آیا شش وعده غذایی متابولیسم شما را افزایش می دهد؟


اکثر مردم هنگام تغییر رژیم غذایی جدید ، از هر 10 غذای 9 نفره با 3 وعده غذایی اصلی استاندارد و 2 میان وعده یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع می کنند. چرا؟ زیرا این همان چیزی است که در دنیای رژیم به ما توصیه می شود. با این حال ، اثبات نشده است که این رژیم م theثرترین است.

تحقیقات در واقع نشان می دهد که اگر به همان میزان کالری در 24 ساعت مصرف شود ، هیچ تفاوتی بین متابولیسم فردی که در روز 6 غذا می خورد و کسی که در روز 3 غذا می خورد وجود ندارد!

پس چرا نگران این هستم که “من شش بار در روز غذا می خورم تا سوخت و ساز بدنم را تسریع کنم”؟ خوب ، بسیاری از مشتریان قبلاً شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما دچار حالت گرسنگی می شود و به جای استفاده از غذا برای انرژی ، ذخیره آن را به عنوان چربی شروع می کند.”

ما به شما اطمینان می دهیم که این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ نمی دهد.

یک پاسخ ساده به این س whyال که چرا این موضوع اینقدر محبوب شده است؟ تعصبات غذایی و افسانه هایی که هرگز نمی میرند!

بگذارید آنچه را که برای بسیاری از مشتریانم در حین کار مشاهده می کنم به شما بگویم:

به نظر می رسد سه وعده غذایی در روز با میان وعده در صورت نیاز (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) از نظر سازگاری و به طور کلی بهتر عمل می کند و احتمال پرخوری (یا کالری) را کاهش می دهد. آره.

واقعیت این است که هر بار که غذا می خوریم ، فرصتی برای پرخوری وجود دارد ، به ویژه اگر در طول روز دائماً گرسنه باشیم. اگر در زمان فرصت غذا بخوریم ، تا زمانی که احساس سیری نکنیم (که معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کمتر وعده های غذایی بزرگتر بخوریم) ، احتمالاً کالری کمتری مصرف می کنیم.

بیشتر اوقات ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گویند که همه آنها در طول روز به غذا فکر می کنند.

تا وعده غذایی یا میان وعده بعدی چقدر زمان باقی است؟

آیا باید 2 وعده غذایی را بسته بندی کرده و در طول روز که ساعت 5 سر کار می روم با خود ببرم؟

آیا باید ساعت را در گوشم بگذارم تا دقیقاً بدانم چه موقع باید غذا بخورم؟

به نظر می رسد وقتی 3 وعده غذایی بزرگ در طول روز بخوریم ، بسیار مفید است. این به ما این امکان را می دهد که به جای خوردن غذای کافی برای نگه داشتن شکم ، احساس “سیری” و “سیری” داشته باشیم. همچنین از نظر روانی در مورد غذا آزادی روانی بیشتری داریم. بنابراین ، ما دائماً به وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم ، زیرا 6-5 ساعت قبل از اینکه بدن ما شروع به گفتن این موضوع کند ، داریم. دوباره گرسنه ام!

این می تواند نمایش برای شما باشد!

اما این آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدت ها به فکر “حالت” و “محدودیت” بوده اند!

با این وجود ، ما هنوز مشتریان زیادی داریم که معتقدند به سه وعده غذا در روز نیاز دارند. بزرگ و 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر دائماً احساس می کنید که غذا در طول روز غالب است و احساس سیری نمی کنید ، ممکن است ارزش تغییر را داشته باشد!

وظیفه ما برای شما:

به جای خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز ، به وعده های غذایی بزرگتر و یک میان وعده بروید و احساس خود را ببینید! شاید تازه متوجه شوید که این ترفند ساده بازی را تغییر می دهد!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید