یائسگی و گرگرفتگی: طرح پشتیبان بزرگ طبیعت


یائسگی یک واقعیت است و زنان باید با آن روبرو شوند، اما گرگرفتگی به دلیل شرایط نامناسب بهداشتی یا روتین است، زندگی سالم می‌تواند گرگرفتگی را در حین یائسگی به حداقل برساند. آن را در زندگی خود مثبت کنید و یاد بگیرید که چگونه گرگرفتگی به بدن شما کمک می کند تا به درستی کار کند.

یائسگی و گرگرفتگی


“پرده برداری از یائسگی: گرگرفتگی و فراتر از آن – طرح پشتیبان بدن جذاب!”

معرفی یائسگی و اصول گرگرفتگی

زن بودن کار آسانی نیست بین 12 تا 51 سالگی همه خانم ها باید شاهد ناراحتی های پریود باشند. تنها استثنا این است که او بچه دار شود، روندی که از نظر فیزیکی نیز خشونت آمیز است. تنها راه توقف او برای تسکین بی پایان یائسگی است، زمانی که طبیعت تصمیم می گیرد پنجره باروری را ببندد تا ماهیچه ها را آرام کند.

یائسگی با زندگی زنان چه می کند؟

با این حال، برای بسیاری از زنان، یائسگی مجموعه ای از ناامیدی ها را به همراه دارد. برخی از آنها ممکن است قبلاً با آنها برخورد نکرده باشد. یک تصویر یک فلش داغ است. این سناریو درست پس از تعریق شروع می شود و به تعریق ادامه می یابد.

که از بدن شما گرما تولید می کند و باعث ایجاد کرم می شود. برای کنترل دمای بدن بدن شما فقط گرگرفتگی آزاد می کند. برخی از زنان در واقع درست قبل از روشن شدن فلاش گرم احساس الکتریکی می کنند. ممکن است برای شما متفاوت باشد اما باید به علائم اهمیت دهید.

چند نکته بسیار رایج برای گرگرفتگی

نکات رایج در مورد گرگرفتگی



پزشکان سنتی اغلب داروهای تسکین هورمونی را برای کمک به کنترل گرگرفتگی پیشنهاد می کنند. از طریق این دارو، هورمون‌های مصنوعی یا «بیولوژیکی» به منظور بازگرداندن تعادل به بدن وارد می‌شوند.

و در حالی که این اغلب به صورت علامتی عمل می کند، می تواند در دراز مدت برای زن واقعا خطرناک باشد. کسانی که شاهد داروهای تسکین هورمونی هستند ممکن است خطر ابتلا به سرطان استخوان یا رحم را افزایش دهند.

به همین دلیل، اگر دچار گرگرفتگی شدید هستید، ممکن است بخواهید ابتدا به یک ارائه دهنده سلامت جامع مراجعه کنید. ممکن است تسکین هورمونی را به عنوان آخرین راه حل در نظر بگیرید.

چگونه طرح پشت بدن است

با این حال، طبیعت نیز یک برنامه پشتیبان دارد. موردی که ارائه دهندگان سلامت کل نگر کاملاً از آن نگران هستند. این طرح پشتیبان در غدد آدرنال است که با کاهش سرعت تخمدان ها، هورمون هایی شبیه به استروژن و هورمون های مهم تولید می کنند. این همان چیزی است که طبیعت در نظر گرفته است.


بنابراین، اگر طبیعت قبلاً سیستمی برای مدیریت سیستم یائسگی دارد، چرا زنان از آن خدمت نمی‌کنند؟ فرهنگ های هیجان زده ما؛ کمبود خواب، مصرف بیش از حد شکر، خرچنگ، و سایر مواد غذایی ناسالم، مواد خاص، سموم موجود در زمین همراه با استرس مالی و عاطفی، همگی آدرنال را تحت تأثیر قرار می دهند.

چگونه یک رویکرد جامع به کنترل گرگرفتگی یائسگی کمک می کند

یائسگی گرگرفتگی



پزشکان کل نگر از طریق سم زدایی و اطلاع رسانی آدرنال به رهایی زنان از این سموم کمک می کنند. این فرآیند از طریق مصرف سس ها، آنزیم های گوارشی، داروهای تعریق و سایر مواد اولیه طبیعی آغاز می شود. تغییرات زندگی نیز بسیار مهم هستند، که شامل عادات غذایی بهتر و استراحت مناسب است.

همچنین بخوانید: آیا یائسگی باعث هیسترکتومی می شود؟

این فرآیند استرس را از کبد خارج می کند، که به نوبه خود استرس را از آدرنال خارج می کند. احتمالاً در این مرحله علائم کاهش می یابد. با این حال، مشکل از بین نمی رود، روش های دیگری برای کمک به تعادل هورمون ها وجود دارد، اگر بعد از آن.

در مورد دارو چطور

داروها نباید اولین انتخاب باشند. کراکرهای کل نگر همچنین ممکن است از طب فشاری، کایروپراکتیک و ورزش استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که انرژی بدن به درستی هدایت می شود. در هر صورت، مشکل ممکن است بدون داروهای هورمونی یا سایر داروهای خشن حل شود.

نتیجه

یائسگی بخشی از زندگی زنان با توجه به سن آنها است. گرگرفتگی همراه با یائسگی به وجود می‌آید، بدن سخت تلاش می‌کند تا شما را سالم نگه دارد. شما باید با پزشک خود مشورت کنید که با توجه به شرایط فعلی شما به شما کمک می کند و همچنین آن را با سابقه سلامتی شما مقایسه می کند و سپس راه حل های مناسب را پیشنهاد می کند.

وقت خود را هدر ندهید و سعی کنید درک کنید که بدن شما چگونه کار می کند و چه راه حل هایی می توانید به بدن خود ارائه دهید به شما کمک می کند تا از شر گرگرفتگی یائسگی خلاص شوید. یک رویکرد جامع را به خاطر زندگی سالم خود امتحان کنید.

در واقع، اگر بعد از آن به یک داروی هورمونی نیاز دارید، ممکن است به مقدار کمتری نیاز داشته باشید و می‌تواند بیشتر کار کند. مطمئناً، مفهوم داروهای جامع ممکن است برای برخی جدید به نظر برسد، اما واقعاً اگر آن را امتحان کنید چیزی برای از دست دادن ندارید. پس اولین قدم خود را برای زندگی سالم بردارید.

انریچ دی سی مالک نتایج سلامت کامل است. کلینیک او بر کمک به افراد مبتلا به شرایط حساس با استفاده از سس ها، تغذیه، کایروپراکتیک، طب فشاری، رژیم غذایی، ورزش و سایر فناوری های پیشرفته تمرکز دارد. با مراجعه به سایت می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید