تقویم های خود را علامت گذاری کنید! از ما در 4 می برای روز بزرگ هدیه حمایت کنید


برنامه خود را برای دادن شروع کنید! 4 مه، روز بزرگ سالانه هدیه دادن است، یک رویداد اهدایی 24 ساعته برای جمع آوری کمک های مالی برای سازمان های غیرانتفاعی محلی. ما هیجان زده هستیم که امسال برای حمایت از کار خود شرکت می کنیم.

در Health Access، ما می دانیم که جوامع متنوع کالیفرنیا نیازها و مسائل متفاوتی دارند. ما به عنوان یک تیم، خستگی ناپذیر برای کاهش سرعت رشد هزینه های مراقبت های بهداشتی و گسترش دسترسی به پوشش های حیاتی سلامت کار می کنیم. ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که به محض تصویب و امضای قانون مراقبت های بهداشتی، برای حمایت از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی به درستی اجرا می شود.

در سال 2011، Health Access و شبکه کالیفرنیا LGBTQ HHS در مبارزه برای مراقبت های بهداشتی با کیفیت، مقرون به صرفه و عادلانه برای همه کالیفرنیایی ها صرف نظر از سن، رنگ، قومیت، هویت جنسی یا گرایش جنسی، به نیروهای خود پیوستند. از آن زمان، مشارکت ما به افزایش تعداد کارکنان شبکه از یک فرد پاره وقت به پنج کارمند تمام وقت کمک کرده است. ما برنامه نویسی را گسترش دادیم تا سلامت روان و حمایت از TGI را در بر گیرد و از اجرای صحیح مجموعه داده های SOGI در سیستم های بهداشتی خود اطمینان حاصل کنیم. کارکنان ما، هم در Health Access و هم در شبکه، در حمایت از عدالت سلامت در سطح ایالت در بخش‌های مختلف مانند DMHC، DHCS و غیره مشغول هستند.

کمک مالی شما به ما کمک می کند تا به مبارزه برای بهبود و گسترش سیستم مراقبت های بهداشتی خود ادامه دهیم و در عین حال صنعت را نیز پاسخگو خواهیم داشت. ما با هم می توانیم ایالت سالم تری برای همه کالیفرنیایی ها بسازیم.

ارسال شده در اطلاعیه