5 نکته ضروری برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لازم نیست ساده نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما باردار نمی شوند. در حالی که اکثر اوقات ، تغییر برخی از عادات معمول زندگی ، و همچنین خدمات اضافی و حذف برخی از عملکردها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربه مادر:

“به محض اینکه بفهمیم کاری را انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است مانع بچه دار شدن ما شود ، ما شروع به حل کردیمکردنشون. ما در خانه کار می کردیم و رژیم غذایی خود را فقط در 3 ماه تغییر دادیم.
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تاثیر رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی بر باروری این باورنکردنی است و یکی از اهداف رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6-12 ماه آینده باردار شوید. تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید تا 90 روز آینده خود را پیدا خواهید کرد. باروری را آماده کنید!

حتماً برای اطلاعات بیشتر از متخصص تغذیه و پزشک خود سوال کنید. مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده میوه و سبزیجات بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت باشد ، اما آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات را معجزه کنید! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب آنها شود. تخم مرغ و مایع منی. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و حاوی 3-4 نفر هستند. واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند یک راه عالی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان خود را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های مناسب برای آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D K ما نام ویتامین خورشید و توانایی خود در تولید ویتامین های کافی را می دانیم. D در آفتاب کم زمستان. اندازه معمول رژیم غذایی ما ویتامین D کافی برای حفظ سطوح مورد نیاز بدن ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که از مکمل های ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D خود را به همراه بقیه از پزشک خود بخواهید. ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد چگونه می توان تمام ویتامین های بدن خود را جذب کرد.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ها ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. آنها حاوی ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب در آب سرد هستند) و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی برای به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی شده با ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم غذایی مناسب برای لقاح بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدلازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا پس از 2-3 هفته و ماهی های روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید. خوب به نظر میرسی.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، آیا دوست دارید یک مشت نقل و انتقال پول زیبا را تبریک بگویید 😀 و در روح خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون لازم برای تخمک گذاری سرقت می شود (هر دو هورمونهای استروئیدی). بنابراین ، تولید کورتیزول خود را پایین نگه دارید. منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد. بمونه.

ویتامین C و B برای از بین بردن استرس مفید است. بخورید و شاد باشید (برای از بین بردن استرس می توانید به مقاله در مراجعه کنید یک وب سایت وجود دارد ، نگاه کنید) اما صادقانه بگویم ، اکثر آنها آرام باشید ، کاری را که دوست دارید و از آن لذت می برید انجام دهید بر می گردد. برای انجام یوگا. تمرین . به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. همدیگر را در آغوش می گیریم. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل های قبل از تولد مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی لازم برای بدن است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، سپس شروع کنید شما یک فرصت عالی را برای مصرف این مکمل از دست داده اید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید. مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان آنها متولد می شوند فکر می کنیم. ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم. بودن !! خوب ، این یک توهم بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ این تقریبا 3 ماه است ، و در این مدت انتخاب و روش های تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال ناهنجاری ها دارد. حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر زودتر باشد صادق است شما مدتی است که هورمون های بدن خود را کنترل می کنید و در واقع ، تخلیه شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا تنظیم قرص ها و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون وجود دارد).

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح. آنها کمتر از سایرین در معرض مسمومیت در دوران بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید. بساز بنابراین اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، حتماً این کار را انجام دهید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص مصرف کنیدبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل می تواند باعث حالت تهوع شود. مطمئن شوید که روند را طبق توافق با یک متخصص ادامه داده و به آنجا بروید دست از پذیرش خودسرانه بر ندارید. اگر دارویی مصرف می کنید مشکلات خاص خونریزی با درمان جراحی قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید. مشورت کردن.
ما سعی می کنیم در آینده نزدیک یک پست در مورد تغذیه منتشر کنیم. سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشید وش

دیدگاهتان را بنویسید