ممنوعیت مراقبت از تراجنسیتی ها باعث می شود خانواده ها و پزشکان درگیر شوند


والدینش گفتند که با تشدید بحث ملی در مورد حقوق تراجنسیتی ها در اوایل امسال، برکر به شدت مضطرب شد. در ماه فوریه، والدینش پس از افشای افکار آسیب رساندن به خود، او را به یک کلینیک سلامت روان اورژانس بردند. او که نگران آینده بود، شروع به خوابیدن در اتاق خواب والدینش کرد.

در حال حاضر، برکر و والدینش تصمیم گرفته اند در آیووا بمانند و برای قرارهای پزشکی به خارج از ایالت سفر کنند.

آقای باتچلدر که به دانشکده حقوق رفته و از سال 2020 یک پدر خانه نشین بوده است، گفت که مبارزه بر سر حقوق تراجنسیتی ها او را به فعالیت بیشتر در سیاست و حتی فکر کردن برای کاندیداتوری انگیزه داده است. او در مقطع لیسانس به عنوان رئیس سازمان جمهوری خواهان کالج خود خدمت می کرد، اما گفت که در بیشتر دوران بزرگسالی خود را مستقل سیاسی می دانسته است.

در حالی که قوانین در حال بحث و بررسی بودند، آقای باتچلدر در کاپیتول در دموین سخنرانی پرشور خود را در اعتراض به آنچه که او به عنوان نقض فاحش حقوق والدین می‌دانست، ایراد کرد. او به تظاهرکنندگان گفت: «من می‌مانم و برای شما می‌جنگم. “اما من به تو نیاز دارم که بمانی و بجنگی.”

خانم باتچلدر نسبت به توانایی خانواده برای تغییر آیووا کمتر خوشبین است. در طول مناظره، برخی از حامیان این ممنوعیت به اعتقادات مذهبی خود اشاره کردند، که خانم باتچلدر، که به شدت بر ایمان مسیحی خود تکیه دارد، گفت که او آن را تحریف کتاب مقدس می‌داند.

او گفت: «من به آنچه کتاب مقدس به ما می‌گوید برمی‌گردم، این به ما می‌گوید بیش از هر چیز مردم را دوست داشته باشیم. “هیچ کدام از اینها عشق نیست.”

ترک آیووا به معنای دور شدن از پدربزرگ و مادربزرگ کودکان است. این امر روال و دوستی های برکر و پنج خواهر و برادر کوچکترش را مختل می کند. و بچلدرها می گویند که نگران این هستند که نشست قانونگذاری ایالتی سال آینده چه چیزی ممکن است به همراه داشته باشد.

آقای باتچلدر گفت: «اگر آنها اقدام به جرم انگاری این مراقبت یا تنبیه والدین کنند، ما بیرون هستیم.

صوتی تولید شده توسط آدرین هرست.