آیا غذاهای کاملاً سرد با نشاسته مقاوم (مانند سیب زمینی شیرین ، جو دوسر) کالری کمتری دارند؟ : تغذیه


در مورد نشاسته های مداوم کمی گیج شده ام. من می دانم که نشاسته مقاوم کالری کمتری نسبت به نشاسته معمولی دارد ، و می دانم که نشاسته مقاوم هنگامی ایجاد می شود که غذا پخته شود و سپس کاملاً خنک شود (و همچنین وقتی کاملاً خام است؟). بنابراین اگر سیب زمینی شیرین سرد کرده اید ، آیا کالری آن از سیب زمینی تازه پخته و داغ کمتر است؟

فکر می کنم یکبار این را اینجا در یک نظر خواندم ، اما در مورد نحوه کار آن کمی گیج شده ام. وقتی در گوگل جستجو کردم ، فقط به من گفتند نشاسته مقاوم حاوی کالری کمتری است ، اما در مورد آنچه در واقع در طول این فرآیند برای کالری غذا اتفاق می افتد ، چندان اهمیتی ندارد.

همچنین ، وقتی من اینجا هستم ، “خنک شدن کامل” چقدر خوب است؟ دمای اتاق؟ سرد یخچال؟

دیدگاهتان را بنویسید