برترین 10 ترفندهایی برای رشد مکمل های کتوژنیک شما

رژیم کتوژنیک خوب یا بد در زیر ، لیست کوتاهی از مزایایی که از رژیم کتوژنیک دریافت خواهید کرد ، پیدا خواهید سه قانون مضحک درباره کتوژنیک برای لاغری کرد. اگر هر یک از شرایط زیر را دارید نخست با پزشک خود در این باره صحبت کنید تا مطمئن شوید که رژیم غذایی کتوژنیک برای شما بی خطر باشد، به ویژه اگر دیابت نوع یک دارید. رژیم لاغری کتوژنیک یکی از رژیمهای محبوب این روزها است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در خصوص رژیم کتوژنیک هم بجز این مورد متأسفانه اغلب کسانی در حال فروش این رژیم هستند، حتی مدرک کارشناسی تغذیه ندارند. لیموترش تازه هم توش بچکونید. برای رفع نفخ هم نوشیدنی سرکه سیب و لیموترش – که قبلتر گفته شد – رو بنوشید. منتهی شرایطی دارد که باید به خوبی از آنها آگاه باشید. برای مثال برخی از مواد مجاز و غیر مجاز در این رژیم وجود دارد که باید لیستی از آنها را تهیه کنید. در رژیم کتوژنیک منبع سوخت بدن که از آن برای تامین انرژی روزانه استفاده می شود از گلوکز (قند) به چربی ها تغییر می کند و مواد غذایی پرچرب جایگزین کربوهیدرات ها می شوند. آن را سفارش دهید و هر غذایی با کربوهیدرات بالا را با سبزیجات اضافی جایگزین کنید. هنگامیکه مصرف کربوهیدرات خود را کاهش میدهید، بدن شما در حالت کتوز که یک حالت متابولیک است قرار میگیرد که در آن بدن از کتون ها بهعنوان منبع انرژی بهجای گلوکز استفاده میکند، چیزی که بدن به آن عادت کرده است.

برخلاف سایر رژیم های غذایی که لیست خوراکی های قابل استفاده در آنها به شدت محدود هستند و شما باید گرسنگی زیادی را تحمل کنید تا به کاهش وزن دست پیدا کنید، لیست غذاهای موجود در رژیم کتو متنوع و جذاب می باشد. ادویه ها: شما می توانید از نمک، فلفل و گیاهان و ادویه های سالم مختلف استفاده کنید. این آستانه در افراد مختلف متفاوت است ، اما یک راهنمای خوب برای اکثر افراد این است که بین 5 الی 15 درصد کل کالری دریافتی روزانه آنها باید به عنوان یک نقطه شروع عمل کند.به طور معمول ، سطح کتون می تواند به هر فرد کمک کند تا محدوده ای را پیدا کند که به آنها اجازه دهد در کتوزدگی بمانند. کسانی که به اصول رژیم کتوژنیک به طور کامل عمل میکنند، وزن کم میکنند و لاغر میشوند. همچین افرادی که از سردرد مزمن رنج میبرند، بیماریهای مغز و اعصاب و نیز افراد مبتلا به آکنه و دیابت نوع ۱، با رژیم مذکور تا حدودی بهبود پیدا میکنند اما حتما لازم است که این رژیم را زیر نظر پزشک اتخاد و دنبال کنند.

کاهش وزن رژیم کتوژنیک

در لیست زیر برخی از غذاهای ممنوعه رژیم کتو را میتوانید ببینید. حتی اگر شما برخی از موارد را رعایت کنید ممکن است این دوره کمتر هم طول بکشد. عارضه جانبی رژیم کتوژنیک آنفولانزای کتونی نامیده می شوند و معمولا چند روز بیشتر طول نمی کشد. اما خبر خوب این است که این عوارض فقط برای چند روز طول می کشد و در تمام طول مدتی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنید این عوارض را تجربه نخواهید کرد. رژیم مدیترانهای بهعنوان بهترین رژیمهای غذایی برای سلامت جسمی و سلامت روان و نیز طول عمر شناخته شده است. در مورد مواد معدنی، سعی کنید 4000-3000 میلی گرم سدیم، 1000 میلی گرم پتاسیم و 3000 میلی گرم منیزیم را در طول روز برای کاهش عوارض جانبی مصرف کنید. اگر تا بحال در مورد رژیم غذایی کتوژنیک مدیترانهای چیزی نشنیدهاید. در حقیقت رژیم کتوژنیک خیلی بهتر از رژیم غذایی کم چرب است. او در کتاب پرفروشش با عنوان «رژیم بولتپروف» از سفر ۱۵ سالهاش برای کاهش وزن و بدست آوردن مجدد سلامتیاش بدون متوسل شدن به رژیمهای غذایی سنتی میگوید؛ همچنین ادعا میکند که شما میتوانید با دنبال کردن روش او به همان نتایج دست یابید. هنگامی که رژیم کتوژنیک و رژیم مدیترانهای را در قالب یک رژیم غذایی ترکیب میکنیم، هر دو جنبه منفی آنها از بین میرود، و ما را با رژیمی روبرو میکند که میتواند به طور قابلتوجهی هر جنبه از سلامتی ما را بهبود بخشد، و هم کاهش وزن سریعی داشته باشد.

علیرغم مزایای اثبات شده رژیم کتو، برخی از جنبههای منفی بالقوه جدی وجود دارد، عمدتاً اینکه بدن نمیتواند بهتنهایی با چربی در طولانیمدت زنده بماند. کاهش کربوهیدرات، بدن شما را در حالت متابولیسمی قرار می دهد که افزایش غیر طبیعی مواد کتونی در بدن نام دارد. نتایج یک مطالعه جالب در این زمینه بر روی 34 نفر که به مدت 8 هفته رژیم کتوژنیک را دنبال کردند نشان داد آنها 5 برابر بیشتر از افرادی که رژیم کمچربی داشتند چربی از دست دادند. • رژیم کتوژنیک میتواند بروز تشنج در کودکان مبتلا به صرع را بهطور چشمگیری کاهش بدهد. • کاهش سطح انسولین، مصرف کمتر شیرینیها و غذاهای فرآوریشده، راه مناسبی برای درمان آکنهاست. سالمترین راه برای انجام این کار، محدودکردن مصرف کربوهیدرات به کمتر از 50 گرم در روز در رژیم کتو است. بیشتر افراد نیاز دارن دریافت کربوهیدارتها رو تا حدود 25 الی 30 گرم در روز محدود کنن تا بدنشون در حالت کتوز یا کتوزیس قرار بگیره. به طور خلاصه، هر غذایی که کربوهیدرات بالایی داشته باشد باید محدود شود. این تصور غلط وجود دارد که تمرین با معده خالی به شما کمک می کند چربی بیشتری بسوزانید.

رژیم کتوژنیک به

جای کالری شماری و محدود کردن خوراکی ها و حتی کمک گرفتن از تمرین های شدید ورزشی برای رسیدن به کاهش وزن شما را از طریق دیگری به هدفتان نزدیک می کند. این کار قدرت بیشتری در اختیار بدن در زمان تمرین میگذاره. بعد از زمان تعیین شده نان خواهد پخت ولی برای اطمینان خلال را از داخل نان بیرون بکشید و نگاه کنید اگر خمیری به خلال چسبیده بود هنوز آماده نشده است ولی اگر تمیز بود کاملا پخته شده. مواردی مانند قند و شکر و نوشابه با محدودیت شدیدی مواجه هستند و در مرحله بعدی نیز غذاهای دارای نشاسته مانند نان و پاستا و برنج قرار دارند. هم رژیم مدیترانهای و هم رژیم کتوژنیک هر دو میتوانند سبک زندگی بسیار مفیدی برای دور شدن از رژیم معمولی پر از نان و برنج سفید باشند، اما یکی کاهش وزن کم و دیگری اگر اصولی نباشد عوارضی دارد. This art ic le was gen​er at​ed  by GSA Co​nt᠎en᠎t  Ge nerato r DE​MO!

نی نی سایت درباره رژیم کتوژنیک یک رژیم غذایی خوب رژیمیه که تمام نیازهای تغذیه ای شما رو تامین کنه و در واقع سبک زندگی شما رو اصلاح کنه. اما اگر یک هفته قبل از شروع رژیم میزان کربوهیدرات رو کم کنه ( کم نه کاملا قطع ) بدن به مرور به این موضوع عادت میکنه. اما این رژیم کاهش وزن چندانی ندارد در مقابل جامعه سلامت شاهد کاهش وزن باورنکردنی و اغلب شدید و سریع با رژیم کتوژنیک بوده است که با قراردادن بدن در حالت کتوز بهدستآمده است. همچنین چربی را در کبد به کتون تبدیل می کند که می تواند انرژی مورد نیاز مغز را تامین کند. اما برای جایگزینی مصرف کربوهیدرات، بدن چربی را در کبد به اسیدچرب و اجسام کتونی تبدیل میکند. سطح بالای غیرطبیعی اجسام کتونی به نام کتوز خوانده می شود و این شرایط هدف رژیم کتوژنیک محسوب می شود. تصور می شود که ایجاد شرایط کتوز به کنترل دفعات و شدت حملات صرعی کمک می کنند هر چند علت این اثر هنوز تا کنون کاملاً شناخته نشده است. رژیم کتو باعث افزایش سطح تری گلسرید میشود که به کلسترول جریان خون مرتبط است. هر دو رژیم به ما کمک میکنند تا چندین نشانگر زیستی مهم برای سلامت کلی، مانند کلسترول، تری گلیسیرید، قند خون و سطح فشارخون را بهبود بخشیم.

رژیم کتوژنیک و پریود

رژیم کتوژنیک برای افرادی که اضافه وزن دارند و مبتلایان به دیابت و کسانی که میخواهند سلامت متابولیک شان را بهبود بدهند، فوق العاده است. و ما نباید فراموش کنیم که پس از پایان درمان کتوژنیک، رفتار شما در سر میز باید بیشتر از قبل مراقب باشید تا به اشتباهات و عدم تعادل رژیم غذایی متوسل نشوید که میتواند به سرعت نتایج به دست آمده را باطل کند. پس از گذشت دو تا سه ماه، میتوانید در موارد خاص، کربوهیدرات مصرف کنید ولی پس از آن، بلافاصله به رژیم خود باز گردید. به افراد در کاهش وزن اضافه کمک کند. متأسفانه اثرات جانبی رژیم کتوژنیک که با نام آنفولانزای کتوژنیک یا “Keto Flu” شناخته می شود برخی افراد را از داشتن این رژیم می ترساند. برترین ها – ترجمه از ساناز مطلبی: رژیم غذایی کتوژنیک حاوی کربوهیدرات کم و چربی بالا است که فواید بسیاری برای سلامتی دارد. رژیم غذایی استاندارد و پر پروتئین بسیار رایج و محبوب هستند. اطلاعات موجود در این مقاله بیشتر مربوط به رژیم کتوژنیک استاندارد است. رژیم کتوژنیک دارای پروتئین بالا: این رژیم شبیه رژیم کتوژنیک استاندارد است اما شامل پروتئین بیشتر می باشد.

فروشگاه کتوژنیک در اصفهان

اما ظاهرا مواردی مثل بیماری «صرع»

هم با این رژیم لاغری تا حدودی بهبود پیدا میکند. این رژیم علاوه بر کاهش وزن فواید دیگری هم دارند. علاوه بر این، رژیم کتوژنیک آن قدر سیر کننده است که شما می توانید بدون محاسبه ی کالری یا دنبال کردن اینکه چه غذایی می خورید وزن کم کنید. منیزیم یکی دیگر از مواد معدنی و الکترولیت ضروری برای بدن است که وظایف مهمی همچون سوخت و ساز مواد غذایی، انتقال سینگالهای عصبی، تعادل مایعات در بدن و حفظ سلامت استخوان و ماهیچهها را در بدن بر عهده دارد. رژیم غذایی کتوژنیک سطوح قند خون و انسولین را پایین می آورد و متابولیسم بدن را از کربوهیدرات پاکسازی کرده و به سمت چربی و کتون می برد. کتوژنیک، اصطلاحی است برای رژیم غذایی کمکربوهیدارت، با این ایده که شما کالری بیشتری از پروتئین و چربی دریافت کنید و در عوض، کربوهیدارت کمی بخورید. در تحقیق دیگری به این نتیجه رسیدند که افراد با رژیم کتوژنیک ۳ برابر بیشتر از رژیمهای توصیهشده برای افراد دیابتی کاهش وزن داشتند. رژیم غذایی مدیترانهای بیش از 50 سال است که درباره آن صحبت و تحقیق شده است. بیش از ۲۰ مطالعه نشان می دهند که این نوع رژیم غذایی می تواند به کاهش وزن کمک کند و باعث تقویت سلامتی شود.

کتوژنیک در بدنسازی

رژیم غذایی کِتو یا همان کتوژنیک یک برنامه غذائی معروف و جهانی محسوب میشود که لاغری معجزهآسا، محصول معتبر و شناخته شده آن است و افراد زیادی در دنیا خصوصا بازیگران و سلبریتیها بهواسطه استفاده از این رژیم، لاغر شدهاند. باید بدانید شواهد زیادی وجود دارد که ترکیب آنها سلامت طولانیمدت و کاهش وزن درعینحال لاغری سریع است. در اینجا فهرستی که باید در رژیم کتوژنیک کاهش پیدا کند یا حذف شود وجود دارد. برای کاهش این عوارض بهتر است چند هفته رژیم کم کربوهیدرات را دنبال کنید تا بدنتان یاد بگیرد چگونه چربی بیشتری بسوزاند و سپس کربوهیدرات را از رژیم غذاییتان حذف کنید. برای اینکه این مشکل را کم کنید، می توانید برای چند هفته اول، رژیم غذایی مکرر با کربوهیدرات پایین را امتحان کنید. رژیم غذایی مقدار حداکثری را مشخص نکرده است. رژیم کتوژنی می تواند به شما کمک کند تا چربی اضافی را که کاملا با دیابت نوع ۲ مرتبط است کم کنید. همانطور که پروتئین برای رشد ماهیچه ها مهم است ، کربوهیدرات ها نیز با ترشح انسولین نقشی مهم را ایفا می کند تا پروتئین را سریعتر وارد عضلات کند.