آیا در داروهای شیک قند وجود دارد؟


احتمالاً از قبل می دانید که اگر می خواهید سالم و ورزشکار باشید ، شیکولوژی می تواند نقش اساسی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این تکان فوق العاده با پر کردن برخی از خلاءهای تغذیه ای در رژیم غذایی شما با موادی که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، به حمایت از انرژی سالم کمک می کند ، و از یک سیستم گوارشی سالم پشتیبانی می کند.

نوشیدن شیکولوژی به صورت روزانه می تواند به شما در ایجاد پایه تغذیه ای محکم برای مقابله با چالش های بزرگتر مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم کمک کند.

Shakeology شامل انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما احتمالاً با خود فکر می کنید ، “خوب ، همه اینها عالی به نظر می رسند ، اما قند چطور؟؟ “

این یک سوال عالی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شکر شیرینی را برای سلامتی شما به ارمغان نمی آورد. بنابراین ، بله ، خوب است میزان قند مصرفی روزانه خود را پیگیری کنید.

این 411 برای قند و لرزش است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند Shakeology

Shakeology حاوی هفت گرم شکر در هر وعده از ترکیبی از شکر نیشکر ارگانیک و انواع پودرهای میوه فوق العاده است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

در مقایسه ، یک موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر است ، در حالی که یک سیب متوسط ​​حاوی 19 گرم قند است.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت انتخاب شده حاوی قند نیشکر ارگانیک و یک شیرین کننده گیاهی بدون کالری Stevia ، عصاره برگ استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، توسعه دادیم.

فقط همین.

یک قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی را می توان از طرق مختلف به دست آورد: ابتدا ، شکر که در بخش “کربوهیدرات کل” برچسب به عنوان “شکر” ذکر شده است ، شامل ترکیبات بر اساس قند و شکر موجود در سایر مواد گیاهی موجود در تولید – محصول.

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند اشکال مختلفی دارند ، از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و مواد بحث برانگیزتر مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS).

شکر را می توان در سایر مواد موجود در محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (قند شیر) است و پودر میوه ها که حاوی قند میوه (فروکتوز) است ، یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که در مقایسه با شیرین کننده های غیر مغذی حاوی کالری است ، به این معنی که ترکیباتی که طعم را اضافه می کنند اما کالری کمی دارند یا کالری کمی دارند.

شیرین کننده های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن این است که به سادگی شکر اضافه کنید ، اما این باعث افزایش تعداد کالری می شود ، که همیشه بهترین راه نیست.

در حالی که شیرین کننده های غیر مغذی مشکل کالری را حل می کنند ، اما تمایل دارند که خواص و مشکلات منحصر به فرد خود را داشته باشند.

بنابراین ، اغلب منطقی است که از ترکیب شکر و شیرین کننده ها برای پیدا کردن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه استفاده کنید.

اطلاعات محتوای قند

برای اطلاع از میزان قند یک محصول ، قسمت اعلامیه تغذیه را در پشت برچسب که قندهای موجود در محصول مشخص شده است ، بررسی کنید.

برخی از محصولات روی بسته بندی خود نوشته اند “بدون قند اضافه”. اما این بدان معنا نیست که این غذاها کاملاً فاقد قند هستند. این بدان معناست که قند موجود در محصول “شکر افزوده” نیست. بلکه قندها در ترکیبات دیگر ذاتی هستند.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگری را برای پنهان کردن شکر در لیست مواد تشکیل دهنده بدانید:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • شربت ذرت خشک
  • دکسترین
  • کلماتی که به -ose ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب محصول معمولی ، آنها به ترتیب از بالاترین تا کمترین فهرست شده اند.

جوهر

خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل قند نیست. با انتخاب غذای مناسب ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

C ویتامین C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی انرژی کمک می کند.

ǂ کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید