لیست قیمت محصولات Dhanwantari دانلود PDF (2023)


این یک پست کامل است که شما فرصت دانلود آن را خواهید داشت لیست قیمت محصولات Dhanwantari فایل پی دی اف.

Dhanwantari Biosciences Pvt. Ltd. دیگری است شرکت فروش مستقیم قانونی در هند. دکتر رامش پاتیل این را تاسیس کرد فروش مستقیم شرکت در 17 نوامبر 2008.

اساسا، Dhanwantari دارای طیف گسترده ای از محصولات، از آیورودا تا محصولات غذایی حیوانات است. اما، من افراد زیادی را دیده ام که در گوگل جستجو می کنند ” لیست محصولات Dhanvantari ”، ” لیست قیمت محصولات Dhanwantari ”، ” لیست قیمت محصولات Dhanwantari PDF ”، و بسیاری از اصطلاحات دیگر.

نگران نباشید، در اینجا، در این پست، من به شما نشان خواهم داد لیست قیمت محصولات Dhanwantari 2023، به همراه لیست قیمت محصولات Dhanwantari pdf.

بنابراین، بیایید همین حالا شیرجه بزنیم.

درباره تجارت Dhanwantari

نام کامل شرکت است Dhanvantari Biosciences Private Limited، Dhanvantari یک هندی است MLM شرکتی که سلامتی سلامت، مراقبت شخصی، مراقبت در منزل، محصولات کشاورزی و بسیاری از دسته های دیگر را از طریق توزیع کننده شرکت خود به فروش می رساند. دکتر رامش پاتیل شرکت Dhanvantari Biosciences Pvt را تأسیس کرد. شرکت با مسئولیت محدود در تاریخ 17 نوامبر 2008. لایک ارزش هوشمند، بازاریابی باقی مانده، مری کی، و سبک زندگی Mi، همچنین یک شرکت فروش مستقیم شناخته شده است.

تجارت Dhanwantari پیشرو در حال رشد هند بود FMCG صنعت بازاریابی شبکه ای این شرکت با صنعت تجارت مبتنی بر فروش مستقیم آیورودا و محصولات دارویی در سراسر هند سر و کار دارد. و امروز ما لیست محصولات dhanwantari را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. پس از دریافت لیست، می توانید تصمیم بگیرید که آیا این محصولات برای شما مفید هستند یا خیر. بنابراین، می توانید محصولات dhanwantari را به صورت آنلاین یا آفلاین از طریق توزیع کننده dhanwantari خریداری کنید.

مشخصات شرکت Dhanwantari

نام Dhanwantari Biosciences Pvt. Ltd
شماره LLPIN/CIN U74999AP2017PTC105482
موسس دکتر رامش پاتیل
سال شروع شد 17 نوامبر 2008
محصولات محصولات آیورودا، محصولات غذایی، مراقبت های خانگی، غذای حیوانات
دفتر مرکزی خط قلب، طبقه اول، قطعه شماره 24،
پشت ICU سنجیوان، سدار بازار،
ساتارا – 415002. ام اس (هند)
پست الکترونیک admin@dhanwantari.com
سایت اینترنتی www.dhanwantari.com

دسته بندی محصولات Dhanwantari

8 دسته از محصولات Dhanwantari وجود دارد.

  1. دانوانتاری عایورجل
  2. محصولات آیورودا Dhanvantari
  3. محصولات بهداشتی Dhanvantari
  4. بدن و حمام
  5. خانه ضروری است
  6. محصولات کشاورزی ارگانیک
  7. خوراک حیوانات
  8. تجهیزات جانبی

لیست قیمت محصولات Dhanwantari 2023

در اینجا، من همه محصولات Dhanwantari را بر اساس دسته آنها به شما نشان می دهم. اگر می خواهید هر محصولی را از داروسازی dhanwantari خریداری کنید یا فروشنده مستقیم این شرکت هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات Dhanwantri بدانید، این لیست همه محصولات dhanwantari برای شما بسیار مفید است. در اینجا، ما این لیست را با محصولات گیاهی Dhanwantari، محصولات مراقبت بهداشتی Dhanwantari، داروی آیورودا Dhanwantari، محصولات ارگانیک Dhanwantari، محصولات کشاورزی Dhanwantari و بسیاری دیگر دسته بندی کردیم. علاوه بر این، شما می توانید لیست تمام محصولات Dhanwantri را در زیر لیست دانلود کنید. در اصل، من یک لینک Google Drive را در آنجا به PDF اضافه کردم.

بیایید با لیست قیمت تمام محصولات Dhanwantari شروع کنیم.

1. محصولات آیورجل Dhanvantari:

در این جدول این شرکت اولین تور زندگی خود را در رده اول قرار داده است. در این آیورجل این شرکت، محصولات نوشیدنی را خواهید یافت که در آن صنعت Dhanwantari قول می دهد که محصولات آیورجل ما به این 5 چیز صادق است.

  • فرآیند 17 سطح
  • آب آشامیدنی واقعا سالم،
  • فقط آب آشامیدنی 100٪ خالص در جهان است
  • نوشیدن آب غنی از آنتی اکسیدان های قلیایی ایمن
  • برق صفر، ضایعات صفر

2. فهرست طب آیورودا Dhanwantari:

اینها برخی از محصولات آیورودا Dhanwantari هستند

از شرکت؛

  • آرتوریچ
  • گرینریچ
  • کپسول ایموریچ
  • روغن آیورودا Dhanvantari
  • داس 99

3. محصولات بهداشتی Dhanvantari:

امروزه همه غذا می خورند اما فقط برای زنده ماندن، هر غذایی که امروز می خورید حاوی پروتئین یا مواد مغذی نیست، که شما را به سرعت بیمار می کند. به همین دلیل، این شرکت محصولات مراقبت بهداشتی Dhanwantari از جمله Carnico 10، ChocoCommunity، Dreamrich، و قرص های چای سبز Dhanvantari را تولید می کند.

4. بدن و حمام Dhanvantari:

علاوه بر محافظت از بدن شما، این شرکت همچنین کاتالوگی از محصولات بدن و حمام ممتاز را برای پوست بی روح و زیبای شما، از جمله محصولاتی مانند شامپو، شوینده بدن، لوسیون بدن و شوینده های صورت، نگهداری می کند.

5. محصول ضروری خانه:

محصولاتی برای استفاده در خانه وجود دارد که صبح ها می خورید، از جمله محصولاتی مانند چای سبز لیمو، چای ممتاز، گلبرگ های طلا، و قهوه پیش میکس.

6. محصول ارگانیک کشاورزی Dhanwantari:

این کشاورزی ارگانیک این شرکت بازاریابی شبکه ای را متحول کرده است زیرا امروزه شرکت های بازاریابی شبکه ای بسیار کمی در هند وجود دارند که کشاورزی ارگانیک را در محصولات خود گنجانده باشند. شرکت Dhanwantari بسیاری از محصولات کشاورزی Dhanwantari را برای کشاورزان تولید کرده است.

در اینجا لیستی از محصولات ارگانیک کشاورزی Dhanwantari است که نعمتی برای کشاورزان است:

  • محافظ خاک میله
  • RPS 76 دانه
  • مایع RPS 76
  • RPS Immunorich
  • نوتراکت های باکتریایی
  • ایمونوریک اولترا
  • محصولات تراپریچ

7. محصولات غذایی حیوانی:

این دسته محصول به نام شرکت e و محصولات مرتبط با حیوانات مرتبط است

  • دلو
  • پودر Cattlerich
  • مایع گاوداری

لیست قیمت محصولات Dhanwantari دانلود PDF

در اینجا دکمه دانلود برای دانلود وجود دارد لیست قیمت محصولات Dhanwantari PDF. بنابراین، روی دکمه دانلود کلیک کنید.

با کلیک بر روی این دکمه دانلود، به گوگل درایو هدایت می شوید، سپس فایل پی دی اف لیست قیمت محصولات Dhanwantari را دانلود خواهید کرد.

نتیجه

امیدوارم لیست را دریافت کرده باشید Dhanwantri همه محصولات و توانستند فایل پی دی اف را دانلود کنند لیست قیمت محصولات Dhanwantari PDF از طریق Google Drive فایل کنید.

حالا می خواهم از شما بپرسم:

آیا قبلا از محصولات Dhanwantari استفاده کرده اید؟

اگر بله.

آیا از آن محصول بهره برده اید؟

همین الان در بخش نظرات به من اطلاع دهید.