40+ ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


به دنبال ایده های سالم صبحانه برای نوجوانان هستید؟ در اینجا بیش از 40 وعده غذایی برای الهام وجود دارد ، از جمله گزینه های زیادی که می توانید از قبل آماده کنید!

ساندویچ صبحانه

صبحانه ممکن است وعده غذایی مورد علاقه نوجوان شما در روز نباشد ، به خصوص اگر آنها در ساعت 6:30 صبح روز مدرسه دچار کدر شدن چشم و تحریک پذیری شوند.

اما نوجوان شما باید صبح خود را تغذیه کند ، بدون ذکر رشد عظیمی که در حال رخ دادن است. بنابراین اگر آنها با ایده ها داغ شده اند ، در اینجا یک مقدار الهام بخش است. و اگر آنها می گویند ، “اما زمان وجود ندارد!” ، ما آن را ساده می کنیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: ایده های سالم ناهار برای نوجوانان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • راضی است: پروتئین ، چربی و فیبر به زنده ماندن صبحانه شما کمک می کند و تا زمان ناهار دوام می آورد.
  • ساخت استخوان: نوجوانان در این دوره از رشد و تغییرات شدید نیاز به کلسیم بیشتری دارند. منابعی مانند لبنیات و شیر غنی از لبنیات ، ماست OJ غنی شده ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به آنها در تهیه آنچه نیاز دارند کمک کنند.
  • سریع و آسان: کودکان زمان زیادی در روزهای هفته ندارند ، بنابراین اگر آسان نیست (و ترجیحا قابل حمل است) ، نیازی به خوردن آن ندارید. تهیه اقلام صبحانه فله در آخر هفته را در نظر بگیرید. در حالت ایده آل ، از نوجوان خود کمک بگیرید یا حتی پیش قدم شوید!
  • مواد مغذی کلیدی: نوجوانان برای رشد و نمو اولیه نیاز به مواد مغذی دارند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است از دست بدهید و برخی از غذاهای صبحانه که حاوی آنها هستند ، ذکر شده است:
    • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا
    • پروتئین (دختران): ماست ، لوبیا ، کره بادام زمینی
    • اسید فولیک (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، پرتقال ، موز.
    • ویتامین B6 (دختران): پنیر ، نخود
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام هندی
    • منیزیم (برای دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات کامل ، جو دوسر ، میوه ها و سبزیجات.

ایده صبحانه گرم برای نوجوانان

تخم مرغ

  • کلوچه تخم مرغ پاستا یا ساندویچ شیرینی (انجام دهید)
  • آرایش صبحانه بوریتو: روی تخم مرغ و پنیر روی بوریتو بپاشید ، محکم بغلتانید و در فویل بپیچید. در یک توستر یا فر از قبل گرم کنید. (انجام دهید)
  • کاپ کیک پاستا تخم مرغ مخلوط (انجام دهید)
  • تخم مرغ در سوراخ: در وسط نان کره ای شده یک سوراخ بریده ، در تابه بگذارید و تخم مرغ را در وسط بشکنید ، بچرخانید و بپزید تا تخم مرغ به میزان دلخواه پخته شود.

بقیه غذای گرم شام: بگذارید داخل ظرف شیشه ای یکبار مصرف می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد (انجام دهید)

پنکیک + وافل

  • مخلوط پنکیک خانگی: آخر هفته یک دسته پنکیک تهیه کنید تا در یک توستر یا مایکروویو به مدت یک هفته دوباره گرم شوند. (انجام دهید)
  • وفل های آماده گندم کامل: با شربت بخورید یا روی آن را با آجیل یا روغن دانه بمالید و میوه خرد شده را اضافه کنید. (انجام دهید)
4 صبحانه از قبل آماده شده برای یک صبح شلوغ - تغذیه مادر واقعی
نماز وافل خانگی با کره آجیل

بلغور جو دوسر

  • بسته های جو دوسر آماده: 1 فنجان جو دوسر را در مخلوط کن بزنید تا پودر آن تشکیل شود. پودر جو دوسر را با دو فنجان بلغور جو دوسر فوری مخلوط کنید. 1/2 فنجان را به 1 کیسه یا ظروف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و مواد افزودنی دلخواه خود تقسیم کنید ، مانند میوه های خشک شده در یخ ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی. (انجام دهید)

پنکیک: برای تمام هفته مخلوط کنید. روی آن نوتلا یا کره بادام زمینی و میوه یا تخم مرغ های مخلوط کنید. (انجام دهید)

پنکیک گندم کامل

ایده صبحانه سرد برای نوجوانان

چگونه می دانید به چه کسی اعتماد کنید؟
  • تکه های موز: موز را نصف کرده و کره بادام زمینی و موزلی را روی آن بریزید.
  • نان تست آووکادو (گزینه: تخم مرغ های مخلوط شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
وسواس نان تست آووکادو - تغذیه مادر واقعی
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (SunButter + Jelly)

کاپ کیک (انجام دهید)

مافین قند دارچین
مافین قند دارچین

نان های سریع: برش ها را با آجیل یا روغن دانه برس بزنید تا پروتئین بیشتری دریافت کنید. (انجام دهید)

نان تست های شاد!
  • نان تست ها: روی آن را با روغن آجیل یا دانه بمالید و روی آن را با توت فرنگی خرد شده یا موز بپوشانید.
  • ماست کامل: یک لایه ماست با موزلی یا غلات و میوه را در یک لیوان یا کاسه قرار دهید و روی آن دانه های چیا را برای فیبر اضافی قرار دهید.
  • پنیر کلوچه + میوه
کاسه ماست با میوه + دانه

جو دوسر شب: 1/2 فنجان بلغور جو دوسر و 1 فنجان شیر (لبنی یا غیر لبنی) را در یک شیشه کوچک مخلوط کنید. آن را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید. صبح هر نوع مواد اضافی مانند میوه خرد شده ، یک قاشق کره یا کره را اضافه کنید و با عسل یا شربت افرا بریزید. (انجام دهید)

تریل میکس: از مغازه خرید کنید یا با ترکیب آجیل ، دانه ها ، غلات کامل و میوه های خشک شده آن را تهیه کنید.

میان وعده + توپ (انجام دهید)

میله های جو دوسر بدون مغز با چیپس شکلاتی
تنقلات بدون آجیل

پوسته یا موزلی با شیر یا ماست

7 نکته برای تغذیه نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید