6 هک سطح بالای TikTok که شرکت های SaaS باید بدانند


TikTok به یکی از پلتفرم های رسانه اجتماعی محبوب برای کسب اطلاعات تبدیل شده است. این برنامه از یک برنامه موسیقی پدید آمد و اکنون بر دنیای بازاریابی حاکم است. همه مشاغل کوچک و بزرگ از TikTok برای تقویت رشد خود استفاده می کنند. بسیاری از شرکت‌های SaaS نیز از آن برای افزایش حضور آنلاین خود بسیار استفاده کرده‌اند. اگر به دنبال افزایش دسترسی خود هستید، محتوای عالی ایجاد کنید و از TikViral استفاده کنید زیرا دید شما را در بین مخاطبان جهانی افزایش می‌دهد. برای کسب بازدید بیشتر، مطالب مختلف را در زمان اصلی منتشر کنید.

آیا شما یک صاحب کسب و کار SaaS هستید که می خواهید هک های بیشتری برای افزایش رشد خود بدانید؟ اگر بله، شما در مکان درستی برای کسب دانش هستید.

اکنون، این مقاله را بخوانید تمام هک های سطح بالای tiktok را برای توسعه کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی بیاموزید.

بیایید کاوش کنیم!

1. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

قانون اساسی که باید از آن پیروی کنید این است که یک استراتژی محتوا ایجاد کنید تا ویدیوهای خود را ویروسی کنید. اگر بهترین استراتژی محتوا را ایجاد کنید، تعامل شما می تواند افزایش یابد. به همین دلیل است که همه شرکت های SaaS همیشه استراتژی محتوای خود را ابتدا برنامه ریزی می کنند. بنابراین، شما باید استراتژی محتوا را به روشی بهتر توسعه دهید تا دسترسی خود را در میان آنها غنی کنید انجمن TikTok.

پس از برنامه ریزی، محتوای جذاب و آموزنده در مورد برند خود ایجاد کنید. اگر چنین محتوایی ایجاد کنید، فالوورهای شما را افزایش می دهد، در غیر این صورت ممکن است منجر به شکست شود. بنابراین، برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است یک استراتژی محتوای خوب ایجاد کنید و ویدیوها را پست کنید. مرتباً محتوا را برنامه ریزی و بارگذاری کنید تا برند خود را در سطح جهانی مشهور کنید. انجام این کار فقط به دستیابی سریع به موفقیت کمک می کند.

2. محتوای معتبر ایجاد کنید

TikTok یک برنامه عالی برای به دست آوردن تعامل بیشتر است، تنها در صورتی که محتوای اصلی را آپلود کنید. بهترین محتوا در بالای صفحه نتایج جستجو قرار می گیرد. بنابراین، وظیفه شما این است که به طور مناسب برای ایجاد محتوای منحصر به فرد تحقیق کنید. اگر می خواهید نوردهی خود را گسترش دهید محصول SaaS، این ایده عالی را اجرا کنید. شما همچنین می توانید از روندهای موجود به عنوان بخشی از محتوای خود استفاده کنید. باعث می شود تا کاربران از محصول شما آگاه شوند.

اکنون، ایده ها را برای ایجاد محتوای اصلی دنبال کنید:

  • از طریق یک ویدیوی کوتاه به کاربران آموزش دهید.
  • استراتژی های رقیب را تحلیل کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوا در عین حال آموزنده و سرگرم کننده است.

3. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر یکی دیگر از استراتژی های قدرتمندی است که باید دنبال کنید. به خصوص برای استفاده از محتوای موجود خود، بهترین روش است. همچنین تعامل شما را افزایش می دهد و حضور شما را افزایش می دهد. در عین حال، شما باید تمام محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع آوری کنید و آن را در این پلتفرم TikTok مجدداً ارسال کنید و بازدیدهای tiktok را خریداری کنید تا دسترسی خود را غنی کنید. اکنون مراحل ایجاد اعتماد در بین مخاطبان را اجرا کنید.

  • بهترین محتوا را انتخاب کنید و با استفاده از حساب تجاری خود پست کنید.
  • از موسیقی پرطرفدار برای ویدیوها/تصاویر بازخورد کاربر استفاده کنید.
  • سپس، یک مسابقه برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود ایجاد کنید.

4. با سازندگان محتوای B2B ارتباط برقرار کنید

یک روش کلیدی اصلی که همه شرکت‌های SaaS از آن استفاده می‌کنند، کار با سازندگان است. گاهی اوقات، تنها پس از کار با یک خالق عالی می توان محتوای درجه یک ایجاد کرد. بنابراین، به دنبال یک خالق با استعداد باشید که بخواهد از شما در ایجاد محتوای با کیفیت در مورد محصولتان حمایت کند. با رعایت نکات زیر می توانید این مشارکت را موفق کنید:

  • بررسی کنید که آیا سازندگان قادر به ایجاد محتوای با کیفیت و آموزنده هستند یا خیر. همه پست‌های آن‌ها را ببینید، هر قسمت از محتوا را مرور کنید و تصمیم بگیرید که با آنها کار کنید.
  • هدف خود را مورد بحث قرار دهید و از آنها بخواهید که بر اساس آن محتوا تولید کنند تا محصولات شما را معروف کنند. سپس، به سازندگان توضیح دهید که کدام قسمت برای شما مناسب است و ایده را اجرا کنید.
  • یک رنگ پس زمینه عالی تنظیم کنید و محصول خود را از زوایای مختلف به کاربران نشان دهید. از سازندگان بخواهید بر روی تمام جزئیات مورد نیاز تمرکز کنند تا به مخاطب اطلاع دهند.
  • در صورت نیاز فیلترها را اضافه کنید و زمان صحیح آپلود ویدیو را بدانید. اگر این کار را انجام دهید، کسب و کار شما رشد خواهد کرد و در مدت کوتاهی به آن می رسد.

5. یک استراتژی هشتگ قوی بسازید

هشتگ ها نقش مهمی در بازاریابی شبکه های اجتماعی دارند. اگر محتوای خلاقانه را با جزئیات محصول خود به همراه هشتگ ارسال کنید، قابلیت کشف شما را افزایش می دهد. به طور عمده، اگر هشتگ های مناسب را در نظر بگیرید، شانس شما برای دستیابی به افراد ایده آل برای محصولات SaaS است. این نکته معتبر را به خاطر بسپارید و سعی کنید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید تا محصول خود را در سطح جهانی محبوب کنید.

در اینجا چند راه برای استفاده از هشتگ وجود دارد:

1. رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید:

ببینید چگونه رقبای شما در پلتفرم TikTok موفق هستند. حساب کاربری آنها را از نزدیک دنبال کنید تا بدانید هر چند وقت یکبار محتوا را آپلود می کنند و چه هشتگ هایی اضافه می شوند. سپس، تمام استراتژی های آنها را مشخص کنید و از هک ها برای اضافه کردن هشتگ های مرتبط به ویدیوهای خود استفاده کنید. اگر به طور مداوم از این ایده پیروی می کنید تا رشد خود را در این برنامه TikTok افزایش دهید.

2. چالش های هشتگ:

راه های زیادی برای افزایش بازدیدها و فالوورهای حساب خود در TikTok وجود دارد. اما اگر یک چالش هشتگ ایجاد کنید بسیار بهتر خواهد بود. مخاطب را به شرکت در چالش تشویق کنید و به آنها هدایایی بدهید. اگر این هک را پیاده سازی کنید، هیچکس نمی تواند استراتژی های شما را شکست دهد. بنابراین، از این فرصت عاقلانه استفاده کنید و شرکت SaaS خود را توسعه دهید.

6. از تبلیغات پولی استفاده کنید

تبلیغات TikTok یکی از ترفندهای مفید برای افزایش آگاهی شماست. ابتدا باید یک ویدیوی معمولی ایجاد کنید و هزینه آن را در TikTok بپردازید. این ساده ترین روش برای تبلیغ محصولات خود به کاربران جهانی است. حتی شما می توانید بودجه اجرای تبلیغات در TikTok را تعیین کنید. بنابراین، اگر باهوش هستید، برای موفقیت در هدف خود، از تبلیغات پولی در TikTok استفاده کنید. مهمتر از همه، برای دسترسی به Ad Manager باید به یک حساب تجاری بروید.

می‌توانید آگهی‌های بعدی را مرتباً پست کنید تا سریع‌تر به موفقیت برسید.

نتیجه گیری در مورد هک های TikTok رسانه های اجتماعی برای رشد تجارت

نداشتن ایده طبیعی است، اما اگر با یک سازنده ارتباط برقرار کنید، آن ها محتوای خوبی بر اساس نیاز شما ایجاد خواهند کرد. سپس، می توانید از محتوا برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. در مرحله بعد، یک استراتژی هشتگ قوی برای افزایش قابلیت کشف خود بسازید. در نهایت، پس از برنامه ریزی بودجه، تبلیغات پولی را اجرا کنید. اگر تمام این هک ها را به طور مداوم دنبال کنید، شرکت SaaS شما در TikTok موفق خواهد شد.