غذای بدی که برای کاهش وزن مفید است


برنج
برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نمره سیب زمینی در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته احساس سیری را برای مدت بیشتری حفظ می کند. اما پختن با غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی سرخ شده یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، بیشتر از موز حاوی پتاسیم است و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات روی افرادی که از شاخص گلیسمی پایین (غذاهایی که سطح قند خون را در مدت زمان طولانی افزایش می دهند) استفاده می کنند ، نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانند با خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی غلات کامل بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند سرشار از چربی و کالری باشند ، اما برای کاهش وزن نیازی به حذف آن نیست. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد زنانی که یک وعده آجیل دو یا چند بار در هفته می خورند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن لبنیات کم چرب غنی از کلسیم در رژیم غذایی کم چرب شما می تواند به شما در کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

فقط یک فنجان قهوه در روز شما را از کاهش وزن باز نمی دارد. در حقیقت ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند احساس گرسنگی کمتری در شما ایجاد کند و کالری بیشتری بسوزاند. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را برای سلامتی کاهش دهد. حتی ممکن است با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل مانند برنج قهوه ای در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که باعث احساس سیری می شود ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و در حالی که برنج سفید این فواید را ندارد ، با مقدار معقول و محدود ، شما همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم مصرف کنید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و تحقیقات نشان می دهد که به انسولین در بدن برای کنترل گرسنگی کمک می کند. این باعث می شود یک دسر عالی برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

ذرت بو داده منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی را برطرف می کند ، بنابراین اگر با روغن و نمک کمتری تهیه شود ، احتمال زیاد پرخوری وجود ندارد.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

خوردن شیر کامل برای کاهش وزن؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان معتقدند ممکن است چنین باشد. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب منجر به افزایش وزن نمی شود و حتی ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. در حالی که آنها هنوز مطمئن نیستند مکانیسم چیست ، این امکان وجود دارد. این به این دلیل است که مقدار زیادی شیر به سرعت شما را سیر می کند و مانع می شود. از پرخوری در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید