چگونه می توان در خانه خود فضای مدیتیشن ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما یک راه حمایتی برای افزایش شانس شما برای ایجاد تمرین مدیتیشن روزانه است.

از کاهش استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا بهبود و بهبود سلامت احساسی ، تمرکز ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، لیست طولانی از مزایای مدیتیشن برای سلامتی دائما در حال رشد است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید ، و از آنجا که می تواند بر عادات غذایی شما تأثیر عمیقی بگذارد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این عمل را توسعه دهند.

هنگامی که به تازگی شروع به کار کرده اید ، رسیدن به حالت مراقبه ممکن است دشوار باشد ، به ویژه اگر محیط شما فضای آرام و آرام را ایجاد نکند ، اما با چند مرحله ساده می توانید یک منطقه مدیتیشن داشته باشید که از شما حمایت می کند. در ایجاد عادت

آنچه را که باید در فضای مدیتیشن قرار دهید

نکته اینجاست: مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! به عنوان مثال ، نیازی نیست که یک اتاق یا فضای کامل را برای مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن را می توان در طول روز به روش های مختلف پیدا کرد. من می دانم که برای همه ما یک اتاق خواب اضافی در آپارتمانها یا خانه های ما برای مدیتیشن وجود دارد ، این معمولاً صادق نیست و شما نیازی به اتاق جداگانه ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما ایجاد کننده عادت هستیم و محیط ما بر رفتارهایی که ما انجام می دهیم تأثیر می گذارد ، بنابراین ایده آل و بهترین حالت این است که یک فضای اختصاصی برای تمرین خود داشته باشید.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید ، یا هر چیزی که برای شما مفید است! هنگامی که مکانی را پیدا کردید ، این ابزارها را اضافه کنید تا به شما کمک کند احساس آرامش کنید که هر روز منتظر دیدن آن هستید.

1. کوسن راحت برای مدیتیشن

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع سفر خود به سمت آگاهی هستید و اگر یک مراقبه کننده مشتاق هستید ، می دانید چقدر راحت بودن مهم است. یک مکان راحت برای مدیتیشن کلید است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادو را دوست دارم زیرا مواد سبز و ارگانیک وگان و پرکننده گندم سیاه است که پایه ای با دوام و راحت ایجاد می کند که با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من یک مشتری قدیمی و طرفدار تشک آووکادو هستم زیرا آنها تلاش می کنند محصولاتی را تولید کنند که هم با کیفیت بالا و هم برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین مفید باشد ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم یک دفتر خاطرات را توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش تغذیه آگاهانه ام آموزش می دهم.

شما می توانید از دفتر خاطرات برای حمایت از شما به روشهای مختلف علاوه بر خاطرات غذایی (مانند آنچه خوردید ، چه موقع ، چه احساسی به شما دست داد ، گرسنگی شما چه بود ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی هنگام غذا خوردن و غیره)) ، یک روزنامه استرس در طول روز به عنوان راهی برای بازتاب داشته باشید ، یک دفتر خاطرات داشته باشید که هر روز صبح از آنها سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری فیزیکی با قلم و کاغذ به جای استفاده از مجله دیجیتال ، عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات را بهبود می بخشد ، بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و خودتان را آزمایش کنید.

پس از تمرین مدیتیشن ، چند دقیقه وقت بگذارید و بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین اتفاق افتاده و قصد خود برای روز (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این لحظه ذهن آگاهی پس از تمرین مدیتیشن به شما کمک می کند تا ذهن و بدن خود را بهتر تنظیم کنید و می تواند به عمق تمرین شما کمک کند.

3. کتابهای مراقبه برای کمک به شما

اگر در حال یادگیری مدیتیشن هستید یا در حال مطالعه شیوه های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و از کجا شروع کنید راهنمایی و الهام بگیرید.

در اینجا تعدادی از کتابهای مورد علاقه من وجود دارد که می توانند از سفر شما به ذهن آگاهی پشتیبانی کنند:

4. تقویت کننده های جو

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن شما واقعاً خاص به نظر برسد و همچنین به شما کمک می کند تا به یک روحیه آرام برسید ، می توانید برخی تقویت کننده ها را اضافه کنید. اینها برای شروع مدیتیشن ضروری نیستند ، اما می توانند به لذت بخش تر شدن این روند کمک کنند ، که به شما در دستیابی به ثبات کمک می کند.

بو می دهد

من عاشق این هستم که چگونه یک رایحه آرامبخش می تواند من را برای مدیتیشن به حالت آرامش بیشتری برساند ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا بخور می تواند کمک کند. فقط به یاد داشته باشید که غیر سمی بخرید

صدا

من همچنین دوست دارم به عنوان بخشی از تمرینم یک کاسه آواز در این نزدیکی داشته باشم. داشتن یک عنصر صدا یک راه عالی برای عمق بخشیدن به تجربه شما است ، من واقعاً دوست دارم یک جلسه مدیتیشن را با یک جلسه صدا شروع و به پایان برسانم.

طبیعت

من در حال حاضر یک اتاق مراقبه جداگانه در خانه مان با پنجره های زیبا مشرف به طبیعت دارم. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگهداری می کنم تا یک تجربه آرامش بخش در آبگرم ایجاد کنم. چه پنجره ای داشته باشید که بتوانید کنار آن بنشینید و چه چند گیاه را بردارید تا آنها را دورتر پرورش دهید ، کمی طبیعت استرس را کاهش می دهد.

ایجاد فضای مدیتیشن شما

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته کلیدی این است که خواهید فهمید کدام نگرش باعث می شود هر روز برای بهبود تمرینات میانجی گری به این فضا جذب شوید.

اکنون که چند ایده برای مواردی که می توانید در اختیار داشته باشید دارید ، این هفته به راه اندازی سایت مدیتیشن خود ادامه دهید!

Take راهکار اصلی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن ذهن آگاهی یکی از بهترین فعالیت های رایگان است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید