30+ ایده ناهار برای نوجوانان سالم در خانه


به دنبال ایده های ناهار سالم برای نوجوانان هستید؟ در اینجا برخی از الهام بخش است!

ناهار می تواند برای هر کودکی چالش برانگیز باشد. اما ناهار برای نوجوانان ، با اشتهای زیاد و برنامه شلوغ آنها ، می تواند شما را در فکر تکرار Chipotle قرار دهد. من از شما الهام می گیرم ، آیا نوجوان شما در تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه است – یا فقط به ایده هایی برای آخر هفته نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم نوجوان چیست؟

  • مواد مغذی رضایت بخش: پروتئین و چربی ناهار را سخت می کند
  • چندین گروه محصول: برخی از کودکان (مانند من) به سمت غذاهایی می روند که همگی نشاسته هستند. غذاهای نشاسته ای مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما انواع گروه های غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند (مرتبط: نحوه تغذیه نوجوان گرسنه)
  • میوه ها و سبزیجات: آنها حاوی فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) غذای کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به بچه ها (و بزرگسالان) است.
  • سرو مناسب برای آنها: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به کودک خود اعتماد کنید که به اندازه نیاز غذا بخورد و از محدودیت ها یا محدودیت های غذایی اجتناب کنید.
شیرینی پیتزا: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار گرم برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا پیتزا با نان فرانسوی: روی آن یک نان شیرینی بریده یا نان باگت بریزید ، روی آن را با سس پیتزا ، پنیر و مواد دلخواه آنها بریزید و در تابه یا نان تست بریزید.
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): بجوشانید و با سس قرمز در شیشه یا روغن زیتون و پنیر پارمزان سرو کنید.
  • بقیه غذای گرم شام: بگذارید داخل ظرف شیشه ای یکبار مصرف می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد
تخم مرغ در سوراخ: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • در یک جعبه ماکارونی و پنیر یک غذای جانبی یا مقداری سبزیجات یخ زده اضافه کنید.
  • سوپ یا چیلی (خرید از فروشگاه یا خانگی)
  • Quesadilla: تهیه شده با پنیر ، لوبیای سرخ شده ، سبزیجات سرخ شده ، مرغ سرخ شده و …
Quesadillas با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر سرخ شده
  • همبرگر گیاهی یا سگ گیاهی (ما Morningstar را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (در بسته یا خانگی)
بوریتو فریزر با گوشت گاو
  • سیب زمینی پخته شده: روی آن پنیر ، چیلی یا سبزیجات دم کرده بپاشید.
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل را اضافه کنید.

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • گوشت خوشمزه یا ساندویچ سبزیجات یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (یک تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB & J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + لواش و سبزیجات (به عنوان مثال هویج و خیار)
  • سبز سالاد: از غذاهای غنی از پروتئین مانند نخود ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز استفاده کنید.
  • پاستا یا سالاد کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور العمل

در اینجا دستور العمل هایی است که شما یا نوجوان شما می توانید برای کل هفته تهیه کنید.

قطعات توفو با سس گوجه فرنگی
سوشی با خیار رول می شود
کوفته سبک

چگونه میوه و سبزیجات بیشتری را به ناهار نوجوان خود جذب کنیم

  • اسموتی میوه (یا جمع آوری کیسه برای اسموتی بنابراین برای آنها آسان است که سریع آن را بسازند)
  • سالاد و گوجه فرنگی را روی ساندویچ ها قرار دهید
  • ادامام را در یک میان وعده یا به عنوان یک غذای جانبی گنجانید
  • با یک غذای جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید.
  • چیپس و سالسا اضافه کنید
  • فنجان های جداگانه میوه و سس سیب شیرین نشده ای که می توانند بخورند ذخیره کنید.
  • پیشنهاد کنید یک سیب خرد شده را به پنیر کبابی یا اسفناج تازه را به تخم مرغ های کوبیده اضافه کنید.

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید