از طریق درخواست های خود به خود مشتری بدون هیچ زحمتی مشتریان بیشتری دریافت کنید


اگر می‌خواهید مشتریان بیشتری در کسب و کار مربی‌گری سلامت یا زندگی خود داشته باشند، بدون اینکه مجبور باشید برای آنها «هشت‌زنی» کنید، پس باید درباره سؤالات خود به خود مشتری و نحوه ایجاد آنها در کسب‌وکارتان بیشتر بدانید.

«پرسش‌های خود به خود مشتری» اصطلاح کاملاً ساخته‌شده من برای افرادی است که با شما در تماس هستند و می‌خواهند مشتری شوند – تقریباً ظاهراً غیرمعمول.

این نوع سوالات مشتری می تواند واقعاً هیجان انگیز باشد، من همیشه اولین باری را که کسی که قبلاً از او چیزی نشنیده بودم برای کار با من در تماس بود را به یاد می آورم، واقعاً احساس می کردم که تجارت من به گوشه ای رسیده است.

برای توضیح بیشتر در مورد اینکه سؤالات خود به خود مشتری چیست و چرا به تعداد بیشتری از آنها در تجارت خود نیاز دارید، ادامه دهید.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=wcwsOw5U7f4
این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

سوالات خود به خود مشتری چیست؟

درخواست‌های خود به خود مشتری، مواقعی است که از شخصی می‌خواهید یک تماس اکتشافی رزرو کند یا از طریق فرم تماس یا رسانه‌های اجتماعی با شما تماس بگیرد، که بسیار علاقه‌مند به کار با شما هستند و سپس ادامه می‌دهند و مشتری می‌شوند. چیزی که این نوع سوالات مشتری را “خود به خودی” می کند این است که شما قبلاً با آنها تماس خاصی نداشته اید.

بسیاری از مربیان تازه کار احتمالاً فکر می کنند که این روش معمولی است که مشتریان به شما مراجعه می کنند، با این حال مطلقاً اینطور نیست.

اغلب اوقات، به خصوص زمانی که شروع به کار می کنید، برای جذب مشتری، احتمالاً نیاز به تماس فردی بیشتر با افراد در قالب چیزی مانند استراتژی های DM، ایمیل های فردی، حضوری یا شبکه های آنلاین و غیره وجود دارد. مجبور شده اند افراد را پیدا کنند و روابط خود را توسعه دهند و در نهایت به صورت فردی بیشتر به آنها بفروشند.

هیچ یک از این راه‌ها برای جذب مشتری «بهتر» از دیگری نیست – اما هر کدام مزایا و معایبی دارند.

چرا سوالات خود به خود مشتری مفید است؟

برای درک اینکه چرا توانایی ایجاد درخواست‌های خود به خود مشتری بیشتر مفید است، باید به محرک‌های اصلی این دو نوع اصلی جذب مشتری نگاه کنیم.

با این رویکرد فردی، باید بیرون بروید و افراد را پیدا کنید و با آنها درگیر شوید.

با رویکرد درخواست مشتری خود به خود، شما به وضوح کسب و کار خود را بازاریابی می کنید، و این منجر به این می شود که مردم شما را پیدا کنند و خودشان با شما تماس بگیرند.

در مثال اول، شما زنبوری هستید که باید بیرون بروید و گل ها را پیدا کنید. در مثال دوم، شما گلی هستید که فقط در آنجا نشسته اید و بوی خوبی دارد و زیبا به نظر می رسد و زنبورها به سمت شما می آیند.

میدونم کدومش برام جذاب تره!

چیزی که من و بسیاری از مشتریانم تمایل به یافتن آن داریم، این است که ساختار دادن به کسب و کارمان به منظور ایجاد سوالات خود به خود بیشتر مشتری، پایدارتر، مقیاس پذیرتر و ملایم تر است تا اینکه مجبور باشیم بر اساس فردی بیشتر به دنبال مشتری باشیم.

ساختار کسب و کار مربیگری خود را برای مشتریان بیشتر

با این حال، در حالی که پرسش‌های خود به خود مشتری اغلب هدف هستند و «آسان‌تر» به نظر می‌رسند – بسته به مدل کسب‌وکار ما، این احتمال وجود دارد که ما همچنان نیاز داشته باشیم که برخی از اشکال ارتباط شخصی‌تر را برای جذب مشتریان بیشتر، به‌ویژه در شروع کسب‌وکارمان در نظر بگیریم. سیستم هایی که برای ایجاد درخواست های خود به خود مشتری نیاز داریم ساخته شده اند.

برای ایده‌های بیشتر در مورد ساختار کسب‌وکارتان به این روش، سیستم جذب مشتری تراز شده رایگان من را بررسی کنید:

چگونه می‌توان درخواست‌های خودبه‌خود مشتری بیشتری ایجاد کرد

یک شکل ثابت از بازاریابی محتوای ارگانیک برای جذب و ارتباط با مشتریان بالقوه ایجاد کنید

من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از بازاریابی محتوای غیر مبتنی بر رسانه های اجتماعی برای کمک به افراد بیشتری هستم که ما را پیدا کنند. این می تواند شبیه وبلاگ نویسی در وب سایت خودمان یا پلتفرمی مانند Substack، پادکست یا ایجاد ویدیوهای طولانی در YouTube باشد. پینترست، در ارتباط با وبلاگ نویسی در سایت خودتان نیز یک گزینه عالی است. اینها (به غیر از پادکست) پلتفرم های مبتنی بر جستجو هستند که می توانند برای بازاریابی کسب و کار مربیگری شما فوق العاده باشند.

آن را با تبلیغات پولی یا همکاری تقویت کنید

علاوه بر بازاریابی محتوای ارگانیک، استفاده از تبلیغات پولی یا مشارکت در همکاری‌هایی مانند نشست‌ها و بسته‌ها می‌تواند راه خوبی برای افزایش نتایج شما باشد.

ارزش بیشتری قائل شوید، با قیف فروش و لیست ایمیل ارتباط برقرار کنید و بفروشید

گام بعدی ارسال افرادی است که شما را از طریق بازاریابی محتوای ارگانیک، تبلیغات یا همکاری در لیست ایمیل شما پیدا می کنند. در اینجا می‌توانید یک «قیف» ساختاریافته‌تر ایجاد کنید که ممکن است شامل عناصر منحصربه‌فرد تری باشد که ارزش بیشتری به آنها می‌دهد، با آنها ارتباط برقرار کنید و در نهایت بخشی از فروش را برای شما انجام دهید که منجر به ثبت نام افراد برای تماس‌های اکتشافی یا خرید از آنها می‌شود. شما.

این سیستم خاص به اثبات جریان مشتریان خود در آینده کمک می کند زیرا شما در پایه آن بازاریابی محتوای ارگانیک و طولانی دارید که وقتی خوب انجام شود، این پتانسیل را دارد که نتایج شما را در طول زمان افزایش دهد. به عنوان مثال، یک پست وبلاگی که مردم از طریق SEO پیدا می‌کنند، به طور بالقوه برای سال‌های آینده افراد را به سمت شما می‌فرستد، جایی که یک پست در رسانه‌های اجتماعی ممکن است برای چند ساعت یا حداکثر روز افراد را جذب کند.

ساختن آن با هم کار کنند

همانطور که قبلاً گفتم، از نظر جذب مشتری واقعاً یک موقعیت یا / یا وضعیت نیست. این احتمال وجود دارد که شما نیاز به استفاده از رویکردهای فردی تری برای جذب مشتریان داشته باشید، به خصوص در شروع کسب و کار خود. اما اگر آن سیستم را در طول زمان بسازید، دیگر مجبور نخواهید بود برای مشتریان «هست» کنید و می توانید به جای زنبور، روی گل بودن تمرکز کنید!

این دقیقاً همان سیستمی است که من به شما آموزش می دهم و به شما کمک می کنم در برنامه گروهی 6 ماهه من به نام Whohearted Business ایجاد کنید.

من دوست دارم بدانم که آیا این جرقه ایده هایی را برای شما ایجاد کرده است، در نظرات به من بگویید!





Source link