در حال تأمل در سال 2022 | به طرز عجیبی سالم


عکس سیاه و سفید ساعت

سال نو 2023 مبارک! 🎉

زمان کجا رفته؟ یک سال کامل دوباره در یک چشم به هم زدن گذشت و 2022 اکنون به پایان رسیده است. بیایید همه ما به اتفاقات گذشته، بیماری همه گیر، لحظه ها، تغییرات، موفقیت ها، شکست ها، جشن ها، زندگی، مرگ و خیلی چیزهای دیگر فکر کنیم تا بتوانیم شکرگزار و سپاسگزار آنچه خداوند در جهان برای ما قرار داده است باشیم. سال گذشته.

گاهی اوقات آن چیزی نیست که می‌خواهیم، ​​اما اشکالی ندارد، زیرا همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد و اگر ما سفر خود را دنبال می‌کنیم، حتی با وجود اینکه ممکن است آن را درک نکنیم یا اینکه چرا برخی چیزها با سؤالاتی پیش می‌آیند، فقط آن را در آغوش بگیریم، آن را بپذیریم و ادامه دهیم. بهتر است با تغییر با زنگ زدن در سال جدید 2023 با فرصت های بهتری که در انتظار ما است.

ما همچنین باید به یاد داشته باشیم که باید برای ایجاد تغییر برای بهتر شدن کار کنیم. پس چه چیزی در این سال جدید 2023 برای شما آماده است؟ چه خواهید کرد؟ چه چیزی می خواهید؟ این می تواند چیزی به قدری ساده باشد که کمی سازماندهی شده باشد، تا شاید حرکتی افراطی تر برای تغییر شغل… هر چه که باشد، همه چیز از شما شروع می شود که فکر کنید، رویا کنید، تصور کنید، به خدا اعتماد کنید، حرکت کنید، عمل کنید و نتایج خود را از آنچه شما را خوشحال می کند دریافت کنید! مطمئناً زمان خیلی سریع می گذرد، بنابراین زندگی خود را اهمیت دهید، آن را به عنوان تمام آنچه می توانید در این زمین موقت باشید به حساب بیاورید و با روشی که آن را طراحی و خلق می کنید زندگی کنید!

هرگز چیزی را بدیهی نگیرید، همیشه قلبی سپاسگزار و سپاسگزار سرشار از شادی داشته باشید و کاری کنید که سال 2023 بهترین سال شما باشد!

ممنون که به من اجازه به اشتراک گذاشتن دادید….لایک کنید، به اشتراک بگذارید و در آن مشترک شوید….

💕دب





Source link