۸ فایده علمی روزه برای روزه داری


گروه اقامت ایرنا – اکثر افراد روزه را شناخته شده به عنوان خوب مسئولیت شرعی انجام می دهند. با این حال تنها انواع به سختی اجتناب کرده اند افراد به فواید روزه برای بهزیستی پی می برند. اگر روزه داران تمام ایده ها پزشکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید امنیت را برای روزه داری رعایت کنند، روزه داری بازی خوبی برای از بین بردن سموم اجتناب کرده اند هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش ذخایر قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی در خون است. {در این} گزارش ۸ فایده روزه داری برای بهزیستی ملایم شده است.

۱- آسانسور سیستم امنیت هیکل

روزه داری سیستم امنیت هیکل را آسانسور می تنبل. در کل روزه داری، هیکل متنوع اجتناب کرده اند سلول های امنیت شکسته هر دو عجیب و غریب را ترمیم می تنبل. این معنی در نتیجه ساخت سلول های امنیت جدید، محکم تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرانرژی تر تبدیل می شود. جدا از این، روزه داری همراه خود کاهش غیر متعارف های آزاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بردن سموم اجتناب کرده اند هیکل، سیستم امنیت را افزایش می بخشد. متعاقباً، روزه تکل قابل انجام است درمانی برای افزایش سیستم امنیت باشد.

8 فایده علمی روزه برای روزه داری

۲- آسانسور ورزش های ذهن

روزه به آسانسور کار کردن حافظه، درمانی پس اجتناب کرده اند آسیب مغزی/سکته مغزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمک به انبساط سلول های عصبی {کمک می کند}. روزه داری ساخت صورتحساب نوروتروفیک spinoff اجتناب کرده اند ذهن (BDNF)، خوب پروتئین را عجله می کند.

این پروتئین برای تغییر سلول های بنیادی به سلول های عصبی حیاتی است. BDNF علاوه بر این ترشح برخی چرخ دنده شیمیایی تولید دیگری کدام ممکن است برای ذهن ممکن است مفید هستند را افزایش می دهد. جدا از این، اجتناب کرده اند سلول های ذهن به سمت اصلاحات مرتبط همراه خود بیماری پارکینسون را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری آلزایمر دفاع کردن می تنبل. تحقیق روی موش ها آرم می دهد کدام ممکن است روزه تکل ممکن است اجتناب کرده اند کاهش حافظه نیز جلوگیری تنبل.

۳. پیشگیری اجتناب کرده اند مشکلات قلبی

روزه ممکن است به شخص کمک تنبل به همان اندازه روده ها شخصی را اجتناب کرده اند بیماری قلبی در اطراف نگه دارد. با این حال چگونه قابل انجام است؟ روزه به افزایش فشار خون {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزه داری در سطح اول فشار خون سیستولیک را کاهش می دهد. تحقیقات آرم می دهد کدام ممکن است روزه ممکن است خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر روده ها را کدام ممکن است یکی اجتناب کرده اند علل سکته قلبی است، کاهش دهد. علاوه بر این همراه خود ناشتا به کاهش کلسترول (عمدتاً لیپوپروتئین همراه خود چگالی کم/LDL) {کمک می کند} کدام ممکن است به فرماندهی باریک شدن رگ های خونی است. همه این ورزش ها خطر ابتلا به مشکلات قلبی را کاهش می دهد.

۴- از دوام به سمت بیشتر سرطان ها

تحقیق متنوع آرم می دهد کدام ممکن است روزه داری در نبرد همراه خود بیشتر سرطان ها کارآمد است. روزه داری ممکن است خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها را همراه خود کاهش تشکیل لنفوم، کاهش انبساط تومور را انتخاب کنید و انتخاب کنید از دوام به سمت افزایش سلول های سرطانی کاهش دهد. این بررسی علاوه بر این آرم می دهد کدام ممکن است روزه تکل برای مبتلایان خرس شیمی درمانی {مفید است}. متعاقباً روزه ممکن است سلاحی برای بیشتر سرطان ها باشد.

8 فایده علمی روزه برای روزه داری

۵- کاهش خطر ابتلا به دیابت

روزه تکل به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ {کمک می کند}. بر مقدمه این بررسی، روزه داری ممکن است حساسیت به انسولین را افزایش دهد. در دیابت نوع ۲، پانکراس {نمی تواند} انسولین کافی برای کاهش مرحله قند خون ساخت تنبل. به دلیل مرحله قند خون بالا {می رود}. با این حال اگر روزه بگیرید، قند خون ممکن است برای نشاط بلعیدن تبدیل می شود. به دلیل مرحله گلوکز در خون مقیاس را کاهش می دهد. بررسی عکس بر روی موش های دیابتی آرم داد کدام ممکن است روزه داری اجتناب کرده اند آسیب کلیه ناشی اجتناب کرده اند دیابت جلوگیری می تنبل. متعاقباً روزه داری برای دیابت نوع ۲ {مفید است}.

۶- متابولیسم شخصی را افزایش دهید

روزه باعث استراحت تجهیزات گوارش را انتخاب کنید و انتخاب کنید تجدید ورزش تجهیزات گوارش تبدیل می شود. روزه تکل قابل انجام است مرحله نوراپی نفرین را افزایش دهد، خوب سوئیچ دهنده عصبی در جریان خون ممکن است، کدام ممکن است سیستم متابولیک ممکن است را نیز افزایش می بخشد. تجهیزات روده نیز همراه خود روزه داری آسانسور تبدیل می شود. متعاقباً روزه داری تاثیر مثبتی بر متابولیسم در تجهیزات گوارش دارد.

8 فایده علمی روزه برای روزه داری

۷- کاهش چند پوند

روزه داری عملکرد مهمی در کاهش چند پوند دارد. وقتی چیزی می خورید، اجتناب کرده اند طریق تجهیزات گوارش به نشاط تغییر تبدیل می شود. با این حال بخشی اجتناب کرده اند غذایی کدام ممکن است می خورید به تعیین کنید چربی در هیکل جمع شده تبدیل می شود کدام ممکن است باعث متورم شدن هیکل تبدیل می شود. این توسعه در کل روزه داری برداشتن تبدیل می شود. جدا از این، چربی جمع شده شده را می توان برای ساخت نشاط در کل روزه داری سوزاند. همراه خود این کار روزه تکل ارائه می دهیم {کمک می کند} وزن شخصی را مدیریت کنید.

۸- بالا بردن اندازه

روزه باعث افزایش اندازه عمر تبدیل می شود. همراه خود افزایش سن، متابولیسم هیکل ضعیف تبدیل می شود. این در نتیجه اجتناب کرده اند بین جابجایی احساس های هیکل تبدیل می شود. چون آن است سلول های هیکل ضعیف شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیر می شوند. با این حال اگر سکوت کنید، سلول‌های عجیب و غریب بدنتان اجتناب کرده اند طریق فرآیندی به تماس گرفتن اتوفاژی تخریب می‌شوند. سپس متابولیسم افزایش خواهد یافت. به دلیل توسعه پیر شدن تنبل تبدیل می شود. جدا از این، تقریباً همه مسلمانان به طور گسترده در ماه رمضان روزه می گیرند. آنها عادات غذایی شخصی را اصلاح می دهند کدام ممکن است به سلامت آنها {کمک می کند}. خرما میوه بی نظیر ماه رمضان است. خرما فواید زیادی برای بهزیستی دارد.