دانشمندان در مطالعه بی اعتبار الکل به ایالات متحده در مورد دستورالعمل های نوشیدن توصیه نمی کنند


پنج سال پیش، مؤسسه ملی بهداشت به طور ناگهانی از یک مطالعه بلندپروازانه در مورد اثرات سلامتی ناشی از نوشیدن متوسط ​​​​نوشید. دلیل: دانشمند اصلی کارآزمایی و مقامات بخش الکل خود آژانس فدرال 60 میلیون دلار برای تحقیق از تولید کنندگان الکل، تضاد منافع و نقض سیاست فدرال درخواست کرده بودند.

اخیراً، آن دانشمند و یکی دیگر از همکارانش از مطالعه سقط شده با ارتباطات صنعت الکل به کمیته ای معرفی شدند که گزارشی در مورد الکل و سلامت تهیه می کند که برای به روز رسانی دستورالعمل های دولت فدرال در مورد مصرف الکل استفاده می شود.

مگان لوری، سخنگوی آکادمی ملی علوم، مهندسی و پزشکی که هیئت غذا و تغذیه آن را تشکیل داده است، انتصاب دو مرد، دکتر کنت موکامال و دکتر اریک ریم، هر دو از هاروارد، هنوز نهایی نشده است. کمیته، این هفته در پاسخ به پرسشی از نیویورک تایمز گفت. عموم مردم می توانند نظرات خود را در مورد انتصابات آزمایشی تا چهارشنبه 6 دسامبر ارسال کنند.

کمتر از یک ساعت پس از انتشار این مقاله، خانم لوری ایمیلی ارسال کرد و گفت که آکادمی‌ها تصمیم گرفته‌اند که دکتر مکمال و دکتر ریم را در پانل شرکت نکنند.

پس از بررسی نظرات عمومی که آکادمی های ملی علوم، مهندسی و پزشکی در مورد منصوبان موقت به کمیته ای که شواهد اثرات الکل بر سلامت را بررسی می کند، دریافت کرده اند، اریک بی ریم و کنت جی موکامال دیگر در نظر گرفته نمی شوند. برای خدمت در کمیته،» خانم لوری نوشت.

دکتر ریم، استاد اپیدمیولوژی و تغذیه در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد تی چان، که در افشای مالی مختلف گفته است که از صنعت الکل پول دریافت کرده است، به ریاست کمیته معرفی شده بود.

بسیاری از محققان بهداشت عمومی از چشم انداز تأثیر مردان بر فرآیندی که منجر به راهنمایی رسمی در مورد نوشیدن الکل می شود، خشمگین شدند.

دکتر مایکل سیگل، محقق بهداشت عمومی و استاد مدعو در دانشکده پزشکی دانشگاه تافتس، می‌گوید: «مثل این است که روباه را مسئول خانه مرغداری کنید.

NIH، عالی ترین آژانس تحقیقات پزشکی کشور، این مطالعه 100 میلیون دلاری را که قرار بود یک دهه آزمایش بالینی بین المللی در مورد مصرف متوسط ​​الکل باشد، پس از اطلاع از اینکه مقامات موسسه ملی سوء مصرف الکل و الکلیسم لابی کرده اند، متوقف کرده بود. شرکت‌ها برای تأمین مالی کارآزمایی و اینکه دکتر مکمال به جلسات صنعتی رفته بود و در آنجا کارآزمایی پیشنهادی را تشریح کرد و نشان داد که نتایج از نوشیدن متوسط ​​​​الکل حمایت می‌کند. دکتر مکمال در آن زمان هرگونه تخلفی را رد کرد و گفت که هرگز از این صنعت بودجه دریافت نکرده است.

تحقیقات داخلی NIH در مورد این ماجرا نشان داد که کارآزمایی به گونه‌ای طراحی شده است که مطالعه را به نفع نشان دادن تأثیر مفید نوشیدن متوسط ​​​​الکل انجام دهد.

دکتر ریم مدت‌هاست که این دیدگاه را بیان کرده است که نوشیدن متوسط ​​در برابر بیماری قلبی محافظت می‌کند. همین ماه پیش در مورد علم و تغذیه گفت پادکستی که افراد می توانند با تغییر رفتارها و خوردن یک رژیم غذایی سالم که شامل «کمی الکل» باشد، خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهند.

دکتر ریم که از او خواسته شد نظر بدهد، گفت که این کار زودرس است زیرا قرار ملاقات ها نهایی نشده اند. دکتر مکمال به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

دکتر کنت موکمال، استاد پزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد.اعتبار…Kayana Szymczak برای نیویورک تایمز

پانل جدید شواهدی را در مورد رابطه بین نوشیدن الکل و طیف وسیعی از مسائل بهداشتی، از جمله چاقی، سرطان، بیماری قلبی، سلامت شناختی و مرگ و میر ناشی از همه علل بررسی خواهد کرد. همچنین اثرات نوشیدن الکل در دوران شیردهی، از جمله تاثیر بر کاهش وزن پس از زایمان را بررسی می کند. ترکیب و مقدار شیر؛ و رشد نوزاد

اگرچه نوشیدن معتدل – به ویژه شراب، به ویژه شراب قرمز – مدت‌هاست که از نوعی هاله سلامتی برخوردار بوده است، تحقیقات دقیق‌تر در سال‌های اخیر و نگرانی‌ها در مورد سوگیری در تحقیقات با بودجه صنعت، شک و تردیدهایی را در مورد مزایای اعلام شده ایجاد کرده است.

پزشکان سرطان می گویند که حتی نوشیدن سبک نیز می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان افزایش دهد و همچنین خطر ابتلا به یک نوع شایع سرطان مری را افزایش می دهد، در حالی که افرادی که الکل زیاد الکل مصرف می کنند با خطرات بسیار بالاتری از سرطان دهان و گلو، سرطان جعبه صدا، سرطان کبد مواجه هستند. و تا حدی سرطان های کولورکتال.

در سال 2020، زمانی که دستورالعمل های غذایی ایالات متحده آخرین بار به روز شد، دولت توصیه مشاوران علمی خود را برای تعیین اهداف کمتر برای مصرف الکل رد کرد. دانشمندان با استناد به شواهد فزاینده‌ای مبنی بر اینکه مصرف مقادیر بالاتر الکل با افزایش خطر مرگ مرتبط است، می‌خواهند این دستورالعمل‌ها مصرف روزانه الکل را به جای دو نوشیدنی فعلی، حداکثر یک نوشیدنی در روز برای مردان و زنان توصیه کند. روزی برای مردان و روزی یک نوشابه برای زنان می نوشد.

مقامات بهداشتی کانادا در اوایل سال جاری دستورالعمل‌های خود را برای مصرف الکل اصلاح کردند و اعلام کردند که هیچ مقدار مصرف الکل سالم نیست و به مردم توصیه کردند که مصرف الکل را تا حد امکان کاهش دهند. دستورالعمل‌های جدید تغییر عمده‌ای نسبت به دستورالعمل‌های قبلی بود که توصیه می‌کرد زنان بیش از 10 نوشیدنی در هفته مصرف نکنند و مردان خود را به 15 نوشیدنی محدود کنند.

هیئت جدید بررسی شواهد برای دولت ایالات متحده تحت حمایت آکادمی های ملی علوم، مهندسی و پزشکی، یک نهاد غیر دولتی که کنگره 1.3 میلیون دلار برای انجام این کار اختصاص داده است، فعالیت خواهد کرد.

در نهایت، وزارت بهداشت و خدمات انسانی بر به روز رسانی دستورالعمل های تغذیه ای فدرال برای غذا و الکل نظارت خواهد کرد. اما قانونی که بودجه را تخصیص داده است می گوید که وزیر کشاورزی مسئول تضمین این است که “فرایند کاملاً شفاف است و شامل نمایندگی متعادل از افراد بی طرف و عاری از تضاد منافع است.”

به گفته Joellen Leavelle، اداره خدمات سوء مصرف مواد و بهداشت روانی، که بخشی از HHS است، گزارش کمیته را در هنگام ارائه توصیه‌های خود در مورد میزان مصرف الکل توسط بزرگسالان آمریکایی در نسخه بعدی دستورالعمل‌های رژیم غذایی مورد بررسی قرار خواهد داد. سخنگوی بخش ارتقاء سلامت و ارتباطات HHS.



Source link