.

بررسی دیگر شرکت MLM: