این دستور العمل های سوپر فود به راحتی آماده می شوند و کمتر از 400 کالری دارند


برخی از مردم فکر می کنند که دستور العمل های سوپر فود پیچیده هستند و تهیه آن آسان نیست، اما این پنج دستور العمل ذهن شما را متحیر می کند. بهترین بخش در مورد آن این است که آنها کمتر از 400 کالری دارند.

خلاصه:
برخی از دستور العمل های غذای فوق العاده آسان هستند.
یکی از این غذاها، سالاد اسفناج با تخم مرغ سرخ شده است.
– یکی دیگر از غذاهای فوق العاده اسموتی زغال اخته با …

https://www.youtube.com/watch?v=EuArGUdgMIY

نکته کاهش وزن ➡ چرا باید بخورم 🍎 سوپرغذاهای غنی از پتاسیم ❓

اولین غذای فوق العاده در لیست ما تکه های نان جوانه زده با ماهی آزاد دودی است. این فقط 193 کالری دارد و مواد مورد نیاز شما عبارتند از پنیر خامه ای، پوست لیمو، تکه های نان، سالمون و خیار انگلیسی.

غذای فوق العاده بعدی، سالاد اسفناج است که با تخم مرغ سرخ شده همراه با پنیر بز است. شما فقط به خردل دیژون، فلفل سیاه، روغن زیتون، نمک دریایی، زغال اخته، سرکه سیب، دانه کدو تنبل و اسفناج بچه نیاز دارید. همه آنها را در یک کاسه بریزید و آن را به طور کامل بریزید تا این غذای فوق العاده 273 کالری درست شود.

یکی دیگر از غذاهای فوق العاده که تهیه آن آسان است اسموتی زغال اخته، زنجبیل و انبه است. فقط همه آنها را در مخلوط کن بریزید و در عرض چند دقیقه یک نوشیدنی با طراوت خواهید داشت.

خوب است بدانید ➡ با مواد غذایی فوق العاده با اختلال نعوظ مبارزه کنید ❓

برای دانستن بیشتر در مورد سایر دستور العمل های غذای فوق العاده، جزئیات خوشمزه مقاله Deb Wise را در اینجا بخوانید – http://www.health.com/