چیزهایی که باید درباره کتوژنیک برای لاغری بدانید

عوارض رژیم کتوژنیک در شیردهی رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): این یک رژیم غذایی دارای کربوهیدرات کم، پروتئین متوسط و سه قانون مضحک درباره کتوژنیک برای لاغری چربی زیاد است. همانطور که در بالا ذکر کردیم، رژیم کتوژنیک رژیمی است که دارای کربوهیدرات بسیار کم، پروتئین متوسط کم و چربی زیادی است. بسیار شکبرانگیز است که شخص یا شرکتی ادعا کند خریدن محصولات گرانقیمت او رژیم شما را موفقتر خواهد کرد. یک مطالعه دریافت که پیروی از رویکرد سختگیرانه همه یا هیچ در رژیم گرفتن با پرخوری یا افزایش وزن مرتبط است. ورزشکاران حرفهای و دوستداران ورزش، این مواد را به چند دلیل در دستور مصرف خود قرار میدهند؛ یکی از آنها این است که این مواد به پروتئین سازی و در نتیجه افزایش حجم عضلات کمک میکند. بیماری پارکینسون: یک مطالعه نشان داد که رژیم غذایی کتو به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک می کند. یک مطالعه نشان داد که رژیم کتو میتواند دیابت را معکوس کند. یک مطالعه نشان داده که این رژیم غذایی به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک کرده است.

مدل استاندارد آن (SKD)، مدلی است که بیشترین مطالعه درباره آن انجام شده و به واسطه پژوهشهای بسیار در آن، بیشتر از دیگر ورژنها، توصیه میشود. رژیم کتو برای برخی بیماریهای خاص، به ویژه دیابت نوع 2 بسیار موثر بوده است. همچنین برای آنکه این رژیم موثر واقع شود، باید در یک دوره زمانی طولانی از آن پیروی کنید؛ این مسئله میتواند برای برخی از افراد چالشبرانگیز باشد. با این حال، این نوع رژیم غذایی برای بهبود سلامت قلب و کاهش التهاب بدن نیز موثر است. در حالیکه سبزیجات و میوههای ارگانیک در مقایسه با انواع معمولی، سموم کمتری دارند و حاوی مقادیر بیشتری از آنتیاکسیدانها و مواد معدنی خاص هستند اما این تفاوتها آنقدر ناچیز است که مزیت سلامتی چندانی ندارد. برای حل این مشکل به وعده های غذایی که در طول روز مصرف میشه، مقدار کمی نمک اضاف کنید. اگر هم نمی توانید خوردن نان، شیرینی و انواع بیسکویت را کنار بگذارید، توصیه ما به شما این است که از نان، بیسکویت و شیرینی های رژیمی که همان عطر و طعم را دارند، استفاده کنید. با شنیدن سندرم تخمدان پلی کیستیک، اولین چیزی که افراد میپرسن این هست که اصلا این بیماری چیه؟ رژیم بولتپروف، یک رژیم کتوژنیک گردشی را با روزهداری متناوب ترکیب میکند.

رژیم کتوژنیک برای افزایش وزن

رژیم بولتپروف ادعا میکند که میتواند به کاهش وزن حدود نیم کیلوگرم در روز کمک کند و در عین حال سطوح انرژی و تمرکز را افزایش دهد. این رژیم ادعا میکند که میتواند به کاهش وزن نیم کیلوگرم در روز کمک کند و در عین حال انرژی و تمرکز را افزایش دهد. اما شخصی که با وزن 108 کیلوگرم از رژیم کتوژنیک برای لاغری استفاده کرد، در مدت زمان 27 روز به وزن 101.2 کیلوگرم رسید. شام: سالمون با مارچوبه که در کره پخته شده باشد. در روزهای تغذیه مجدد با کربوهیدرات توصیه میشود که سیبزمینی شیرین، کدو و برنج سفید مصرف کنید تا مصرف روزانه کربوهیدراتتان را از حدود ۵۰ گرم یا کمتر به ۳۰۰ گرم افزایش دهید. آب توان جسمی را در برابر تمرینات بدنی افزایش داده و در نتیجه بدن دیرتر خسته میشود و بیشتر کالری می سوزاند. مقدار بالای آب طالبی آن را تبدیل به خوراکی آبرسان می کند و کالری را پایین نگه می دارد، حدود 54 کالری در هر فنجان مکعبی، بر اساس داده های USDA. چربیهای سالم به شما کمک میکنند تا مدت طولانیتری سیر بمانید، هوس را کاهش داده و در نهایت به کاهش وزن شما کمک میکند.

با اینحال براساس شواهد محکمی پایهریزی نشده، بسیاری از گروههای غذایی سالم را حذف میکند و استفاده از مکملهای مارکدار گرانقیمت را توصیه مینماید. تحقیقات بیشتری بر روی انسانها با جامعه آماری بزرگتر مورد نیاز است ، اما بررسی ذکر شده مسلما جای تأمل بسیاری دارد. این رژیم روی مواد غذایی پرچرب با میزان پروتئین متوسط و کربوهیدرات پایین تاکید میکند و روزهداری متناوب نیز در آن وجود دارد. شیر نارگیل را اضافه کنید، بگذارید بجوشد، حرارت را کم کنید تا بجوشد، درب آن را ببندید و 30-40 دقیقه دیگر بپزید و هر 5-10 دقیقه هم بزنید. از جمله بهترین چربیها آووکادو، روغن نارگیل است که میتوانید در سایت ما پیدا کنید، آجیل و دانهها، روغن زیتون و روغن زیتون. غذاهای مصرفی عبارتند از پروتئین های بدون چربی، گوشت با علف، غذاهای کامل، میوه ها، تخم مرغ، مرغ، سبزیجات، آجیل و دانه ها. در حالی که برخی از افراد میتوانند تغییرات مربوط به رژیم غذایی را راحتتر بپذیرند، برخی دیگر ممکن است متوجه شوند که بدن آنها برای سازگاری با تغییرات ناگهانی به زمان بیشتری نیاز دارند. اما، به طور کلی، میزان کربوهیدراتی که مصرف می کنید بر اساس شدت تمرین شما است.

الکترولیت در رژیم کتوژنیک چیست

لیست مواد غذایی مجاز رژیم کتوژنیک حاوی مقدار کمی کربوهیدرات می باشد، در نتیجه کاهش کربوهیدرات دریافتی، بدن کربوهیدرات لازم برای تامین انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز را ندارد در نتیجه از چربی به جای کربوهیدرات به عنوان منبع تامین انرژی مورد نیاز استفاده میکند.رژیم کتوژنیک معتقد است که اینکار علاوه بر چربی سوزی بر روی سلامت و تندرستی افراد هم تاثیر می گذارد زیرا با استفاده از چربی برای تامین انرژی مورد نیاز بدن عملکرد بدن بهبود می یابد. با از دست رفتن آب، سدیم در بدن نیز کم میشود. در مجموع بهتر است شما از نکات رژیمی ثابتشده که هزینه چندانی ندارند و یک رابطه سالم با غذا ایجاد میکنند، پیروی نمایید. رژیم کتوژنیک یا کتو The Ketogenic Diet یک رژیم کم کربوهیدرات ، با پروتئین متوسط و چربی بالا است که می تواند به فرد کمک کند تا چربی سوزی در بدن او به طور موثرتری انجام شود. اما اگر این میزان به میزان کافی کاهش یابد، شروع به استفاده از چربی میکنند، به جز سلولهای عصبی که توانایی این کار را ندارند. رژیم کتوژنیک از جمله رژیمهای معروف با حداقل میزان کربوهیدارت است.

کاهش وزن با رژیم کتوژنیک

بهترین عامل پیشبینیکننده کاهش وزن، توانایی شما برای دنبال کردن یک رژیم با کالری کاهشیافته برای یک دوره زمانی طولانی است. همچنین اگر رژیم را به درستی دنبال نکنید، ممکن است به کتوز نرسید. برای شروع رژیم کتوژنیک ممکن است به منابع غذایی پرچرب نیاز داشته باشید. در کنار موادی که برای درست کردن قهوه بولتپروف نیاز دارید، آسپری چندین محصول دیگر نیز در وبسایت بولتپروفاش عرضه میکند؛ از پروتئین کلاژن گرفته تا آب غنیشده با MCT. آسپری با وجود آنکه موسس شرکت و یک مدیر اجرایی موفق بود اما در اواسط دهه ۲۰ زندگیاش ۱۳۶٫۴ کیلوگرم وزن داشت و از سلامتش غافل شده بود. رژیم کتوژنیکِ درمانیِ کلاسیک در دههٔ ۱۹۲۰ میلادی گسترش یافت و یک دهه بعد نیز همچنان رایج بود، ولی با ساخت داروهای ضد صرع، کمکمرو به فراموشی رفت. مشورت با پزشک به ویژه در مواردی که محدودیتهای غذایی دارید مانند گیاهخواری یا داشتن برخی آلرژیهای غذایی بسیار مهم است. سبزیجات با برگ های سبز نیز بسیار مقوی بوده و حاوی مقدار زیادی فیبر هستند. درواقع مصرف میوه با کاهش وزن مرتبط است و ثابت شده که محصولات لبنی دارای اثرات ضدالتهابی هستند. ماهیت ضدالتهابی این رژیم به کاهش وزن سریع کمک مینماید. آسپری، رژیم بولتپروف را بهعنوان یک برنامه ضدالتهابی برای کاهش وزن سریع و بدون گرسنگی با حداکثر کارایی توصیف میکند.

ابن رژیم توصیه میکند که بهمنظور سرکوب گرسنگی و داشتن انرژی طولانیمدت و وضوح ذهنی، بهجای خوردن صبحانهتان قهوه بنوشید. اگر رژیم را با گرسنگی اولیه آغاز نکنند، زمان رسیدن به بهبودی نسبی در نیمی از بیماران کمی طولانیتر (۲ هفته) است، اما میزان کاهش تشنجها در درازمدت، تفاوتی ندارد. آسپری، محصولات ارگانیک و گوشت دام تغذیهشده با علف را توصیه کرده و خاطرنشان میکند که آنها در مقایسه با همتایان معمولیشان مغذیتر بوده و حاوی آفتکشهای کمتری هستند. هنگامی که بدن شما برای دریافت انرژی از سوزاندن گلوکز به چربی تغییر مسیر میدهد، ممکن است علائمی شبیه آنفولانزا داشته باشید. از طرفی، مکملهای حاوی منیزیم میتوانند در بهبود یبوست کمککننده باشند. همچنین آسپری دیدگاههای بسیار سادهشدهای از تغذیه و فیزیولوژی انسان ارائه میدهد؛ مثلا میگوید مردم نباید بهطور منظم میوه مصرف کنند چون حاوی قند است یا اینکه تمام لبنیات – بجز کره – باعث التهاب و بیماری میشوند. برای مثال اگر ورزشکاری که به صورت حرفه ای ورزش میکند و بافت عضلانی قابل توجه (به همراه مقدار بسیار جزئی چربی داشته باشد) و شاخص توده بدنی این ورزشکار ۳۰ باشد، مطابق فرمول BMI باید ورزشکار چاق باشد. حال تصور کرده که این منبع انرژی را محدود و بدن کربوهیدرات کافی برای سوختن نداشته باشد، چه میشود؟

فروشگاه کتوژنیک در غرب تهران

آن توسط تحقیقات علمی پشتیبانی نمیشود، میتواند گران باشد، به خرید محصولات مارکدار نیاز دارد و ممکن است به اختلال خوردن منجر شود. در اینگونه مطالعات (که به آن «مطالعهٔ همگروهی گذشتهنگر» میگویند) اغلب یک گروه از بیماران که اخیراً توسط پزشک درمان شدهاند را با گروه دیگری از بیماران مشابه که تنها رژیم غذایی را بهدرستی رعایت کردهاند مورد مقایسه قرار میدهند. مطالعات نشان می دهد که رژیم کتوژنیک روش مؤثرتری برای مدیریت و جلوگیری از دیابت در مقایسه با رژیم های کم کالری است. با این وجود تحقیقات نشان میدهد که هیچ رژیم واحد و منحصربفردی برای کاهش وزن وجود ندارد. رژیمهای آنلاین زیادی هستند که با قیمتهای خیلی کمتر و تخفیفهای بالای همیشگی و به هر بهانه و مناسبتی، رژیم یا بهتر بگوییم یک جدول غذایی میدهند. این علائم ممکن است تا یک هفته یا کمتر طول بکشند اما در موارد شدید، شاید تا یک ماه ادامه داشته باشند. شاید الان بهتر درک کنید که چرا تا این حد اضافه وزن پیدا کردین.

Th᠎is has been c᠎reated wi᠎th the help ​of GSA Conte᠎nt  Ge​nera to​r DEMO᠎.

برخی از عوارض جانبی این رژیم چیست؟

این مسئله برای افراد ورزشکاری چون بوکسرها، کشتی گیران و وزنه بردارها که وزنشان قبل از شروع مسابقات ورزشی برایشان حائز اهمیت است، فایده های بی شماری دارد. خلاصه: رژیم بولتپروف بر استفاده از محصولات مارکدار خود تاکید میکند و دستورالعملهای سختگیرانهای را برای روشهای پختوپز مواد غذایی مجاز ارائه میدهد. آن ممکن است برای کنترل اشتها مفید باشد اما پیروی از این رژیم برای برخی از افراد دشوار است. این رژیم شامل کاهش شدید مصرف کربوهیدرات و جایگزین کردن آن با چربی است. با حذف یا کاهش کربوهیدرات از رژیم غذایی، بدن در شرایط کتوزیس قرار می گیرد. برخی از عوارض جانبی این رژیم چیست؟ اینکه آیا این رژیم میتواند به کاهش وزن شما کمک کند یا نه، به تعداد کالریهای مصرفی شما و میزان پایبندیتان به آن بستگی دارد. آن شامل خوردن غذاهای کتو – پرچرب و کمکربوهیدرات- برای ۵ تا ۶ روز در هفته و سپس ۱ تا ۲ روز تغذیه مجدد با کربوهیدرات میباشد. این غذاها را سفارش بدهید و هرگونه غذایی را که محتوی مقدار زیادی کربوهیدرات است، با سبزیجات اضافه جایگزین کنید. با اینحال از آنجا که این اقلام بسیار گرانتر از انواع معمولی هستند، همه نمیتوانند از عهده هزینه بالای آنها بربیایند. رژیم غذایی استاندارد و پر پروتئین بسیار رایج و محبوب هستند.