پس از خرید بیمارستان‌ها توسط شرکت‌های سهامی خاص، خطاهای پزشکی جدی افزایش یافت


با توجه به یک مطالعه عمده در مورد تأثیرات چنین خریدهایی بر مراقبت از بیمار در سال های اخیر، میزان عوارض جدی پزشکی در بیمارستان ها پس از خرید آنها توسط شرکت های سرمایه گذاری خصوصی افزایش یافت.

این مطالعه که در روز سه‌شنبه در JAMA منتشر شد، نشان داد که در سه سال پس از خرید یک بیمارستان توسط یک صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی، عوارض جانبی از جمله عفونت‌های جراحی و زخم بستر در مقایسه با بیمارستان‌های مشابهی که توسط بیمارستان‌ها خریداری نشده بودند، 25 درصد در میان بیماران مدیکر افزایش یافت. چنین سرمایه گذارانی محققان افزایش تقریباً 38 درصدی عفونت‌های خط مرکزی را گزارش کردند، نوعی عفونت خطرناک که به گفته مقامات پزشکی هرگز نباید اتفاق بیفتد، و 27 درصد افزایش در افتادن‌های بیماران در حین بستری شدن در بیمارستان را گزارش کردند.

دکتر اسنها کانان، محقق مراقبت های بهداشتی و پزشک در بخش مراقبت های ریوی و حیاتی در بیمارستان عمومی ماساچوست، که نویسنده اصلی مقاله بود، گفت: “ما از وجود سیگنال تعجب نکردیم.” من می گویم که ما از اینکه چقدر قوی بود شگفت زده شدیم.

اگرچه محققان افزایش قابل توجهی در خطاهای پزشکی پیدا کردند، اما کاهش جزئی (تقریباً 5 درصد) در میزان بیمارانی که در طول اقامت در بیمارستان جان خود را از دست دادند، مشاهده کردند. محققان بر این باورند که تغییرات دیگر، مانند تغییر به سمت بیماران سالم‌تر بستری در بیمارستان‌ها، می‌تواند این کاهش را توضیح دهد. و تا 30 روز پس از ترخیص بیماران، تفاوت معنی داری در میزان مرگ و میر بین بیمارستان ها وجود نداشت.

سایر محققانی که این مطالعه را بررسی کردند، گفتند که اگرچه تصویر کاملی از اثرات سهام خصوصی ارائه نمی‌کند، اما سؤالات مهمی را در مورد کیفیت مراقبت در بیمارستان‌هایی که توسط مالکان سهام خصوصی تصاحب شده‌اند، مطرح می‌کند.

دکتر آشیش جها، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون، گفت: «این یک معامله بزرگ است، زیرا این اولین داده‌ای است که فکر می‌کنم قویاً نشان می‌دهد که وقتی سهام خصوصی حاکم می‌شود، مشکل کیفیت وجود دارد. همچنین ایمنی بیمارستان را به طور گسترده مورد مطالعه قرار داده است.

طی دو دهه گذشته، شرکت‌های سهام خصوصی به بازیگران اصلی در مراقبت‌های بهداشتی تبدیل شده‌اند و نه تنها بیمارستان‌ها، بلکه تعداد فزاینده‌ای از خانه‌های سالمندان، مطب‌های پزشک و شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی خانگی را خریداری می‌کنند. این شرکت‌ها پول سرمایه‌گذاران نهادی و افراد را برای تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری جمع‌آوری می‌کنند، اغلب بیمارستان‌ها و سایر نهادها را از طریق سطوح بالای بدهی خریداری می‌کنند، با چشم‌اندازی به فروش مجدد آنها در چند سال. یک مطالعه جدید جداگانه نشان داد که شرکت‌ها گروه‌های پزشکان را در برخی بازارهای محلی ادغام می‌کنند که به طور بالقوه منجر به قیمت‌های بالاتر می‌شود.

تاکنون، این شرکت‌ها سهم کمی از بیمارستان‌ها را در ایالات متحده دارند، اگرچه اندازه‌گیری اعداد دشوار است زیرا معاملات همیشه عمومی نیستند.

چندین گزارش رسانه ای نشان داده است که برخی از بیمارستان های خریداری شده به دلیل مشکلات مالی مجبور به تعطیلی شده اند و برخی از آنها به دلیل مشکلات کیفی تحت نظارت نظارتی قرار گرفته اند. اما چنین نمونه هایی لزوماً معمولی نیستند.

درو مالونی، مدیر اجرایی شورای سرمایه گذاری آمریکا، یک گروه تجاری برای صنعت، گفت: «صنعت سهام خصوصی نقش اساسی در تأمین سرمایه بیمارستان های محلی برای بهبود مراقبت از بیمار، گسترش دسترسی و ایجاد نوآوری دارد. “این تحقیق منعکس کننده سابقه کامل سهام خصوصی در تقویت مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور نیست.”

این صنعت اخیراً مورد بررسی قرار گرفته است. این ماه کمیته بودجه سنا تحقیقات دو حزبی را در مورد مالکیت سهام خصوصی بیمارستان ها آغاز کرد. و لوایح چندین دموکرات در کنگره برای گزارش عمومی بیشتر معاملات سهام خصوصی در مراقبت‌های بهداشتی و اصلاحات گسترده‌تر در مورد روش‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند شرکت‌ها را تصاحب کنند و سود کسب کنند، فشار آورده است.

مطالعات متعددی اثرات مالی شرکت های سهامی خاص را بر بیمارستان ها بررسی کرده اند. مقاله جدید، که 51 بیمارستان را بین سال‌های 2009 تا 2019 بررسی می‌کند، شواهد جدیدی ارائه می‌کند که این تغییرات ممکن است منجر به شرایط خطرناک‌تری برای بیماران شود. محققان، که شامل دکتر زیروی سانگ از هاروارد و جوزف دوو بروچ از دانشگاه شیکاگو نیز می‌شوند، از Arnold Ventures، گروهی که از طیف وسیعی از تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی حمایت می‌کند و منتقد صنعت سهام خصوصی است، بودجه دریافت کردند.

تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که احتمال مرگ بیماران پس از مراجعه به یک بیمارستان خصوصی با حمایت سهام، کمتر است. اما محققان گفتند که می‌خواهند مطالعه خود را بر روی اقدامات خاصی مانند خطاهای پزشکی متمرکز کنند که به‌جای مرگ‌های بیمار، که بیشتر تحت تأثیر وضعیت سلامت بیمارانی است که به بیمارستان وارد می‌شوند، مستقیم‌تر مراقبت‌ها را در بیمارستان منعکس می‌کند.

محققان طیف وسیعی از خطاهایی را که مدیکر ردیابی می‌کند و مدیکر بیمارستان‌ها را تشویق می‌کند تا آن‌ها را به حداقل برسانند، بررسی کردند. بیمارستان هایی که سطح بالایی از برخی از این مشکلات را دارند – مانند عفونت های خط مرکزی – باید جریمه های مالی را به دولت بپردازند. اگرچه همه خطاها اغلب به اندازه‌ای اتفاق نمی‌افتند که با دقت اندازه‌گیری شوند، و عوارض به ندرت به طور کلی اتفاق می‌افتند، همه هشت معیار فردی مورد مطالعه در مقاله در بیمارستان‌های خریداری‌شده توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی بدتر شدند.

نرخ این عوارض به طور کلی برای حدود 15 سال کاهش یافته است، زیرا بیمارستان ها برای کاهش آنها تلاش کرده اند و بهترین شیوه ها برای جلوگیری از آنها گسترده تر شده است.

دکتر دیوید بلومنتال، رئیس سابق صندوق مشترک المنافع، یک گروه تحقیقاتی مراقبت های بهداشتی غیرانتفاعی، که این مطالعه را بررسی کرد، گفت: “اینها حوادث نامطلوب قابل پیشگیری هستند که همه فکر می کنند نباید در بیمارستان ها اتفاق بیفتند.”

او گفت که برخی از صاحبان سهام خصوصی ممکن است بیش از حد مشتاق کاهش هزینه ها باشند که منجر به کاهش کیفیت مراقبت می شود. او گفت: «این در مورد سبک سرمایه گذاری است. “این در مورد تهاجمی و سود کوتاه مدت و بازده سرمایه گذاری است که به دنبال آن است.” دکتر بلومنتال افزود: در مواردی که آنها این استراتژی را دنبال نمی کنند، سرمایه خصوصی می تواند مثبت باشد. نوآوری می آورد.»

محققان گفتند که محتمل ترین توضیح برای افزایش خطاها، تعداد کمتر کارمندان بیمارستان است، اثری که در مطالعات دیگر درباره سرمایه خصوصی اندازه گیری شده است. دکتر سانگ گفت: «کاهش کارکنان پس از جذب می‌تواند همه این یافته‌ها را توضیح دهد.

اما این مقاله به طور مستقیم سطح کارکنان را در بیمارستان‌هایی که مورد بررسی قرار داد اندازه‌گیری نکرد.

دکتر سانگ از نظارت بیشتر دولت بر شرکت های سهامی خاص در مراقبت های بهداشتی حمایت کرده است. اما چندین محقق که این شرکت‌ها را مطالعه کرده‌اند می‌گویند که اگرچه مقاله جدید نگرانی‌های جدی را ایجاد می‌کند، اما هنوز برخی از سوالات مهم را برای سیاست‌گذاران بی‌پاسخ می‌گذارد.

زک کوپر، استاد بهداشت عمومی و اقتصاد در دانشگاه ییل که این صنعت را بررسی کرده است، گفت: «این باید ما را به سمت جلو متمایل کند و به آنچه در حال وقوع است توجه کنیم. “این نباید باعث شود که ما هنوز سیاست های عمده فروشی را معرفی کنیم.”

ویویان هو، استاد اقتصاد در رایس، یکی از نویسندگان مقاله‌ای بود که کاهش کارکنان را پس از خرید بیمارستان‌ها، از جمله کاهش‌های کوچک در پرستاری، مستند کرد. پروفسور هو خاطرنشان کرد که سخت است مطمئن باشیم که آیا این کاهش ها نتیجه تغییر در رهبری بوده است یا به طور خاص مالکیت یک شرکت سهامی خاص، اما او گفت که نتایج به قدری نگران کننده بودند که او مشتاق دیدن شواهد بیشتری بود.

او گفت: “من مایلم باور کنم که این به دلیل مشکلات کارکنان است.” “شما فقط آن را با گزارش های حکایتی از آنچه در برخی از این بیمارستان ها می گذرد ترکیب کنید، و این یک داستان ثابت است.”



Source link