چه زمانی باید قیمت مربیگری خود را افزایش دهید؟


اگر مدتی است که مربیگری می‌کنید، این سوال که چه زمانی باید قیمت‌های مربیگری خود را افزایش دهید ممکن است چیزی باشد که در حال فکر کردن هستید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا و چه زمانی باید قیمت کوچینگ خود را افزایش دهید و در این پست قصد داریم تعدادی از آنها را بررسی کنیم تا به شما در تصمیم گیری برای خود و کسب و کارتان کمک کنیم.

قبل از بررسی، اگر در مورد نحوه قیمت گذاری مربیگری خود از دیدگاه واقعاً عملی گیر کرده اید، این پست را بررسی کنید.

بنابراین، چه زمانی باید قیمت خدمات مربیگری خود را افزایش دهید؟

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=V9Renb9EPJs

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

چون شما می خواهید

در اینجا یک یادآوری وجود دارد که قیمت های شما قیمت های شما هستند و به شما بستگی دارد که چه چیزی را شارژ کنید. شما می توانید قیمت های خود را کاملاً بدون نیاز به توجیه افزایش دهید.

با این حال، می‌دانم که برخی از ما وقتی دلایلی در پشت آن داشته باشیم یا حتی ممکن است کمی فشار داشته باشیم، احساس راحتی بیشتری می‌کنیم، بنابراین در اینجا چند دلیل دیگر برای اینکه چرا و چه زمانی باید قیمت‌های خود را افزایش دهید، آورده شده است.

شما به طور کامل رزرو می شوید

اگر متوجه شدید که تمام جایگاه های مربیگری شما در حال رزرو شدن هستند، شاید حدود 70 تا 80 درصد پر شده باشید، این نشان دهنده خوبی است که آماده هستید تا قیمت های خود را افزایش دهید. اگر مشتریان را با نرخ خوبی جذب می کنید، افزایش قیمت می تواند برای به حداکثر رساندن سودآوری زمان شما منطقی باشد.

اعتماد به نفس شما افزایش یافته است

من معتقد نیستم که قیمت گذاری باید تمرینی برای پرداخت هزینه به اندازه ای باشد که احساس می کنید می توانید از آن فرار کنید، اما کاملاً منطقی است که برای ارزشی که ارائه می کنید هزینه مناسبی دریافت کنید، و معمولاً زمانی که ما در کار مطمئن تر می شویم. ما انجام می دهیم و نتایجی که برای مردم به دست می آوریم، شروع می کنیم و آن ارزش را بیشتر و واضح تر می بینیم.

سطح تخصص شما افزایش یافته است

اگر اخیراً زمان و پول زیادی را برای یادگیری مهارت‌ها یا دانش جدیدی که در برنامه مربیگری خود وارد می‌کنید سرمایه‌گذاری کرده‌اید، کاملا منطقی است که قیمت‌های خود را بالا ببرید تا آن افزایش ارزشی را که روی میز آورده‌اید منعکس کنید.

مشتریانی که در حال حاضر جذب می کنید مناسب نیستند

اگر متوجه شدید که مشتریانی که با آنها کار می کنید مناسب نیستند، شاید این مرحله از سفر آنها باشد، میزان حمایتی که نیاز دارند، نوع نتایجی است که به دنبال آنها هستند و غیره تغییر قیمت برنامه شما این امکان را دارد که نوع مشتریانی را که جذب می کنید تغییر دهد. شارژ بیشتر به معنای مشتریان با کیفیت بهتر نیست – اما گاهی اوقات واقعاً می تواند چیزی را در مورد نحوه قرارگیری بسته مربی تغییر دهد – و این می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

شما می خواهید نحوه قرارگیری بسته را در کسب و کار خود تغییر دهید

و به دنبال آخرین نکته، اگر می خواهید نحوه قرارگیری بسته کوچینگ را تغییر دهید، افزایش قیمت می تواند ایده خوبی باشد. این می تواند تحت تأثیر تعدادی از عوامل دیگر باشد، برای مثال، اگر قیمت پیشنهادات دیگر در کسب و کار خود را افزایش داده اید و بسته مربیگری شما فشرده ترین راه برای همکاری با شما است، ممکن است منطقی باشد که قیمت را افزایش دهید. از آن بسته به نوبه خود. شاید بخواهید بسته مربیگری شما بیشتر یک پیشنهاد «بلیت بالا» باشد، پس بدیهی است که قیمت منعکس کننده این موضوع منطقی خواهد بود.

شما تغییراتی در برنامه ایجاد کرده اید که ارزش چیزی را که ارائه می کنید افزایش می دهد

اگر در حال ایجاد تغییراتی در بسته مربیگری هستید که ارزش را تغییر می دهد، بررسی قیمت واضح است که منطقی خواهد بود. شاید در حال اضافه کردن تماس‌های بیشتر، پشتیبانی زمان بیشتر یا تغییر نوع نتایجی هستید که بسته از افراد برای دستیابی به آن پشتیبانی می‌کند.

شما می خواهید در زمان کمتری به همان میزان درآمد داشته باشید

افزایش قیمت ها اغلب به این معنی است که می توانید همان مقدار درآمد را اما در زمان کمتری ایجاد کنید. به خاطر ریاضیات ساده، فرض کنید تصمیم گرفتید قیمت های خود را دو برابر کنید. این بدان معناست که برای جذب 4 مشتری، فقط باید با 2 مشتری کار کنید – بنابراین زمان کمتری برای همان مقدار درآمد صرف می شود. شما باید در نظر داشته باشید که آیا انجام این کار برای شما واقع بینانه و همسو است یا خیر و آیا هنوز احساس می کنید که مشتریان را با نرخ جدید جذب خواهید کرد، اما در نظر گرفتن آن می تواند بسیار منطقی باشد – حتی اگر کاملاً دوبرابر نباشد. از قیمت ها!

شما می خواهید از قیمت گذاری “گسترش” استفاده کنید

من در این پست بیشتر در مورد قیمت گذاری افزایشی صحبت می کنم در مورد اینکه چقدر باید برای جلسات مربیگری هزینه کرد، اما اساساً این مبتنی بر ایده شارژ در راستای لبه منطقه راحتی شما است. این در مورد فشار دادن قیمت‌های ما به سمت آن مکان توسعه است تا زمانی که با قیمت‌های خود راحت‌تر می‌شویم، بتوانیم آنها را تا لبه آن منطقه آسایش گسترده گسترش دهیم.

مایلم بدانم که آیا این دلایلی که چرا باید قیمت کوچینگ خود را افزایش دهید با شما همخوانی دارد یا خیر، اگر قصد افزایش قیمت را دارید در نظرات به من اطلاع دهید.