راهنمای دوره های پیش فروش (و سایر پیشنهادات) برای مربیان سلامت و زندگی


آیا به ایجاد یک دوره آموزشی یا پیشنهاد منفعل تر دیگر در کسب و کار مربیگری سلامت یا زندگی خود فکر می کنید؟ شما تنها نیستید، بسیاری از مربیان اکنون در حال ایجاد دوره‌ها، عضویت‌ها و برنامه‌های گروهی هستند تا در کنار پیشنهادات مربیگری 1:1 خود به فروش برسانند تا بتوانند به افراد بیشتری کمک کنند و در زمان کمتری درآمد بیشتری کسب کنند.

اما ایجاد یک دوره – به خصوص دوره ای که در واقع فروش دارد – به چیزهای بیشتری از یک ایده خوب نیاز دارد.

در این پست قصد دارم به اشتراک بگذارم که چگونه می توانید از پیش فروش در کسب و کار مربیگری خود برای پیشنهادهای موفق تر استفاده کنید. بیایید شیرجه بزنیم!

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=D6kkMcLu9JU

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

پیش فروش چیست؟

پیش فروش جایی است که شما یک پیشنهاد را قبل از ایجاد واقعی می فروشید. این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما دلایل بسیار خوبی وجود دارد که چرا پیش فروش منطقی است.

بسیاری از مربیان، از جمله من، زمان زیادی را صرف ایجاد یک پیشنهاد مانند دوره آموزشی کرده‌اند تا سپس آن را ارائه دهند و به فروش نمی‌رسد.

پیش فروش تا حدودی این مشکل را حل می کند.

برای چه کاری می توان از پیش فروش استفاده کرد؟

  • دوره های آموزشی
  • عضویت ها
  • برنامه های گروهی (اینها ممکن است محتوای زیادی داشته باشند یا نداشته باشند)
  • محصولات دیجیتال کوچک (اگرچه ایجاد این محصولات نباید زمان زیادی داشته باشد)
  • آموزش های زنده پولی (اینها به طور پیش فرض پیش فروش می شوند)

همه این پیشنهادات را می توان به روش های مختلف پیش فروش کرد.

چرا پیش فروش ایده خوبی است؟

پیش فروش می تواند به چند روش مختلف به کسب و کار و فروش شما کمک کند

اعتبار سنجی ایده

وقتی نوبت به فروش این نوع پیشنهادها می رسد – به خصوص آنهایی که نیاز به ایجاد محتوای زیادی دارند، مطمئن شوید که ایده شما معتبر است – یعنی مردم واقعاً آن را می خواهند، می تواند در زمان و منابع شما صرفه جویی کند. هنگامی که شما پیش فروش می کنید و مردم خرید می کنند، واضح است که این نشانه بسیار خوبی است که مردم به پیشنهاد شما علاقه مند هستند و نشان می دهد که ارزش آن را دارد که در وهله اول وقت و انرژی خود را برای ایجاد آن سرمایه گذاری کنید.

تامین مالی کارتان از قبل

پیش‌فروش همچنین به شما امکان می‌دهد در حین ایجاد آن، پول دریافت کنید. بسته به اینکه مدل کلی کسب و کار شما چیست و جریان نقدی شما چگونه به نظر می رسد، داشتن این درآمد اساساً برای زمانی که برای ایجاد آن صرف می کنید می تواند مفید باشد.

سر و صدایی در مورد پیشنهاد ایجاد کنید

همچنین پیش‌فروش می‌تواند به ایجاد «سر و صدا» بیشتر در مورد پیشنهاد شما کمک کند که می‌تواند به افراد در تصمیم‌گیری برای خرید آن کمک کند. به عنوان بخشی از پیش فروش خود، می توانید یک تخفیف یا جایزه ویژه نیز ارائه دهید که به فروش بیشتر شما نیز کمک می کند.

به افراد اجازه می دهد بر خود پیشنهاد تأثیر بگذارند

اگر چیزی را پیش فروش می کنید، به شما این فرصت را می دهد که از شرکت کنندگان در مورد خود پیشنهاد بازخورد دریافت کنید، مانند موضوعاتی که ممکن است پوشش دهید یا به طور خاص آنچه را تدریس می کنید. این یک مزیت برای شما و آنهاست زیرا آنها به شکل دادن به نحوه ارائه پیشنهاد کمک می کنند.

به شما انگیزه می دهد

اگر پیشنهادی را پیش فروش کرده اید، اساساً به مردم قول داده اید که در ازای پول آنها، محصولی را به آنها می دهید. برای برخی این ممکن است مانند فشار احساس شود، اما همچنین می تواند واقعا انگیزه دهنده باشد تا شما را در روند تولید محتوا ادامه دهد.

آنچه شما قبل از پیش فروش پیشنهاد خود نیاز دارید

خبر خوب این است که وقتی چیزی را پیش فروش می کنید، نیازی به ایجاد چیزهای زیادی ندارید. شما فقط به اندازه کافی نیاز دارید که به مردم اطلاع دهید پیشنهاد چیست و سپس پرداخت را دریافت کنید.

یک صفحه فروش یا صفحه فروش کوچک

بسته به پیشنهاد شما حتی می‌توانید یک Google-Doc یا یک صفحه مفهومی ایجاد کنید (من اخیراً این کار را برای یک پیشنهاد جدید انجام داده‌ام) اما اساساً شما صفحه‌ای می‌خواهید که پیشنهاد را به اشتراک بگذارد، آنچه را که قصد دارید اضافه کنید، یک طرح کلی و همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که نتایج کلیدی را که افراد در صورت خرید آن پیشنهاد از آن به دست خواهند آورد، درج کنید.

روشی برای دریافت پرداخت ها و جمع آوری اطلاعات شرکت کنندگان برای به روز رسانی

درست مانند هر پیشنهاد دیگری، به راهی برای پرداخت و راهی برای جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل برای به‌روزرسانی نیاز دارید. بسته به پشته فناوری شما، روش پرداخت شما می‌تواند به پلتفرمی که پیشنهاد خود را در آن ارائه می‌دهید (مانند Teachable یا Kajabi) مرتبط شود یا ممکن است لازم باشد سیستم‌های مختلفی را به هم متصل کنید.

نحوه ارائه پیشنهاد پیش فروش شده

دو روش کلیدی وجود دارد که می‌توانید پیشنهادی را که از قبل فروخته شده است ارائه دهید – یا تاریخ را با خریداران خود درمورد اینکه چه زمانی پیشنهاد به طور کامل در دسترس خواهد بود، در میان می‌گذارید یا محتوای آن را بیرون می‌ریزید.

اگر یک دوره آموزشی باشد، ماژول محتوا را به صورت ماژول بیرون بیاورید، می‌تواند به این معنی باشد که ایجاد و تحویل محتوا را کنار گذاشته‌اید که می‌تواند پایدارتر از رعایت یک ضرب‌الاجل باشد.

تفاوت بین پیش فروش یک پیشنهاد و انجام هر نوع راه اندازی دیگر

تفاوت بین پیشنهاد پیش فروش شده و هر نوع راه اندازی دیگر – به ویژه برای محصولاتی که دوره آنلاین نیستند، کاملاً واضح نیست. با این حال، قاعده کلی برای من این است که شما در مورد حداقل تعداد شرکت‌کنندگان یا فروش‌هایی تصمیم می‌گیرید که در آن پیش بروید و پیشنهاد را ایجاد کنید، یا پول افراد را بازپرداخت کنید و به تابلوی نقاشی برگردید. اگر می‌خواهید پیشنهادی را بدون توجه به هر چیزی و مگر اینکه یک دوره آموزشی باشد ایجاد کنید، می‌توانم بگویم که احتمالاً بیشتر یک راه‌اندازی استاندارد است.

تجربیات من از پیش فروش

من با موفقیت دو پیشنهاد مختلف را در تجارت خود پیش فروش کرده ام. اولین دوره یک دوره بزرگ به نام برند و وب سایت خود را راک دهید که از آن زمان بازنشسته شده ام (اگرچه وسوسه شده ام آن را از دوران بازنشستگی بیرون بیاورم!). این دوره به شما یاد داد که چگونه برند خود را ایجاد کنید و وب سایت خود را طراحی کنید، و از آنجایی که دوره بسیار بزرگی برای ایجاد با چندین ماژول بود، می خواستم بدانم که مردم قبل از ایجاد آن به آن علاقه مند خواهند شد.

من یک پیش فروش با تخفیف ارائه دادم و واقعاً خوب فروخته شد، بنابراین آن را طی چند ماه تحویل دادم و ماژول‌های جدید را در حین حرکت منتشر کردم. این یک برنامه “زنده” نبود، اما به دلیل ماهیت مواد و آنچه مردم باید اجرا کنند، وجود شکاف بین هر ماژول منتشر شده واقعاً خوب کار می کرد.

دومین پیشنهادی که به عنوان پیش فروش راه اندازی کردم دوره آموزش وبلاگ من بود. صادقانه بگویم، این یک راه اندازی دور زنده بود، اما من قبل از اینکه آن را برای فروش عرضه کنم، هیچ ماده ای ایجاد نکرده بودم، و فقط در صورتی برنامه ریزی می کردم که آن را اجرا کنم اگر به حداقل تعداد قابل اجرا برسم. دوباره، با مدرسه بلاگ، من هر هفته یک ماژول جدید را در طی چند هفته متوجه شدم و محتوا را بیرون می‌آورم، بنابراین ایجاد محتوا به جای اینکه یک‌باره روی آن کار کنم، پایدارتر احساس می‌شد.

اگر می‌خواهید شروع به دوره‌ها یا هر پیشنهاد درآمد غیرفعال/مقیاس دیگری را کشف کنید، با ما تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید یک محصول دیجیتال کوچک ایجاد کنید، دوره آموزشی من بسیار ساده است. اگر مربی قوی‌تری هستید که آماده هستید با یک دوره، برنامه گروهی یا عضویت بزرگ‌تر بروید، با ما تماس بگیرید و می‌توانیم درباره اینکه چگونه می‌توانم از شما حمایت کنم، صحبت کنیم.

اگر این الهام بخش شما برای امتحان یک پیش فروش بوده است، در نظرات به من اطلاع دهید!





Source link