آیا قانونی است یا کلاهبرداری؟


من فکر می کنم شما احتمالا دیده اید اندرو تیت و دانشگاه هاستلرز در همه جا آنلاین، از اینستاگرام گرفته تا یوتیوب و هر کجا.

شاید چند سوال در ذهن شما باشد، Hustlers University 3.0 Reddit چیست؟ آیا دانشگاه Hustlers 3.0 ارزشش را دارد؟ آیا می توانم از این کار درآمد کسب کنم؟ و بسیاری از تردیدهای دیگر

نگران نباش رفیق، من هستم سومرج موندال، موسس و مدیر عامل شرکت www.Noni4all.com. پس از بررسی عمیق در مورد آن، من یک بررسی کامل از دانشگاه هاستلر 3.0 و اندرو کبرا تیت.

بنابراین، بیایید شروع کنیم.

اندرو تیت کیست؟

اندرو تیت کیک بوکسور بود و 4 بار قهرمان بوکس جهان شده است. اندرو تیت همچنین در بسیاری از پروژه های پولساز مانند اجرای خدمات استودیو وب کم، محصولات دیجیتال، ارزهای دیجیتال و کازینوها کارآفرین است.

اندرو تیت
اندرو تیت

اندرو تیت موسس دانشگاه هاستلرز است. او دانشگاه Hustlers و نسخه مجدد آن را راه اندازی کرد دانشگاه هاستلر 3.0 برای ارائه آموزش های قابل دسترس در تکنیک های مدرن خلق ثروت.

اندرو تیت برنامه های متنوعی را در وب سایت خود می فروشد Cobratate.com. بیشتر ترافیک از ایالات متحده آمریکا، انگلستان و کانادا از این وب سایت می آید.

دانشگاه هاستلر 2.0

در باره دانشگاه هاستلر 3.0

Hustlers University 3.0 ارتقاء دانشگاه Hustlers است، برنامه ای که توسط اندرو تیت ساخته شده و از طریق یک سرور خصوصی Discord اجرا می شود. اندرو کبرا تیت دانشگاه Hustler 3.0 را در سال 2021 تاسیس کرد. با بیش از 140000 عضو در سرور Discord، اساتید اندرو تیت 100 درس آموزش می دهد که توضیح می دهد چگونه مولتی میلیونر شوید.

هزینه های دانشگاه هاستلرز 49 دلار در هر ماه و به طور کامل توسط سرورهای خصوصی Discord تغذیه می شود. از آنجایی که افراد دانش خود را در YouTube به اشتراک می گذارند، اندرو تیت و تیمش استادان دانشگاه هاستلر را برای کمک به آموزش دانش آموزان انتخاب کرده اند.

این کانال جدید Discord برای آن دسته از اعضایی است که یک را خریداری می کنند HU 3.0 اشتراک، ابونمان.

  • پردیس کپی رایتینگ
  • پردیس بازاریابی وابسته
  • پردیس فریلنسینگ
  • پردیس سهام و گزینه ها
  • پردیس ارزهای دیجیتال
  • پردیس تجارت الکترونیک

در هر درگیری، یک متخصص وجود خواهد داشت که مطالب آموزشی خود را در قالب فیلم و اینفوگرافیک برای آموزش مهارت به اشتراک می گذارد. هدف از اندرو این است که دانشگاه Hustlers را به یک پلتفرم جهانی برای یادگیری از طریق کارشناسان تبدیل کند، استفاده از سیستم‌های آموزشی سنتی را کاهش دهد و ماهیانه حدود 10 تا 500 هزار درآمد در زمینه‌های انتخابی کسب کند.

پیوستن به دانشگاه Hustlers 3.0

هزینه عضویت و ورود به دانشگاه هاستلر 3.0 است 49 دلار. احتمالاً آنها قصد دارند هزینه عضویت را به 99 دلار افزایش دهند.

پس از پرداخت هزینه عضویت، توسط یک ربات Discord بیشتر راهنمایی خواهید شد. در ابتدا، ربات جزئیات و اطلاعاتی در مورد قوانین و مقررات جامعه Hustlers ارائه می دهد. و پس از آن، یک مسابقه کوتاه طول می کشد تا زمان و پول خود را در دسترس بدانید.

پیوستن به دانشگاه Hustlers 2.0

به طور عمده 4 گزینه در دسترس وجود دارد:

  • فقیر زمان و فقیر نقدی
  • زمان غنی است و پول نقد فقیر
  • فقیر زمان و ثروتمند
  • Time Rich و Cash Rich

برنامه کامپیوتری بسته به گزینه انتخابی شما، مراحل لازم برای باز کردن و دسترسی به کانال یادگیری خود را به شما نشان می دهد.

5 مزیتی که می توانید در دانشگاه Hustlers 3.0 انتظار داشته باشید

پس از ثبت نام در دانشگاه Hustle، می توانید مزایای زیر را دریافت کنید.

  1. مهارت های یادگیری: بیش از 18 تکنیک مدرن ثروت‌سازی وجود دارد که آنها ارائه می‌کنند مانند تجارت الکترونیک، کپی‌نویسی، رمزنگاری، سهام و گزینه‌ها، AmazonFBA، شرکت‌های وابسته و بسیاری دیگر.
  2. دسترسی به مربیان: فرضیه Hustlers University 2.0 این است که شما به افراد موفقی دسترسی خواهید داشت که مهارت‌هایی را در زمینه‌های مربوطه به شما آموزش می‌دهند تا بتوانید از طریق اینترنت نیز کسب درآمد کنید.
  3. جامعه همفکران: 5 دوست نزدیک شما آینده شما را برای 5 سال تعیین می کنند. پس از عضویت در دانشگاه هاستلر، اطراف شما توسط افراد همفکری که سعی در کسب درآمد آنلاین دارند، فراگرفته است. به نظر می‌رسد این گروه‌های Discord با افرادی که سؤال می‌پرسند و پاسخ می‌دهند، دانش را به اشتراک می‌گذارند و به یکدیگر کمک می‌کنند، کاملاً فعال هستند.
  4. جلسه پرسش و پاسخ: جلسات پرسش و پاسخ به دانش آموزان کمک می کند تا تردیدهای خود را برطرف کنند. دانشگاه هاستلر قصد دارد با سازماندهی جلسات پرسش و پاسخ با اساتید در هر دوره، با دانشجویان خود فعال باشد. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا کمک بگیرند و سؤال بپرسند.
  5. محتوای اختصاصی: در دانشگاه Hustlers، به محتوای انحصاری دسترسی خواهید داشت. این محتوا به صورت عمومی در YouTube در دسترس نیست و فقط از طریق کانال های خصوصی Discord قابل دسترسی است.

آیا می توانید با دانشگاه هاستلرز کسب درآمد کنید؟

بله، مطمئنا، شما می توانید از آن کسب درآمد کنید دانشگاه هاستلر 3.0. اما، خب، بستگی دارد، این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست و ادعا نمی کند که چنین باشد. مانند هر چیزی، شما باید کارهای لازم را انجام دهید. اساساً، این دانشگاه یادگیرنده می‌تواند به شما کمک کند مجموعه جدیدی از مهارت‌ها را بیاموزید، اما این تضمینی نیست که با انجام آن پولی به دست آورید.

شما هنوز باید کار و تلاش زیادی انجام دهید، و این چیزی است که آنها هنگام پیوستن به آن به وضوح بیان می کنند.

برنامه وابسته به دانشگاه Hustlers 3.0

پس از پیوستن به دانشگاه Hustlers 3.0 با پرداخت 49 دلار، می توانید یاد بگیرید که با تبلیغ خدمات مرتبط با دوره آنها که سرمایه گذاری رمزنگاری، کپی رایتینگ، تجارت الکترونیک و بسیاری موارد دیگر است، شروع به کسب درآمد کنید. به هر حال، هیچ اطلاعات کمیسیون در مورد برنامه وابسته آن به صورت عمومی در دسترس نیست.

اگر شرکت‌های وابسته عضویت دانشگاه Hustlers 3.0 را به شخصی بفروشند، 48% پاداش ارجاع دریافت خواهند کرد. در وب‌سایت رسمی آن‌ها، می‌توانید بررسی کنید که HU Associates چقدر سرنخ ایجاد می‌کند و به فروش می‌رسد.

هرکسی که شریک وابسته دانشگاه Hustlers 3.0 شود، ابتدا باید عضویت HU را خریداری کند و پیام ارسال کند. “! وابسته” به ربات مدیر حساب برای دریافت پیوند وابسته و داشبورد.

آیا دانشگاه هاستلرز کلاهبرداری است؟

خیر دانشگاه هاستلر 3.0 کلاهبرداری نیست این برنامه ماژول های آموزشی انحصاری تولید ثروت و چیزهای دیگری را در اختیار دانش آموزان خود قرار می دهد که به شما کمک می کند مهارت هایی را که برای کسب درآمد آنلاین نیاز دارید بیاموزید. با این حال، مانند هر مهارت دیگری در این آموزش، شما باید روزانه تمرین کنید، و حتی در آن زمان، تضمینی نیست که بتوانید آن را انجام دهید.

آیا دانشگاه Hustlers 3.0 قانونی است؟

بله، دانشگاه Hustlers 3.0 یک پلتفرم قانونی است.

آیا دانشگاه هاستلرز رایگان است؟

نه، دانشگاه Hustlers رایگان نیست. شما باید هزینه عضویت را بپردازید 49 دلار برای دسترسی به Private Discord و همه فیلم ها و آموزش ها.

آیا دانشگاه Hustlers 3.0 یک طرح هرمی است؟

خیر، دانشگاه Hustlers 3.0 (HU) یک طرح هرمی نیست. مردم از این تجارت قانونی درآمد کسب می کنند.

آیا باید به دانشگاه Hustlers 3.0 بپیوندم؟

برای کسب درآمد باید مهارت هایی را یاد بگیرید و پیاده سازی کنید. بنابراین هیچ دلیلی برای خرید یک برنامه پولی وجود ندارد وقتی که علاقه ای به یادگیری چیزها ندارید.

اندرو تیت ممکن است متخصصان زیادی در یادگیری خود داشته باشد برنامه های HU 3.0 اما می تواند بهترین مواد آموزشی معلم را در اینترنت پیدا کند. اکثر افرادی که به دانشگاه Hustler 3.0 می پیوندند و تبلیغ می کنند، علاقه مند به کسب کمیسیون های وابسته از طریق فروش برنامه به دیگران هستند. بنابراین، کاملاً به شما بستگی دارد، آیا می خواهید مهارت هایی را از این برنامه یاد بگیرید یا آیا می خواهید بازاریابی وابسته به این برنامه یا هر چیز دیگری انجام دهید؟

سوالات متداول

  1. دانشگاه هاستلرز چه شد؟

    اندرو تیت، بنیانگذار دانشگاه Hustlers، پس از ممنوع شدن از اینستاگرام و فیس بوک، برنامه وابسته خود را ممنوع کرد. و او آماده است تا نسخه جدیدی از این برنامه را راه اندازی کند.

  2. آیا دانشگاه هاستلرز هنوز موجود است؟

    برنامه اشتراک دانشگاه هاستلرز اندرو تیت در حال حاضر بسته شده است.

  3. دانشگاه هاستلر به شما چه می آموزد؟

    دانشگاه Hustlers تقریباً همه چیز را برای کسب درآمد آنلاین مانند کپی‌رایتینگ، بازاریابی دیجیتال، کریپتو، سهام، آمازون FBA و بسیاری موارد دیگر به شما آموزش می‌دهد.

  4. چند عضو در دانشگاه هوستلر هستند؟

    طبق وب سایت رسمی خود، دانشگاه هاستلر بیش از 100 هزار عضو فعال در سراسر جهان دارد.

  5. دانشگاه هاستلرز کی بیرون آمد؟

    اندرو تیت دانشگاه Hustler 2.0 را در سال 2021 تأسیس کرد. و اکنون، دانشگاه Hustler 3.0 را با ارتقاء عظیمی از 2.0 مجدداً راه اندازی کرد.

  6. هزینه پیوستن به دانشگاه هاستلرز چقدر است؟

    هزینه عضویت در دانشگاه Hustles 49 دلار در ماه است. اگرچه، آنها ادعا می کنند که وقتی تعداد کل اعضای آنها به 200 هزار برسد، احتمالاً به 99 دلار افزایش می یابد.

  7. روش های مدرن تولید ثروت در دانشگاه هاستلر چیست؟

    روش های مدرن تولید ثروت در دانشگاه هاستلر عبارتند از:
    1. آزادکاری
    2. Crypto & NFTs
    3. آمازون FBA
    4. سهام
    5. کپی رایتینگ
    6. امور مالی شخصی
    7. تجارت الکترونیک
    و خیلی بیشتر.

  8. اندرو تیت چگونه پول خود را به دست آورد؟

    اندرو تیت پس از پایان کار کیک بوکسینگ خود، یک پلتفرم آموزشی آنلاین به نام دانشگاه هاستلر ایجاد کرد که در آن دوره های آنلاین پولی و عضویت در برنامه های وابسته را ارائه می دهد و از این طریق درآمد کسب می کند.

  9. دانشگاه هاستلرز کجا مستقر است؟

    با اینترنت می توانید از هر کجای دنیا به دانشگاه Hustlers (HU 3.0) دسترسی داشته باشید.

خط پایین

بنابراین، این نتیجه گیری من از این است بررسی دانشگاه Hustlers 3.0 و بنیانگذار آن اندرو تیت. امیدوارم اطلاعات کاملی در مورد دانشگاه Hustlers 3.0 از این بررسی کسب کرده باشید. قبل از خرید این برنامه، خودتان تعیین کنید که آیا واقعاً برای شما مفید است یا خیر.

حالا، من می خواهم از شما بدانم:

آیا قبلا اندرو تیت باکسر را می شناختید؟

اکنون در بخش نظرات به من اطلاع دهید.

بررسی سایر شرکت ها: