8 نقل قول مشهور الهام بخش درباره سلامت روان


افراد مشهور برای بسیاری شناخته شده اند: کمد لباس های پر زرق و برق ، 12 مرحله مراقبت از پوست ، عضلات شکم زیبا ، فیدهای عالی اینستاگرام و موارد دیگر. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران ، موسیقیدانان و دیگر شخصیت های معروف به دلیل چیزی کاملاً متفاوت شناخته شده اند: ارتقاء سلامت روان. این ستاره ها به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی روانی کمک می کنند و در طول راه توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

به برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های مشهورترین افراد زمان ما در مورد سلامت روان گوش دهید. از یادگیری نحوه نه گفتن به آغاز درمان ، 10 راه برای احترام گذاشتن به سلامت روان و خود به طور کلی وجود دارد.

درس شماره 1: بر خود تمرکز کنید ، نه بر این که جهان از شما انتظار دارد چگونه باشید.

سیمونا بیلس ، ژیمناست ، پس از خروج از دور نهایی تیم المپیک 2020 توکیو ، به ESPN گفت: “ما همچنین باید روی خودمان تمرکز کنیم زیرا در نهایت ، ما نیز یک انسان هستیم.” “بنابراین ، ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم و فقط به آنجا نرویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم.”

نقل قول و راه حل بیلز توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا ورزشکاران در طول تاریخ بیش از سلامت روانی را در خط مقدم قرار داده اند ، اما راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، رابطه و سلامت روان ، می گوید ایده این است که به جای تمرکز بر روی خود تمرکز کنید. خودت فشار جامعه از چند دهه قبل وجود داشته است. او می گوید: “در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، در مورد” باید “باورهای غیر منطقی است که می تواند علائم شدید ایجاد کند ، صحبت کرد. رایت توضیح می دهد: “در این نقل قول ، سیمون از آنچه فکر می کند درست تر است.” وقتی در جهان با مسئولیت فعالیت می کنیم ، برای غریزه ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید همانطور که به دنبال راهنمای بیرونی هستیم ، به همان شکل ، اگر نه بیشتر ، به درون خود نگاه کنیم. “

با گوش دادن به افکار خود و شناخت بهتر خود ، می توانید تصمیماتی بگیرید که رفاه ذهنی شما را در اولویت قرار دهد.

درس شماره 2: درمان می تواند برای همه مفید باشد.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام خود نوشت: “یک یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید آن را بشنود: درمان هرگز نباید شرمنده باشد.” همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست چند سال سن یا “افتخار” دارید. “

رایت ثانیه این را تمام می کند. او می گوید: “تقریباً همه می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. او در مورد خود اطلاعات بیشتری پیدا می کند ، افسردگی و اضطراب خود را کنترل می کند ، همچنان در حال رشد است و می دانم که در صورت لزوم کسی را دارد که با من تماس بگیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که برای شروع درمان به دلیل نیاز است ، اما این به دور از واقعیت است. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “با این حال ، بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد ، بنابراین شما واقعاً می توانید با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. سپس ، وقتی / اگر اتفاق جدی تری رخ دهد ، می دانید که فضای امنی برای اداره هر آنچه که نیاز دارید ، دارید. “

درس سوم: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در مقاله ای برای مجله 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله تایم… “من روز خوبی دارم و نیاز به آغوش دارم. این به من احساس کامل و مطلق انزوا و تنهایی می داد. خستگی آن بسیار زیاد بود و مدار ذهنی من را خاموش کرد. احساس بی ارزشی می کردم ، انگار چیزی برای ارائه نداشتم ، انگار یک شکست خورده بودم. اکنون ، با درخواست کمک ، می فهمم که این افکار ، البته ، نمی تواند اشتباه تر باشد. برای من مهم است که در این مورد صریح صحبت کنم تا افراد در موقعیت مشابه بفهمند که آنها خیر بی فایده هستند و چیزهای زیادی برای ارائه دارند. همه ما انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی افسردگی یا اضطراب بالینی را تجربه می کنیم ، یک یا دو روز سختی نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند باعث ایجاد افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناک شود.” “اگر ما آگاه نباشیم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم فکر کنیم که آنها واقعی هستند و در این جهان شروع به فعالیت می کنند.”

با یادگیری تشخیص افکار که به شما خدمت نمی کنند یا “شما” نیستند ، می توانید این تفکر را از بین ببرید. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و گفتگو درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “این می تواند در واقع مغز را دوباره سیم کشی کند و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم تر و دقیق تر ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی که در یک دفتر خاطرات با یک لیوان قهوه کنار پنجره می نویسد ، یاد می گیرد چگونه به تعادل کار و زندگی برسد

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت: “من در دو سال گذشته از غم بسیار سازنده استفاده کردم.” “پس از کار صادقانه از نظر احساسی ، از غم به عنوان ابزاری برای قدردانی استفاده کردم. این تحقیرآمیز است و من سپاسگزارم که می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانم که به دلیل ناراحتی می توانم شادی را تجربه کنم. “

رایت از این ایده حمایت می کند و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم به طور گزینشی احساسات را سرکوب کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساساتی را که دردناک تر و یا درک آنها دشوار است خاموش کنیم ، آنهایی را که خوش طعم به نظر می رسند و خیلی مشتاق آنها هستیم ، مانند لذت ، شادی و شادی خاموش می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند قدردانی بیشتری را احساس کند زیرا توانایی خود را در احساس پریود افزایش داده است. با احساس غم و اندوه ، او بیشتر و بیشتر احساس می کند.

این می تواند به شما کمک کند تا راهی سازنده برای کمک به شما در هدایت احساسات خود پیدا کنید ، خواه یک دفتر خاطرات ، نقاشی ، ورزش یا سایر راههای مثبت دیگر.

درس شماره 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت تکه در سال 2017: “توصیه ای که به کسانی می کنم که بی سر و صدا می جنگند این است که اینگونه زندگی نکنند.” لواتو ، که آشکارا در مورد مشکلات خود با سلامت روانی صحبت کرده است ، ادامه داد: “لازم نیست در سکوت بجنگید. لازم نیست سکوت کنید. اگر در مورد بیماری روانی صحبت کنید ، می توانید با بیماری روانی به خوبی زندگی کنید ، زیرا بسیار مهم است که تجربیات خود را با افراد به اشتراک بگذارید تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید. “

رایت موافق است که صحبت کردن می تواند تأثیر بسزایی در سلامت روان شما داشته باشد. با وجود این واقعیت که از هر پنج آمریکایی یک نفر هر سال از نوعی بیماری روانی رنج می برد ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما فکر می کنیم ما تنها کسانی هستیم که تا به حال رنج را تجربه کرده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “با این حال ، هنگامی که ما در مبارزات خود سهیم هستیم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم برای ما ظاهر شوند و به دیگران نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا این قانع کننده تر نیست ، از طرف خود مادر هیولا؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 گفت: “من شروع کردم به نه گفتن.” “من این کار را نمی کنم”. “من نمی خواهم این کار را انجام دهم”. “من نه این عکس را می گیرم ، نه به این رویداد می روم ، نه از آن حمایت می کنم ، زیرا این چیزی نیست که من برای آن دفاع می کنم.” و به آرامی اما مطمئناً به خاطر آوردم که کیستم. و سپس به خانه می روید ، به آینه نگاه می کنید و فکر می کنید ، “بله. میتونم باهاش ​​بخوابم شما هر شب. چون من این شخص را می شناسم. ”

رایت می گوید که رضایت همیشگی مردم یک راه مطمئن برای گم شدن در شخص دیگری (یا چیزی) است. او می گوید: “وقتی بله یا خیر به وضوح می گوییم ، به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

طبق نظرسنجی در واقع ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از فرسودگی شغلی که در حال افزایش است ، کمک کند.

درس هفتم: تعطیلات به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای اختصاصی مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، سلامت روحی و جسمی پیوند ناگسستنی دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش متوجه شدم که مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من دریافتم که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند عوارض جانبی لوپوس باشند که می توانند مشکلات خود را ایجاد کنند. “

و همچنین می توانید با گفتن “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم ، سرعت خود را کاهش دهید و تصمیم گرفتم که بهترین راه برای پیشروی تعطیلات است.”

به دست آوردن شجاعت برای گرفتن این موقعیت بسیار بزرگ است ، اما به گفته رایت ، یک ضرورت است. “جامعه ی ما بنابراین تمرکز بر بهره وری است که این باید مورد بحث قرار گیرد. استراحت به اندازه قسمتی که در آن هستید اهمیت دارد میکند… همانطور که ارتباط در مورد صحبت کردن و گوش دادن است – وجود انسان در مورد انجام و بودن است. ” “به هر حال ، ما یک انسان هستیم موجوداتنه یک انسان امور… “

درس هشتم: دوستان خود را بررسی کنید.

تماس تصویری مرد با زن

در حال حاضر بدنام او نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را تشویق کرد که “متعهد شویم از دیگران بپرسیم” ، خوب هستید؟ “”

او نوشت: “به همان اندازه که اختلاف نظر داریم ، به همان اندازه که از نظر جسمی فاصله داریم ، حقیقت این است که ما به دلیل همه چیزهایی که در این سال به صورت فردی و جمعی از سر گذرانده ایم بیش از هر زمان دیگر به هم متصل هستیم.”

تمرین کنید که از حال دیگران چگونه بپرسید در واقع انجام این کار هم در لحظه و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها درباره بهزیستی ذهنی و احساسی ، چه در محل کار ، چه با دوستان و خانواده مفید است. حتی ظاهراً قوی ترین افرادی که می شناسید ممکن است نیاز داشته باشند که هر از گاهی به آنها تکیه دهند.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات سنگینی هستند و از نظر روانشناسی ما از این ذهنیت خارج نشده ایم.” وی افزود: بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، علائم انزوا و تنهایی را نشان می دهند. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد در مسیر خود باقی می مانیم و حمایت خود را ادامه می دهیم. “



دیدگاهتان را بنویسید