کسورات به Spike برای اکثریت ثبت نام کنندگان تحت پوشش کالیفرنیا در سال 2023


صدها هزار نفر از مردم کالیفرنیا با برنامه های بهداشتی تحت پوشش کالیفرنیا، در نتیجه وتوی فرماندار گاوین نیوسام بر SB 944 توسط سناتور پان و اقدام هیئت مدیره کالیفرنیای تحت پوشش در سال آینده، شاهد افزایش دستمزدهایشان و افزایش بیش از یک هزار دلاری فرانشیزها خواهند بود. حق وتو SB 944 به دنبال کاهش اشتراک هزینه در کالیفرنیای تحت پوشش، از جمله حذف فرانشیزها در طرح های نقره ای بود.

در سالی که هزینه‌ها رو به افزایش است، کالیفرنیایی‌ها برای کمک هزینه‌های مقرون به صرفه فریاد می‌زنند. با در نظر گرفتن این موضوع، قانونگذار ایالتی 304 میلیون دلار از بودجه ایالتی را برای کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی از جیب صدها هزار کالیفرنیایی اختصاص داد. کالیفرنیا و برنامه های بهداشتی تحت پوشش آماده اجرای طرح تقسیم هزینه هستند. اما با تصمیم ناامیدکننده فرماندار برای وتوی این لایحه، این کالیفرنیایی‌ها اکنون شاهد افزایش 1000 دلاری کسوراتشان در سال آینده و شاید بیشتر در سال‌های آینده خواهند بود. در عوض، کالیفرنیا باید از این پول برای هدف اعلام شده خود استفاده می کرد – کاهش هزینه های مراقبت از کالیفرنیایی ها.

این وتوی معکوس، کالیفرنیایی‌ها را از دریافت مراقبت و پوشش منصرف می‌کند و یک عقب‌گردی قابل‌توجه برای هدف رسیدن به یک سیستم بهداشتی جهانی و مقرون‌به‌صرفه است.

بدون این کمک به اشتراک گذاری هزینه، کالیفرنیایی های کم درآمد و متوسط ​​با هزینه های قابل توجهی از جیب خود مواجه می شوند که موانع مالی عمده ای برای مراقبت هستند. هزینه‌های بالای پرداختی، به‌ویژه فرانشیزها، باعث می‌شود افرادی که پوشش دارند از مراقبت‌های مورد نیاز اجتناب کنند و برخی از افراد را اصلاً از خرید مراقبت باز می‌دارد، یا برای جستجوی مراقبت با بدهی مواجه می‌شوند. اکنون، کسانی که کمی بیش از 2000 دلار در ماه درآمد دارند، 800 دلار فرانشیز بیمارستانی خواهند داشت، و ثبت نام کنندگان با درآمد متوسط ​​تحت پوشش کالیفرنیا، فرانشیزهایی نزدیک به 5000 دلار خواهند داشت و برای یک ویزیت مراقبت های اولیه در یک طرح سطح نقره ای، 45 دلار می پردازند.

کالیفرنیا یکی از معدود ایالت‌هایی است که مردم را ملزم به خرید برنامه‌های بهداشتی یا پرداخت جریمه می‌کند – اما در همان زمان فرماندار یارانه‌های ایالتی را برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن چنین پوشش‌هایی ارائه کرد. با توجه به اینکه یارانه های حق بیمه اکنون توسط دولت فدرال پوشش داده می شود، فرماندار نیوسام باید از وجوه جمع آوری شده از جریمه برای افرادی که بیمه نیستند برای سرمایه گذاری در کمک های مقرون به صرفه اضافی استفاده می کرد.

کالیفرنیا نباید صدها میلیون دلار در سال از افراد بیمه نشده وصول کند بدون اینکه سرمایه گذاری مشابهی برای کاهش هزینه پوشش انجام دهد تا بیمه شدن برای کالیفرنیایی های بیشتری آسان شود.

پس از یک سال مطالعه گزینه‌ها با گزارش گسترده در مورد راه‌های کاهش اشتراک هزینه، در ژوئن 2022، هیئت تحت پوشش کالیفرنیا طرحی را تصویب کرد که اگر دولت فدرال کمک‌های حق بیمه را افزایش دهد، همانطور که در تابستان امسال تحت قانون کاهش تورم انجام داد. ، سپس کالیفرنیای تحت پوشش از دلارهای ایالتی برای کاهش اشتراک هزینه استفاده خواهد کرد. این امر موانع مالی برای مراقبت را از بین می‌برد، کالیفرنیایی‌های بیشتری را تشویق می‌کرد تا برای پوشش ثبت‌نام کنند، و ایالت را به سیستم پوشش جهانی و مقرون به صرفه نزدیک‌تر می‌کرد. با وتوی فرماندار، هیئت تحت پوشش کالیفرنیا این طرح را معکوس کرد. در یک طرح استاندارد نقره ای، ویزیت مراقبت های اولیه اکنون 45 دلار، ویزیت تخصصی 85 دلار خواهد بود، و کسر هزینه اقامت در بیمارستان 4750 دلار خواهد بود.

در زمان فرماندار نیوسام در سال 2019، کالیفرنیا نقش رهبری را در تصویب یک دستور فردی برای خرید پوشش «پرداخت افزایش کمک مالی به خانواده‌ها» همانطور که در اولین روز خود اعلام کرد و یارانه‌های حق بیمه ایالتی را بر عهده گرفت. پس از تصویب پیشنهاد بودجه وی در ژوئیه 2019، بیانیه های مطبوعاتی وی بر یارانه های دولتی جدید برای ارائه کمک های مقرون به صرفه تر تأکید کرد، “تا حدی با بازگرداندن یک دستور قابل اجرا تامین می شود.” زمانی که کمک‌های حق بیمه اضافی فدرال جایگزین یارانه‌های ایالتی برای سال‌های 2021 و 2022 شد، و اکنون تا سال 2025 از طریق قانون کاهش تورم، قانون‌گذاران و مدافعان تاکید کرده‌اند که دلارهای ایالتی که هنوز از جریمه دستوری جمع‌آوری می‌شود، صرف کاهش هزینه‌ها شود.

وتوی فرماندار نیوزوم در مورد SB 944، علیرغم وعده‌های داده شده در هنگام اعمال مجازات فردی در کالیفرنیا در سال 2019، راه را بر روی این کمک به مصرف‌کنندگان کالیفرنیایی تحت پوشش در سال 2023 می‌بندد.

حامیان سلامت به کار خود ادامه خواهند داد تا اطمینان حاصل کنند که پول جمع آوری شده از دستورات فردی واقعاً برای مقرون به صرفه تر کردن مراقبت برای کالیفرنیایی ها صرف می شود.