مجمع ایالتی کالیفرنیا برای اطمینان از درستی فهرست‌های ارائه‌دهنده طرح، حفاظت از بیمار را تصویب می‌کند


AB 236 (هولدن)، که به دنبال بهبود دقت فهرست‌های ارائه‌دهنده برنامه سلامت برای مصرف‌کنندگان است، اکنون به سنای کالیفرنیا می‌رود.

***داستان های مصرف کننده تحت تاثیر در صورت درخواست در دسترس است***

ساکرامنتو، کالیفرنیا – امروز، مجمع ایالتی کالیفرنیا AB 236 را توسط کریس هولدن عضو مجمع تصویب کرد، که فهرست دقیق ارائه‌دهندگان طرح سلامت را تضمین می‌کند و به مصرف‌کنندگانی که سعی در انتخاب ارائه‌دهنده یا طرحی دارند، کمک می‌کند. برای رسیدگی به ناامیدی بیمارانی که در فهرست‌های اغلب قدیمی و نادرست «شبح» جستجو می‌کنند، این لایحه مستلزم آن است که برنامه‌های بهداشتی سالانه اطلاعات موجود در فهرست‌های ارائه‌دهنده خود را بر اساس استانداردهای تعیین‌شده توسط تنظیم‌کننده‌های سلامت تأیید کنند، و معیارهای دقت را برای اجرای قانون موجود، SB 137 (SB 137) تعیین کنند. هرناندز 2015). این معیارهای افزایش سالانه دقت مستلزم آن است که فهرست‌های ارائه‌دهنده برنامه سلامت تا سال 2028 95 درصد دقیق باشند. این الزامات به دنبال بهبود و حفظ دقت فهرست ارائه‌دهنده برای مصرف‌کنندگان است تا بتوانند مراقبت و پوشش مورد نیاز خود را پیدا کنند.

در حالی که هر برنامه بهداشتی در کالیفرنیا ملزم به حفظ لیست به روز ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی درون شبکه ای برای ثبت نام کنندگان خود است، این دایرکتوری ها اغلب ارائه دهندگانی مانند پزشکان، متخصصان سلامت روان، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری و موارد دیگر را فهرست می کنند. شبکه طرح سلامت یا عدم پذیرش بیماران جدید. هنگامی که ارائه دهندگان در این لیست ها غیرقابل دسترس هستند یا در واقع به مصرف کنندگان تحت پوشش آن برنامه بهداشتی مراقبت نمی کنند، اغلب مصرف کنندگان مراقبت از آنها را رد می کنند یا به تاخیر می اندازند. آنها حتی ممکن است احساس کنند مجبور به جستجوی مراقبت های لازم در خارج از شبکه و پرداخت نرخ های متورم هستند. این نادرستی‌ها بیشترین تأثیر را بر مصرف‌کنندگانی دارد که در حال حاضر با بدترین دسترسی‌ها مواجه هستند، مانند آنهایی که مهارت زبان انگلیسی محدودی دارند، افراد دارای معلولیت، و سایرین در جوامع حاشیه‌نشین، بنابراین نابرابری در مراقبت‌های بهداشتی را بدتر می‌کنند.

قانون موجود، SB 137 (Hernandez 2015)، مستلزم گنجاندن اطلاعات تماس اولیه برای ارائه دهندگان فهرست شده، به روز رسانی منظم توسط برنامه های بهداشتی و بررسی سالانه توسط بخش تنظیم کننده است. همچنین الزام می‌کند که اگر مصرف‌کننده‌ای از ارائه‌دهنده‌ای که در فهرست برنامه‌اش به‌عنوان داخل شبکه فهرست شده است، بازدید کند، اما معلوم شود که ارائه‌دهنده خارج از شبکه است، در این صورت طرح او باید به‌گونه‌ای پرداخت کند که گویی مراقبت در شبکه است. با این حال، این قانون به طور موثری از صحت این دایرکتوری ها اطمینان حاصل نکرده است.

در واقع، مشخص شد که یک برنامه بهداشتی دارای نرخ خطای 80 درصدی برای متخصصان بهداشت روان غیرپزشک است که بیشتر آنها دارای نرخ خطا 20 تا 30 درصد هستند. نرخ خطا در میان فهرست‌های برنامه سلامت متفاوت است، اما برای متخصصان سلامت روان غیرپزشک و روان‌پزشکان بالاترین میزان است. نرخ خطا نیز برای ارائه دهندگان مراقبت های اولیه و مراقبت های تخصصی بالا است.

کیتی ون دینز، مدافع سیاست و قانون‌گذاری Health Access کالیفرنیا گفت: «دایرکتوری‌های ارائه‌دهنده برای کمک به مصرف‌کنندگان در یافتن مراقبت و خرید برای یک طرح بهداشتی طراحی شده‌اند، اما بسیاری از مصرف‌کنندگان مراقبت‌هایشان را به تأخیر انداخته‌اند، زیرا باید فهرست‌هایی را که به‌شدت نادرست هستند بررسی کنند.» ، حامی لایحه. AB 236 معیارها و سیاست‌هایی را برای رساندن ایالت ما به فهرست‌های دقیق ارائه‌دهنده برنامه‌های سلامت وضع می‌کند تا کالیفرنیایی‌ها بتوانند به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. این یک لایحه حیاتی برای از بین بردن موانع مراقبت است و ما مجلس را برای تصویب این لایحه به سنا تحسین می کنیم.»

وقتی از سوپرمارکت خرید می‌کنیم، می‌بینیم که مواد تشکیل دهنده درست روی برچسب ذکر شده است، اما متأسفانه کالیفرنیایی‌ها نمی‌توانند هنگام مقایسه فهرست‌های ارائه‌دهنده برنامه‌های بهداشتی که اغلب نادرست هستند، چنین اعتمادی داشته باشند. آنتونی رایت، مدیر اجرایی Health Access California گفت. این لایحه برنامه‌های بهداشتی را در مسیر بهبود قرار می‌دهد، بنابراین بیماران دیگر مجبور نیستند از طریق شبکه‌های ارواح فهرست‌های قدیمی ارائه‌دهندگانی که نقل مکان کرده‌اند، بازنشسته شده‌اند یا بیماران جدیدی را نمی‌پذیرند، تماس بگیرند.»

Health Access داستان های متعددی از بیماران ناامید از شبکه های ارواح و فهرست های نادرست ارائه دهندگان را جمع آوری کرده است که بسیاری از آنها مایل به صحبت با رسانه ها هستند. همانطور که سوزان اف، از سانتا آنا، گفت: “وقتی به نماینده سپر آبی در مورد آن می گویید [inaccurate provider listings]، آنها می گویند، “خب، با لیستی که از پزشکانی که شما را دعوت نمی کنند یا مشتریان جدید نمی گیرند یا دیگر در شبکه نیستند، با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید.” چرا ما، [the consumers] باید کار پا را انجام داد؟»

نویسنده این لایحه، عضو مجمع، کریس هولدن، اظهار داشت: «شبکه‌های ارواح نباید چیزی باشد که ما آن را به عنوان واقعیت بپذیریم، و AB 236 تضمین می‌کند که هر کالیفرنیایی با اطمینان از اینکه اطلاعاتی که به آنها داده می‌شود دقیق و در دسترس باقی می‌ماند، به مراقبت‌هایی که نیاز دارند دسترسی خواهد داشت. من از حمایت Health Access قدردانی می کنم و مشتاقانه منتظر کار روی این لایحه در سنا هستم.

با ایجاد مکانیسم‌های پاسخگویی و ساده‌سازی فرآیند، AB 236 دقت دایرکتوری‌های ارائه‌دهنده طرح سلامت را در سراسر ایالت بهبود می‌بخشد و تضمین می‌کند که مصرف‌کنندگان می‌توانند برای یافتن مراقبت‌های مورد نیاز خود به فهرست‌ها تکیه کنند.

###

سوالات مطبوعاتی را می توان به آدرس زیر هدایت کرد:
آنتونی رایت، awright@health-access.org ،



Source link