4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای هر بدن


اگر مشکلات معده دارید ، تنها شما نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید می تواند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارد.

مربی فوق العاده بدنساز و متخصص تغذیه ، پاییز کالابرس با مشکلات معده بیگانه نیست.

او سالها با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد ، اما پس از آزمایش و خطای زیاد و همکاری نزدیک با پزشکش ، سرانجام آموخت که عوامل محرک خود را کشف کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث افزایش حساسیت شما می شوند حذف کنید. ورزش را بدون تأثیر اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربیات و دانش شخصی خود ، راهی برای رفع مشکلات جسمی و عاطفی دستگاه گوارش با یک برنامه تمرینی پیدا کرده است که به راحتی قابل پیگیری است و بر مفاصل تأثیر نمی گذارد.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل روده 4 هفته ای – یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف مرحله ای پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی عوامل محرک غذا کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در کشف غذاهایی که بر هضم شما تأثیر می گذارند کمک کند و به شما ابزارهایی برای غلبه بر ناراحتی ارائه دهد.

از آنجا که تحقیقات نشان می دهد ورزش سبک می تواند بر سلامت روده تأثیر مثبت بگذارد ، پاییز نیز ایجاد کرده است 4 هفته برای هر بدن برای افزایش مزایا پروتکل روده 4 هفته ای

حتی اگر هیچ مشکل روده ای نداشته اید ، “4 هفته برای هر بدن” می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را به حداقل برسانند ایده آل است.

با یکدیگر، 4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای هر بدن می تواند ابزارهایی را برای حمایت از شیوه زندگی سالم روده و ایجاد رژیم غذایی متعادل و تناسب اندام مناسب شما در اختیار شما قرار دهد.

پروتکل روده 4 هفته ای

پروتکل روده 4 هفته ای چیست؟

پروتکل روده 4 هفته ای یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای بهبود سلامت کلی روده با شناسایی و رفع محرک های غذایی که اغلب عامل ناراحتی معده هستند طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری می توان داشت؟

اجازه ندهید کلمه “رفع” شما را بترساند-پاییز شما را از طریق فیلم های آموزشی گام به گام راهنمایی می کند تا دقیقاً به شما نشان دهد که چه کاری باید انجام دهید ، چه زمانی و چگونه این کار را انجام دهید به گونه ای که محصولات احتمالی مشکل ساز را جدا کند. …

در طول 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای معمولاً ناخوشایند را از بین ببرید ، بنابراین می توانید به آرامی اما به طور موثر حذف ، جایگزین و متعادل شوید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل روده 4 هفته ای استفاده کند.

آیا می توانم دستور العمل ها و نکاتی را در مورد غذاهایی که باید بخورم دریافت کنم؟

البته! شما لیست مواد غذایی را برای پیگیری شما ، 8 فیلم دستور تهیه PDF و PDF ، و نکات هفتگی برای تشویق و یادگیری در طول مسیر دریافت خواهید کرد.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

پاییز Beachbody Optimize for Digestive Enzymes را پیشنهاد می کند که از جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی حمایت می کند. Beachbody Revitalize Pre و Probiotic برای حمایت از فلور روده سالم و Shakeology Vegan همه به صورت روزانه برای کمک به حداکثر استفاده از پروتکل 4 هفته ای روده شما استفاده می شود.

این مکمل ها می توانند از سیستم گوارشی سالم حمایت کرده و به بدن کمک کنند تا محیط مناسب برای فلور روده سالم را حفظ کند. *

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین ها در صورت عدم دسترسی به بازار کمک کند.

آیا برای اجرای این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

خیر ، هر کسی می تواند از این برنامه استفاده کند ، اگرچه مبتنی بر ظرف است و با Portion Fix به خوبی کار می کند.

آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد و انجام آن در طول پروتکل 4 هفته ای روده می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما لازم نیست.1

برای جلوگیری از فشار زیاد بر بدن ، پاییز یک برنامه تناسب اندام “4 هفته برای هر بدن” ایجاد کرده است که می تواند به تنهایی یا همراه با پروتکل 4 هفته ای روده انجام شود.

4 هفته برای هر بدن

چه نوع آموزش هایی در برنامه گنجانده شده است؟

4 هفته برای هر بدن همراه مناسب تناسب اندام برای پروتکل روده 4 هفته است ، برنامه ای بدون ضربه که قوام و نتایج را برای هر بدن قابل دستیابی می کند.

هنگامی که از برنامه اجتناب از غذا استفاده می کنید ، ورزش توصیه می شود ، اما نباید آنقدر شدید باشد که با کمک به روده ها ، عملکرد بدن شما را مختل کند.

پاییز این تمرینات را به طرز هوشمندانه ای با درنظر گرفتن تنش و نه ضربه ، متناسب با سفر ترمیم روده شما طراحی کرده است.

شما در مجموع 16 تمرین را انجام می دهید – 4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته – همه در کمتر از 30 دقیقه (شامل گرم کردن و بازیابی!).

همچنین 4 دوچرخه ورزشی داخل سالن اختیاری وجود دارد که می توانید آنها را در برنامه تمرین خود ادغام کنید.

تمرکز بر تمرینات غیرعادی (طولانی) است که از زمان تحت تنش برای به حداکثر رساندن نتایج استفاده می کنند.

هر دقیقه هدفمند و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل روده 4 هفته ای خود به دست آورید طراحی شده است.

4 هفته برای هر بدن برای چه کسانی است؟

برنامه 4 هفته برای هر بدن برای هر کسی است که به دنبال راهی کنترل شده برای دستیابی به نتایج است – یک برنامه تناسب اندام ساده اما فوق العاده م effectiveثر که به راحتی روی مفاصل کار می کند.

تمرینات باعث می شود که بتوانید با تمرینات ساده و بدون استرس که قدرت کلی ، تحرک و سرزندگی شما را افزایش می دهد ، سازگاری را حفظ کنید تا هر بدن بتواند به نتایج برسد.

به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید و یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به پروتکل روده 4 هفته ای و پروتکل 4 هفته ای هر بدن دسترسی داشته باشم؟

دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهد بود.

پاییز کالابرس کیست؟

پاییز کالابرس خالق 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته کنترل ، 21 روز ثابت و سایر برنامه های تناسب اندام ، و همچنین 4 هفته برنامه های تغذیه پروتکل روده و سیستم انقلابی کاهش وزن است.

نویسنده پرفروش مثل دیوانه ها وزن کم کنید ، حتی اگر زندگی دیوانه واری دارید و مجری برنامه غذایی FIXATE ، او یک مربی بهداشت عمومی دارای مجوز IIN است و دارای گواهینامه NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

may ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید