سو جوهانسون که با Aplomb سکس صحبت می کرد در 92 سالگی درگذشت


خانم جوهانسون در سال 1970، پس از اینکه یکی از دوستان دختر بزرگش در دبیرستان باردار شد و سقط جنین انجام داد، کلینیک پیشگیری از بارداری خود را افتتاح کرد که در آن زمان بیشتر در کانادا غیرقانونی بود. او در سال 1983 به یک خبرنگار گفت: «کودکان بدون رضایت والدین خود درگیر رابطه جنسی می‌شوند و بنابراین باید بتوانند بدون رضایت آنها از وسایل پیشگیری از بارداری استفاده کنند.»

در طول دوران حرفه‌ای‌اش، دانش‌آموزان دبیرستانی و کالج بزرگترین دغدغه او بودند. او یک سخنران خستگی ناپذیر بود، هر پاییز در گرایش های دانشجوی سال اول کالج و هر سال در صدها دبیرستان حضور داشت. جین جوهانسون می‌گوید شوهرش مردی محجوب و خصوصی بود، برخلاف همسرش، اما او حرفه و شهرت او را با ظرافت اداره کرد و “آن را مانند یک قهرمان قبول کرد.” او در سال 2014 درگذشت.

از خانم جوهانسون علاوه بر دخترش جین، دختر دیگری به نام کارول هاوارد به یادگار مانده است. دو نوه؛ و یک نوه پسر او، اریک، در سال 2021 درگذشت.

خانم جوهانسون همچنین یک ستون مجله نوشت و نویسنده سه کتاب بود: «سکس، سکس و سکس بیشتر»، «سکس کاملا طبیعی است اما به طور طبیعی کامل نیست» و «سکس صحبت کردن: پاسخ به سوالاتی که نمی‌توانید از والدین خود بپرسید». “

در سال 2000، نشان کانادا، بالاترین افتخار این کشور برای پیشگامان در رشته خود، به او اعطا شد.

برنامه کانادایی خانم جوهانسون در سال 2005 پخش شد و نسخه آمریکایی آن در سال 2008 پخش شد. زمان آن فرا رسیده بود: اینترنت به منبع اصلی برای تحقیقات جنسی تبدیل شده بود. همانطور که دن ساویج، ستون نویس جنسی، در مستندی درباره خانم جوهانسون بیان کرد، برای هر وسیله و هر عمل جنسی یک صفحه ویکی پدیا وجود داشت و خانم جوهانسون احساس می کرد که نمی تواند با زمان همگام شود. در 77 سالگی، او آماده بود، اما ناراحت بود که آن را ترک کند.

او در حالی که آخرین قسمت خود را در می 2008 معرفی کرد، گفت: “یک حفره بزرگ در قلب من وجود خواهد داشت.” “من عاشق انجام این نمایش هستم.”

او افزود: «من با همان کاندوم سریعی که اولین برنامه را با 174 قسمت قبل به پایان رساندیم، پایان می دهم. اگر پیتر خود را بپیچید، رابطه جنسی شیرین تر می شود.