چگونه به عنوان مربی بر مقایسه غلبه کنیم


هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، و شاید حتی اگر مدتی است که یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید، در مقایسه با صاحب یک کسب و کار یا مربی دیگر می توانید واقعاً به راحتی درگیر خود شوید.

با رسانه‌های اجتماعی می‌توانیم حلقه برجسته دیگران را ببینیم که می‌تواند باعث شود و احساس کنید کافی نیستید.

شاید این احساس به نظر برسد که “چرا کسی بخواهد با من کار کند” وقتی این شخص دیگر وجود دارد. این می تواند باعث ایجاد احساس سندروم فریبنده، احساس خوب نبودن کافی شود و واقعاً می تواند شما را به مکانی نه چندان عالی تبدیل کند.

بنابراین چگونه می توانیم به عنوان مربی و صاحب کسب و کار مقایسه را مدیریت کنیم؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا از مقایسه جلوگیری کنید…

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=4kTtgF1Cd_Q

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

از خودتان بپرسید که مقایسه می خواهد به شما چه بگوید.

قبل از شروع به اجرای هر یک از نکات دیگر، کمی وقت بگذارید و از خود بپرسید که مقایسه می خواهد به شما بگوید چه احساسی دارید، چه چیزی ممکن است در زندگی و کسب و کار شما کم باشد، و چه چیزی واقعاً می خواهید. .

گاهی اوقات مقایسه صرفاً به این دلیل است که ما زمان زیادی را آنلاین می‌گذرانیم و همه این حلقه‌های برجسته را می‌بینیم، اما گاهی اوقات مقایسه می‌خواهد به ما بگوید که چیزی گم شده است و این می‌تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی برای تصمیم‌گیری در مورد اهداف شما باشد.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که مقایسه مزیت حسادت آمیزی داشته باشد – می دانم که اعتراف به آن برای خودتان خوب نیست! اما وقتی احساس حسادت می‌کنم اغلب به این دلیل است که کسی چیزی دارد که من در زندگی‌ام می‌خواهم و فقط آگاهی از آن می‌تواند برای درک مسیری که می‌خواهم بروم مفید باشد.

افرادی را که باعث مقایسه شما می شوند نادیده بگیرید یا فالو کنید.

من می دانم که انجام این کار می تواند دشوار باشد و ممکن است باعث شود شما کمی احمق شوید، اما اگر دنبال کردن افراد خاصی باعث می شود احساس کنید که شما بد هستید، وقت آن است که انرژی خود را بازیابید تا بتوانید آن را روی کار خودتان متمرکز کنید، روی کار خودتان سفر و رسیدن به نسخه موفقیت خود.

بنابراین از لغو فالو یا بی‌صدا کردن (حتی به طور موقت) حساب‌های افرادی که باعث مقایسه شما می‌شوند نترسید تا بتوانید در مسیر خود بمانید و به کار خود ادامه دهید.

نسخه موفقیت خود را روشن کنید.

این چیزی است که من به آن ادامه می‌دهم، اما داشتن چشم‌انداز روشنی برای اینکه نسخه موفقیت شما چگونه به نظر می‌رسد بسیار مفید است.

چیزی که من اغلب در سفر خود می بینم این است که وقتی خودم را با شخص دیگری مقایسه می کنم به این دلیل است که آنها چیزی را تجربه می کنند که توسط جامعه گسترده تر به عنوان موفقیت آمیز دیده می شود اما در واقع بخشی از نسخه موفقیت من نیست. دانستن و تمرکز روی آنچه برای من موفقیت آمیز است واقعاً به من کمک می کند در کارهایی که دیگران انجام می دهند گرفتار نشوم و به من کمک می کند تا روی سفر خودم برای رسیدن به آنچه می خواهم تمرکز کنم.

اندرو

اندرو

اندرو

اندرو