شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی مناسب برای بازیابی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات بازاریابی در مورد شیر شکلات استفاده می کنند ، و در اینجا چند مورد وجود دارد:

نوشیدنی احیا کننده اصلی

بعد از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین برای حداکثر بازیابی و کارآیی نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی تولید انرژی در بدن در حین فعالیت های شدید هستند. تحقیقات نشان می دهد که بعد از 30 دقیقه ورزش ، شیر شکلات به تجدید ذخایر کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

بهبود

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به ترمیم ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا بتوانید دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنید.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی را با ورزش روزانه درک می کنند. نه تنها گاهی اوقات. همیشه … هست.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، اگرچه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما این یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. خطا!

بیایید امروز یک دقیقه وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از خبرنامه شیر شکلاتی که از وب سایت سازنده تهیه کرده ام گرفته شده است):

فقط برای یک ایده کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن روزانه 26 گرم قند اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه دریافت می کنید. این در صورتی است که شما فقط یک لیوان شیر شکلاتی بخورید و اگر از این مقدار بیشتر بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من عاشق شکلات هستم ، مثل بقیه! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان نوشیدنی “کامل” و “سالم” بعد از تمرین به بازار عرضه می شود. از شما می خواهم وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید فکر کنید که این یک غذای خوشمزه است و باید در مقادیر محدود مصرف شود و آن را برای موارد خاص بگذارید ، نه اینکه بعد از هر تمرین یا بازی به شما بدهد.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود بعنوان وعده بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با پودر پروتئین و اسکوپ میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید روی کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در زمینه تبلیغات کمک کند!

من عاشق این هستم که بعد از تمرین چه می خورید.

غذا یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید