یافته های نظرسنجی، بسیاری از تراجنسیتی های آمریکایی با انگ و مشکلات مالی روبرو هستند


بر اساس بزرگترین نظرسنجی از تجربیات زندگی آنها تا به امروز، تراجنسیتی‌ها و غیردودویی‌های آمریکایی نرخ بیکاری و آزار و اذیت شدیدی را تجربه می‌کنند. این داده ها نشان دهنده یک الگوی طولانی مدت از تبعیض در زمانی است که ایالت های سراسر کشور قوانینی را تصویب کرده اند که مراقبت های بهداشتی، دسترسی به حمام و شرکت در ورزش را محدود می کند.

این یافته ها از نظرسنجی تراجنسیتی در ایالات متحده بدست آمده است، که بسیاری از محققان و سیاست گذاران از زمانی که نسخه ای از آن در سال 2011 معرفی شد، بر آن تکیه کرده اند. مرکز ملی برابری تراجنسیتی ها، یک گروه مدافع، آخرین تکرار این نظرسنجی را در اواخر سال 2022 انجام داد که به دست آورد. پاسخ بیش از 92000 تراجنسیتی و غیر دودویی آمریکایی، سن 16 سال به بالا، از هر ایالت این کشور.

این گروه تحلیلی مقدماتی از پاسخ‌ها به 600 سوال این نظرسنجی را در روز چهارشنبه منتشر کرد که انتظار می‌رود گزارش کامل اواخر امسال منتشر شود.

این نظرسنجی به یک نمونه تصادفی از افراد تراجنسیتی داده نشده است، بنابراین نمی توان آن را به عنوان نماینده کل جمعیت ترنسجندر تفسیر کرد. همچنین با 43 درصد از پاسخ‌دهندگان در سنین 18 تا 24 سال، جوان‌ها را منحرف کرد.

با این حال، بیش از سه برابر تعداد پاسخ دهندگان در سال 2015، آخرین باری که این نظرسنجی انجام شد، زمانی که 28000 نفر شرکت کردند، وجود داشت.

سندی جیمز، وکیل دادگستری، “شما مجموعه داده هایی مانند این را نمی بینید.” و محقق ارشد نظرسنجی جدید در یک نشست خبری گفت. ده‌ها هزار نفر از ترنس می‌دانستند که ضروری است که صدای خود را به گوش دیگران برسانند.»

بسیاری از پاسخ دهندگان مشکلات مالی را گزارش کردند. هجده درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفتند که بیکار هستند، بسیار بالاتر از نرخ ملی، و یک سوم گفتند که بی خانمانی را در مقطعی از زندگی خود تجربه کرده اند. بیش از یک چهارم گزارش کردند که در سال گذشته به دلیل هزینه های بالا به پزشک مراجعه نکرده اند.

نزدیک به یک سوم از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که در سال گذشته مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفته اند و سه درصد از پاسخ دهندگان گفتند که در سال گذشته به دلیل هویت جنسی خود مورد حمله فیزیکی قرار گرفته اند.

اما آنها همچنین تجربیات مثبتی را گزارش کردند. اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان – تقریباً 94 درصد – گفتند که از زمان انتقال از زندگی خود رضایت بیشتری داشتند. در میان افرادی که هورمون دریافت می کردند، 98 درصد گفتند که این درمان ها آنها را از زندگی راضی تر کرده است.

از زمان نظرسنجی سال 2015، قانونگذاران ایالتی با محدودیت در مراقبت های بهداشتی برای خردسالان و بزرگسالان، کتاب های کتابخانه، دسترسی به حمام، مشارکت ورزشی در مدارس و شناسایی جنسیت در اسناد قانونی، به طور قابل توجهی خصومت خود را نسبت به افراد LGBTQ افزایش داده اند. به گفته اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا، اکنون مجالس ایالتی در حال بررسی حدود 400 لایحه از این دست هستند.

تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان در نظرسنجی سال 2022 گفتند که در سال گذشته به دلیل لوایح محدودکننده ای که در ایالت آنها تصویب یا ارائه شده بود، به نقل مکان فکر کرده بودند و 5 درصد گفتند که نقل مکان کرده اند. چهل و چهار درصد در 30 روز گذشته ناراحتی روانی جدی را گزارش کردند.

دکتر جیمز گفت: به نظر می رسد نتایج تا حد زیادی با یافته های سال 2015 مطابقت دارد، اگرچه این گروه هنوز داده ها را با جزئیات مقایسه نکرده است.

دکتر جیمز گفت: “یک شرایط ثابت، محیطی ایجاد شده است که در آن افراد قادر به رشد نیستند.” و افراد ترنس سعی می‌کنند در زندگی خود حرکت کنند، همانطور که هر کس دیگری در ایالات متحده می‌خواهد انجام دهد.

نظرسنجی سال 2022 اولین موردی بود که شامل پاسخ دهندگان 16 و 17 ساله بود و بیش از 8000 نفر از کل پاسخ دهندگان را شامل می شد. نوجوانان از برخی از تحلیل‌های دیگر گزارش اولیه، مانند تحلیل‌های مربوط به تجربیات آنها با درمان‌های پزشکی حذف شدند، اما در گزارشی که اواخر امسال منتشر می‌شود، گنجانده می‌شوند.

60 درصد از نوجوانان بدرفتاری در مدرسه را گزارش کردند، از جمله آزار و اذیت کلامی، خشونت فیزیکی و قلدری آنلاین، و همچنین از استفاده از نام‌ها، ضمایر یا دستشویی منطبق با هویت جنسی خود منع شدند. همچنین افراد زیر سن قانونی بیشتر از بزرگسالان گزارش می‌دهند که اعضای خانواده‌ای دارند که از هویت جنسیتی آن‌ها حمایت نمی‌کنند و 5 درصد گفته‌اند که اعضای خانواده نسبت به آنها خشونت‌آمیز بوده‌اند، زیرا آنها تراجنسیتی هستند.



Source link