نگاه مثبت به غذا چگونه به نظر می رسد


آیا می خواهید با غذا رابطه مثبت تری برقرار کنید؟ این جنبه بسیار مهمی در مراقبت از سلامت جسمی ، روحی و احساسی شما است.

در سالهای گذشته ، تغذیه به طور سیاه و سفید در درجه اول در ارتباط با سلامت جسمانی مورد توجه قرار گرفته است.

به ما آموخته اند که به سادگی در نظر بگیریم که کدام رژیم های غذایی ما بر سلامت جسمی ما تأثیر مثبت می گذارد و کدام انتخاب هایی که انجام داده ایم بر سلامت جسمانی ما تأثیر منفی گذاشته است ، که باید آنها را تغییر دهیم یا تعدیل کنیم.

تا حدودی ، اینها هنوز ملاحظاتی هستند که ما هنگام فکر کردن در مورد تغذیه به آنها نیاز داریم و می خواهیم به آنها توجه کنیم. ما مطمئناً می خواهیم بدن فیزیکی خود را تغذیه کنیم تا یک زندگی کامل ، سالم و لذت بخش را ارتقا دهیم.

اما همانطور که همیشه در Nutrition Stripped می گوییم ، غذا بسیار بیشتر از تغذیه فیزیکی است. زمان به ما نشان داده است که انتخاب های غذایی ما بیش از سلامت جسمی ما تأثیر می گذارد. همچنین بر سلامت روان ما تأثیر می گذارد.

وقتی نگرش مثبتی نسبت به غذا داریم ، تغذیه جسمانی دیگر به ضرر سلامت روان نیست.

ادامه را بخوانید تا دریابید که رابطه مثبت با غذا واقعاً چگونه است ، بنابراین می توانید اقداماتی را برای کمک به شما در جهت رعایت این ویژگیها آغاز کنید.

رابطه مثبت با غذا چگونه به نظر می رسد

  • نگرش مثبت نسبت به غذا آن است که باعث می شود در انتخاب غذا و تغذیه خود احساس اطمینان کنید.
  • شما به گونه ای غذا می خورید که سلامت جسمانی شما را در دراز مدت حفظ می کند.
  • شما در طول غذا حاضر می شوید تا از غذا به طور کامل لذت ببرید.
  • شما برای لذت کامل از غذا لذت می برید.
  • شما از شفافیت ذهنی برخوردار هستید تا انرژی را به سایر جنبه های زندگی خود هدایت کنید ، بدون اینکه حواس شما پرت شود.
  • وقتی گرسنه هستید از نظر جسمی غذا می خورید ، به علائم سیری گوش می دهید و علائم غیر جسمانی گرسنگی را درک می کنید.
  • شما با عادات غذایی خود راحت هستید و با عادات غذایی خود مطابقت دارید.

همه اینها خوب به نظر می رسد ، درست است؟ چه کسی نمی خواهد بتواند سلامت جسمی و روانی را در اولویت کاری قرار دهد که به شما اجازه می دهد بهترین کار را انجام دهید؟

بنابراین اکنون که نمونه هایی از رابطه مثبت با غذا در اختیار دارید ، بیایید در مورد ویژگی هایی که باید تجسم کنید صحبت کنیم.

1. شما با رژیم غذایی متعادل درست غذا می خورید.

برای اطمینان از انتخاب های غذایی و تغذیه ای خود و خوردن به گونه ای که به شما احساس سیری و انرژی می دهد ، باید بدانیم چگونه وعده های غذایی مقوی و متعادل بسازیم.

اینجاست که سیستم های Founding Five ما به کار می آیند. اگر با این سیستم آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رایگان ما را در مورد آن بارگیری کنید!

این یک روش ساده و مبتنی بر واقعیت برای تهیه غذا بدون در نظر گرفتن همه است اضافه بار اطلاعات ما روزانه در مورد غذا و تغذیه می شنویم و می بینیم.

با ایجاد غذایی که از پروتئین ، کربوهیدرات های نشاسته ای و قندی ، کربوهیدرات های غیر نشاسته ای ، چربی ها و عامل طعم تشکیل شده است ، می توانید به راحتی غذا بخورید. نیازی به شک و پرسش نیست.

یک بشقاب متعادل نگرش متعادل و مثبت را نسبت به غذا ترویج می کند.

2. برای تغذیه می توانید میزان مصرف غذای خود را متعادل کنید. و لذت

به عنوان یک متخصص تغذیه و مربی سلامتی ، من این مفهوم را بیشتر از همه مورد چالش مشتریان قرار می دهم.

اکثریت قریب به اتفاق رژیم ها و رژیم ها به شما می آموزند که باور کنید این یک چیز است یا دیگری. یا برای سیر شدن غذا می خورید یا برای لذت غذا می خورید. به همین دلیل ، مردم اغلب خود را در یک چرخه شروع-توقف با ذهنیت همه یا هیچ می بینند.

آنها یا “همه چیز” هستند و فقط برای تغذیه فیزیکی غذا می خورند ، یا “کاملاً” و فقط برای لذت و لذت فوری غذا می خورند.

اگر تا به حال رژیم گرفته اید یا سم زدایی را امتحان کرده اید ، این طرز فکر باید برای شما آشنا به نظر برسد.

نگرش مثبت نسبت به غذا ، نگرشی مثبت است که در آن می توانید به نقش های زیادی که غذا در زندگی شما ایفا می کند احترام بگذارید ، از جمله تغذیه حیاتی که به بدن شما می بخشد و لذت و لذتی که می تواند به همراه داشته باشد.

با در نظر گرفتن غذا و لذت می توانید به راحتی غذا بخورید. دیگر نیازی به قوانین ، مجوزها یا محدودیت های غذایی نیست.

3. غذاها را خوب یا بد نمی نامید.

ما آنقدر می شنویم که سیر کردن غذا خوب و درست است و غذای دلپذیر بد و نادرست است ، به طوری که در حال حاضر به نظر می رسد یک واقعیت است.

در واقع ، این مفهوم بسیار دور از حقیقت است.

نسبت دادن چنین غذایی به اخلاق باعث ایجاد عدم تعادل می شود. این باعث نگرش منفی نسبت به غذا می شود. از احساس گناه ، غرور ، استرس ، اضطراب و اجبار ناشی از رابطه شما با غذا استقبال می کند.

نگرش مثبت به غذا دیگر دلالت بر این احساسات ندارد. این به شما این امکان را می دهد که بدانید غذا فقط غذا است. این غذا یا لذت است یا ترکیبی از هر دو ، به شما این امکان را می دهد که بر اساس خواسته ها ، نیازها و ترجیحات منحصر به فرد خود در هر زمان تعادل مناسب را پیدا کنید.

4- شما برای یافتن تعادل مناسب ، غذای عمدی را انتخاب می کنید.

آیا تا به حال در رژیم غذایی بوده اید که باید تمام غذای خود را اندازه گیری کنید؟ ترازو بگذارید؟ آن را در ظروف پلاستیکی رنگی از قبل اندازه بگذارید؟

یا شاید شما رژیمی داشتید که فقط از آن استفاده می کردید مجاز در زمان خاصی از روز غذا بخورید که نمی توانید بعد از شام دسر بخورید زیرا در خارج از پنجره غذاخوری شما قرار می گیرد.

اینها نمونه هایی از نگرش منفی نسبت به غذا است.

نگرش مثبت نسبت به غذا ، نگرشی است که در آن ما آگاهانه با قصد غذا می خوریم تا با سفتی و قوانین.

این بدان معناست که ما خود را از نظر جسمی بررسی می کنیم تا با سیگنال های گرسنگی و سیری هماهنگ شویم تا اندازه قسمت ها تعیین شود. وقتی از نظر جسمی به آن نیاز داریم ، کجا غذا می خوریم و نه وقتی به ما گفته می شود.

وقتی گاهی بعد از شام دسر می خوریم ، زیرا این یک تجربه دلپذیر است.

خوردن آگاهانه باعث ایجاد نگرش متعادل و مثبت نسبت به غذا می شود.

5. رژیم ها ، روندها و سم زدایی شما را وسوسه نمی کند

وقتی غذا را با استفاده از پنج بنیاد تهیه می کنید ، با احتیاط غذا بخورید ، غذا را بر لذت ارجحیت دهید و بدانید که غذا هیچ اخلاقی ندارد ، به نحوه تغذیه خود اطمینان دارید.

بزرگترین دغدغه بعدی نمی تواند شما را به خود جذب کند ، باعث شود باور کنید که باید به شیوه جدیدی غذا بخورید ، یا همه این کارها را اشتباه انجام می دهید.

نگرش مثبت به غذا ، نگرشی مطمئن نسبت به غذا است: شما ذاتاً می دانید که بهترین کار را برای بدن خود انجام می دهید.

نحوه ایجاد رابطه مثبت با غذا

به عنوان بخشی از روش تغذیه آگاه ، ما به اعضای خود می آموزیم که روابط مثبت ، منحصر به فرد و مثبت خود را با غذا ایجاد کنند. ما به آنها ابزار ، منابع و دانش مورد نیاز برای اطمینان خاطر را می دهیم.

شرکت کنندگان می توانند نگرش خود را نسبت به غذا تغییر دهند تا برای همیشه از چرخه رژیم خارج شوند و با آگاهی و سهولت به جلو حرکت کنند.

نگرش مثبت به غذا در مورد قدرت و استقلال بر زندگی و انتخاب های شما است ، و این عالی است!

دیدگاهتان را بنویسید